Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

spey stang?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: spey stang?
    Sendt: 13 Jan 2012 kl. 12:36
hej drenge.
 
jeg går og overvejder en spey stang til skjern å og til bjerkreim. har en 13 fod lommis stinger men kan ikke rigtig finde ud af om det skal være loomis igen eller sage nogen der evt har nogen bemærkninger om disse to ? eller måske en 3`? tænker på 11`#8
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2012 kl. 12:39
switch UPS
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2012 kl. 17:05
Hej Dennis.
Jeg synes også du skal tage Orvis med i dine overvejelser.
Jeg har 2 en-hånds og 1 to-hånds af mærket, de har alle en behagelig aktion.
 
Vh.  IJ
 
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2012 kl. 17:11
hej jeg har nemlig også selv en orvis helios 906 og den er jeg bestemyt glad for!! kender dog ikke deres 2 hånds
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres