Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opfordring til 123nu.dk / Lars

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Opfordring til 123nu.dk / Lars
    Sendt: 05 Jan 2012 kl. 09:17
Det ville være helt fantastisk, hvis du i forum'et fik det lavet sådan, at man kunne sætte en markering for de debat'er/forumindlæg som man ikke vil følge med i .. så vil man automatisk bliver præseneret for alle forumindlæg der kommer, og skulle der være nogle bestemte emner/indlæg man ikke vare interesseret i, så kunne fravælge disse ..

jeg er sikker på at undertegnede samt en del andre, ville få stor gavn af funktionen!

Ørde
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 09:35

Ørde

Har jeg forstået det ret, når du ønsker mulighed for censur pålagt dig selv? Fordi der er indlæg/meninger/holdninger/spørgsmål du ikke er interesseret i?Ermm
 
/J
 

 

 
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 10:03
jeg ville nu ikke kalde det censur, nok nærmere mindre-interesse .. eksempelvis, er der et par tråde (eller flere) på nuværende tidspunkt, der fylder meget i den lille oversigt, som "skubber" andre tråde "ud" som jeg/man har mere interesse i .. så ville en nem måde at undgå dem på, være at kunne gøre dem "usynlige" for dem der ikke er interesseret i indlæggene.  
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 10:20
Var det ikke nemmere at lade være med at se på dem Wink men en ting er at efterlyse/opfordre til gode tiltag, men forvendt ikke nogen respons fra den side, ved ikke hvad der går af Lars når man mailer til ham kvittere han godtnok for modtagelse af mail, men svare det gør han ikke. Hvorfor tjae det må guderne vide, hvis der er nogen.
Til top
Steffen Christiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
StefC

Tilmeldt:: 23 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 189
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér StefC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 10:20
Det fungere jo lige præcis omvendt. Du kan tilmelde dig tråde du vil følge med i.
Oversigten på forsiden hedder jo "hotte tråde" og er derfor ment som et generelt udbud af de tråde der gennemsnitligt er mest populære.
Venlig hilsen
Steffen Christiansen
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 11:04
Problemet er ikke at jeg kan lade være med at læse dem .. for ja, det har du fuldstændig ret i .. men da man kan smide indlæggende/tråedene i flere forskellige kategorier, så skal du ind i hver enkelt kategori for at følge med i de forskellige tråde. Hvis man nu man kunne sige "nej, den tråd vil jeg ikke følge med i", så vil det kun være de "hotte" tråde som virker interessante for en selv .. hvor imod det på nuværende tidspunkt er de tråde som de andre er interesserede i der bliver vist .. nu tænker jeg på diskussionen imellem vestvendte åer, DSF som efterhånden er ved at have kørt ret længe, og som helt sikkert er mest interessant for dem der deltager i debatten, hvor imod andre nok helst vil være fri for det .. 

men ja, har prøvet at kontakte admin, men det er ikke altid med det store held!!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 11:31
Citat: Ørde

skrev bl.a.
Problemet er ikke at jeg kan lade være med at læse dem ..
 
Hmmm - den ligger jo lige til et venstre-hook af de tunge, men jeg har valgt at lade være og istedet blot replicere "nåååååhhhhhh" !
Guds fred og stormvarsel !Wink
Heinz
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 13:21
Ørdre jeg er på din side, det er innerverende at nogle har så travlt med at diskuterere et ligegydligt forbund og et par vestvendte åer at det optager spalteplads for mere fiskerelaterede emner.. så 100% enig
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 13:31
Hej Henrik
 
Jeg går ud fra at det er en tilsnigelse, når du skriver om et ligegyldigt forbund. Efter min opfattelse er forbundet absolut ikke ligegyldigt. Det er vores eneste talerør i forhold til myndighederne. Eller i hvert fald den eneste sportsfiskerorganisation, som myndighederne tager alvorligt.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 13:34
Citat: Sofus_100

Ørdre jeg er på din side, det er innerverende at nogle har så travlt med at diskuterere et ligegydligt forbund og et par vestvendte åer at det optager spalteplads for mere fiskerelaterede emner.. så 100% enig
 
Flot at to tråde... ud af 10 aktuelle(øverst på listen) kan få de herres pis i kogClap.
Spring dem dog over - eller kom selv med et aktuelt emne som fænger hos flertallet af brugerne og som er fiskerelateret - og som kan "overdøve" div. hadetråde.
Knæk og Bræk med forsøget
 
/J
 
 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 13:46
"pis i kog"!!  Blot fordi der foreslås en ny funktion på siden, (som man kan bruge eller lade være, hvis den kommer), så skal man have skudt ovenstående i skoene??? Jeg kan med bedste vilje ikke få øje på nogen kogende væsker i ovenværende indlæg. Mærkeligt forum - men et udmærket forslag Smile
Mvh JB
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 13:57
Jeg er på alle måder enig med dig Ørde!
Og ikke fordi mit pis er i kog eller lign. men blog fordi det rager mig en fjer "hvad der sker i DSF" eller "ens regelsæt i vestvendte åer", for som alle ved; når tråde herinde passere 10 indlæg, er det bare de samme 5 personer der bitcher over personlige tilhold til problemstillingen Wink

Syntes lige som Ørde, at det kunne være lækkert med en funktion herinde, så det er muligt at sortere de mindre (personligt) realevante emner fra, så hotte tråde på forsiden, er tråde der kunne fange ens interesse ! 
Holder meget af sitet, men har ikke tid til at læse alle underkategorier igennem, for at finde noget interessant hver gang :-)
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 14:11
Enig, Ørde. Men tror desværre der er begrænsninger for hvad der er af funktioner på denne hjemmeside som admin. Men idéen er nu god Smile
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 14:15
Hej Karsten
 
Jeg skal med skam indrømme at jeg intet kender til DSF, og bortset fra en kort periode hvor jeg var medlem af en klub, har jeg intet haft med DSF at gøre.. Men ud fra hvad man kan læse i netop tråden om DSF er der vist meget forskellige meninger om DSF's indflydelse.. Men anyway jeg vil ikke starte en diskution, jeg ville blot give udtryk for at jeg syntes at Ørdre var fremkommet med en god ide..
 
Beer
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 14:17
Synes det er skræmmende at næsten alle længere tråde ender negativt herinde!!
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 17:45
Men lagde I lige mærke til hvor hurtigt denne røg væk fra "hotte" tråde
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 19:21
At sidens webmaster ikke svarer på henvendelser, kan jeg bestemt ikke sige at er min erfaring. Tværtimod er der svaret på samtlige henvendelser, jeg har rettet til denne. Og svarene/resultaterne har været ventetiden værd.
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 19:27
Jeg har svært ved at se problemet. jeg bruger menuen "aktive emner", så er jeg sikker på at få en liste over alle de tråde der har været postet i siden mit sidste besøg, og så vælger jeg selv hvilke jeg gider læse og hvilke jeg ikke gider...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 20:52
det er skam ikke fordi det er et problem som jeg skriver tidligere .. det kunne blot være rart at have en funktion på siden, som gjorde dens brugere istand til at sortere lidt på det de gerne vil læse ..

Jeg kan ikke se det store problem i at få sådan en funktion, det vil jo tværtimod tilgodese os alle, og de af jer der gerne ville have alle indlæg, kan jo blot beholde dem ..

og Jørgen, der er absolut intet urin eller anden gul substans der er i kog hos undertegnede .. dette var blot en opfordring/bøn til de af forum'ets administratorer ..

Klaus Nielsen@ Aktive emner .. hvor ?? kan umiddelbart ikke lige finde det ?
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 20:59
Øverst oppe på siden, under banneret, ude til højre. Det er markeret med en gul stjerneSmile
 
Ups, glemte at skrive at det ikke er på forsiden. Jeg klikker på en af de hotte tråde og herfra er funktionen synlig. Når du læser dette, så skal du scrolle op i toppen af siden, så er den der


Redigeret af Klaus Neilsen - 05 Jan 2012 kl. 21:03
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 21:11
... 


Redigeret af DNA7 - 05 Jan 2012 kl. 21:17
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 21:27
Klaus@ Men det er jo som jeg lige kan se det, de emner der er skrevet på inden for "kort" tid, og de vil jo alligevel stå øverst på forside-listen ?!
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 21:33

Systemet er sat til at vise de tråde der har været postet i siden du sidst var aktiv, nu kan det være at det kun er for den sidste halve time, men når du gør det i morgen, så viser den alle de tråde der har været postet i siden du loggede af for i dag. Nu kan du vælge at få vist de tråde der har været aktive henholdsvis det sidste døgn eller to dage osv

Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2012 kl. 21:35
Klaus@ ååårh ja, det skrev du godt tidligere .. sorry .. det vil jeg da lige teste i morgen, og se hvordan det virker ... det kunne jo tænkes, at man selv kunne kode sig ud af en smart genvej eller lign. .. (indtil lars får lavet den anden funktion ;-))
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres