Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stang til coastal slow intermediate #7

 Besvar Besvar
Forfatter
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stang til coastal slow intermediate #7
    Sendt: 20 Jan 2012 kl. 13:29
Hej min dejlige loop stang har mistet spidsen (knækket) og loope har endnu ikke formået at sende mig den rette del nu -  3 forsøg.
 
er der nogen der har forslag til alternative stang til sådan en line? som jeg er utrolig glad for!
 
Til top
Peter Falkenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laksen15

Tilmeldt:: 20 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksen15 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 13:43
Hej
Sikkert stort set alle #7 stænger og klasser der omkring Tongue!!
Det kommer jo ret meget an på egen stil og måde at kaste på. Nogen kan li' stænger med en langsom aktion, nogen med en hurtig, så det er svært at sige noget som helst om. Du må ud og prøve lidt forskelligt!!!!!
 
Jeg bruger linen på SAGE saltvandserien (XI / XI2) samt G. Loomis GLX, begge i kl #7.
 
Mvh
Peter
Til top
Eigil Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eigil Christiansen

Tilmeldt:: 06 Nov 2007
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eigil Christiansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 14:58
Hej Noname !
Hvis du er ude efter en billig stang der kaster rigtig godt, har jeg en Diamondback Aeroflex 9 ' 2-delt kl. 7 saltvandsmonteret. Stangen skal koste kr. 600,00 + evt. forsendelse, som er ret dyr for en 2-delt stang. Stangen er meget velholdt og med org. sok og alu. rør.
Med venlig hilsen
Eigil Christiansen
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 16:03
Citat: emort

Hej min dejlige loop stang har mistet spidsen (knækket) og loope har endnu ikke formået at sende mig den rette del nu -  3 forsøg.
 
er der nogen der har forslag til alternative stang til sådan en line? som jeg er utrolig glad for!
 
scott s4s Thumbs Up den har kaste med den line du nævner og det spiller , men det er der mange andre stænger som også gør, stort set dem alle, så det er mere op til dig selv at bedømme om de passer til dig og din kastestil
Knæk og bræk
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 16:25

Linen kan selvfølgelig uden problemer bruges på andre stænger, men jeg kan på det varmeste anbefale Guideline Lpxe RS V2, som linen er tiltænkt (iflg. Guideline Smile)

Mvh
Bo


Redigeret af Svarre - 20 Jan 2012 kl. 16:26
Til top
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2012 kl. 10:04
Mange tak!
havde faktisk ikke tænk på at kigge på den tiltænke stang. men det vil jeg gøre!
tak til alle forforslagene!  :-D
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jan 2012 kl. 10:40
TFO BVK 9 fod, klasse 7, skulle være supergod og så er den ikke så dyr. Den kan købes hos Salmon Fly.

Bo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres