Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan i ha en med på havet (pilkning)

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: kan i ha en med på havet (pilkning)
    Sendt: 18 Jan 2012 kl. 08:41

hej 123nu.dk

jeg har længe ville ud at tage torsk(pilkning) det endnu ikke lykkedes da jeg ikke har båd selv og knasten sejler desværre ikke. er der nogen af jer gavede pilkere der har plas til en ekstre i båden?
 
jeg er en ung mand på 21 der har fisk på hjernen.  
jeg en af de få der lider desværre af en for for phykose og får medicin for det, jeg kan desværre ikke rigtig skjule det længere for min omverden der ved syntes jeg dette skal nævnes så det vides fra start!.
der ud over er jeg normalt glad og udadvendt stille og roligt og tager tingende som de kommer.
jeg har ejet grej til pilkning 
ps. jeg kan rejse over hele fyn(bus/tog)
håber nogle har plas og lyst
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 00:22
Hej Thomas
Jeg kan dsværre ikke hjælpe dig, men jeg håber andre i dette forum kan hjælpe. Måske du skulle fortælle hvilken en by du kommer fra?
Havfiskeri fra fyn kender jeg ikke meget til, men har du prøvet de turbåde der helt sikker sejlere med lystfiskere fra nogle af de mange havne rundt om fyn.
Måske det var noget for dig, hvis du havde en at følges med? 
 
Jeg håber det lykkes for dig at komme på en torsketur
 
/J
 
 
 
 
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 05:34
Som Jørgen skriver, hvor kommer du fra ? Der er kutterture både fra Middelfart og Fredericia efter torsk i Lillebælt. Jeg ved også at M/S Meta fra Rudkøbing sejler også ud fra Nyborg, og a pro po hvorfor sejler Knasten ikke ? den ligger da ellers i Nyborg.
Der er også M/S Long Island og M/S Jyden fra Bagenkop, de sejler også ud fra Spodsbjerg På Langeland, og der er også 2 både fra Onsevig der sejler ud fra Spodsbjerg. Der har ligget en kutter i Lundeborg på Østfyn, men om den sejler mere ved jeg ikke. Så der er da muligheder nok.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 09:39
jeg bor i ringe (midtfyn). knasten har ferie, jeg har søgt på nettet men har kun kunne finde knasten og en mere. nu kan jeg se jeg skal til at søre lidt på nogle af de både der om der ikke er en der sejler inden alt for længe
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 09:54
Hej Thomas Ring til Long Island 30431820
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 12:46
Hej Thomas
På Knastens hjemmeside der opdateret den 14. januar står der at det sejler hele året fra Nyborg... så måske du skulle give dem et kald
 
telefon 23 41 19 40
 
 
For som det ser ud, så sejler de alligevel
 
/J
Til top
Michael Starbæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Starbaek

Tilmeldt:: 14 Mar 2011
Geografisk: vissenbjerg
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Starbaek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 12:57
Hej Thomas, hvis du vil ud med kutter skulle du tage ud fra langeland. Vi var afsted sidste år fra nyborg, og det var ikke en succes. Der er simpelthen ikke nok torsk i storebælt. :)


MVH Michael Starbæk
Til top
noname Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
emort Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér emort Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 13:30
jan og bo har ture hver søndag tag en snak med dem de er hyggelige.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jan 2012 kl. 14:54
Citat: Jørgen S

Hej Thomas
På Knastens hjemmeside der opdateret den 14. januar står der at det sejler hele året fra Nyborg... så måske du skulle give dem et kald
 
telefon 23 41 19 40
 
 
For som det ser ud, så sejler de alligevel
 
/J
jeg har haft ringet til ham.
Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres