Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nedre løberg, Gaula

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nedre løberg, Gaula
    Sendt: 22 Jan 2012 kl. 16:06
hej.
 
jeg kunne godt bruge lidt hjælp, for jeg tænker på at tage til premieren  Gaula i år, og har kigget lidt på det stykke der hedder Nedre Løberg i Lundamo.
 
men jeg har mangler lidt kontakt informationer til vald ejeren, jeg har et telefon nr. men hvis en af jer evt. har været på valdet og kan komme med indput og evt. en mail adresse så kunne det være helt super.
 
skitt fiske.
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2012 kl. 16:41
Her er billeder og tekst om Løberg - Ring da bare til Nils, valdet har været noget svingende med få laks de sidste åringe, men de sidste par sæsoner har givet fint- du skal være hurtigt ude hvis du vil fiske premieren - gætter på han har tæt på fuld hus den første uge.
 
 


Redigeret af fiskefreak - 22 Jan 2012 kl. 16:50
Venligst
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2012 kl. 16:46
Det er et rigtig fedt vald :) vi var bare uheldige da vi var der lav vandstand så elven gravede sig ind i kanten lige oppe over valdet så vandet var helt kalk farvet.
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres