Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra vadestøvler

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra vadestøvler
    Sendt: 03 Jan 2012 kl. 19:14
Skal have nogle nye vadestøvler og har kigget lidt på scierra Dynatrack. Nogen som kender dem og hvordan er pasformen/størrelsen? Jeg fisker mest å fiskeri og ved kyst 3-5 gange om året.
Mvh Jesper
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 20:42
Hej Jesper

Hvis du har mulighed for det, så tag forbi en forhandler og prøv dem. Jeg har været glad for de par jeg brugt af dem. Særligt den med gummisål og studs er en god støvle herhjem til.

Men det handler selvfølgelig om hvordan de føles på dine fødder og ikke på mine!

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk

Til top
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2012 kl. 21:15
Nej det er jo til at vide før man har prøvet dem. jeg har nu bare kigget lidt på dem uden studs for de fåes til 850 kr ca
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres