Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Natfluer skal bindes om natten...

 Besvar Besvar
Forfatter
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Natfluer skal bindes om natten...
    Sendt: 23 Dec 2011 kl. 02:48
Jeg undskylder på forhånd for det ustadige kamera arbejde og for overskriftens arrogante påstand om, at natfluer skal bindes om natten... Se'følgelig skal de ikke det, meeeen det gjorde denne og det endda i selskab med en af mine fluebinder brødre (den tredje meldte fra pga en svær omgang laksefeber)...
 
Go' bedring min ven, hvis vi er heldige så findes januar, februar og marts ikke i kalenderen 2012!!??
 
Nå, men her er min fortolkning af den danske natflue numero uno SkumFidus
 
 
Go' jul plus Knæk og Bræk i det nye år


Redigeret af Gråfrede - 23 Dec 2011 kl. 02:48
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2011 kl. 03:02
Hej Joachim
Helt enig, men.... husk en god gang fluebinding, nat eller dag kræver... også lidt godt til halsen. Ved ikke om dette hjælper på laksefeber, men det er helt sikker dobbet så sjovt at have feber... uanset hvilken form for feber Wink
 
Flex på klingen, julehygge og go´ fluebindingaften/nat/morgen
 
Klik for at lukke billede, klik og træk for at flytte. Brug piletaster for at skifte forrige og næste billede.
/J
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Dec 2011 kl. 03:10
Hehe, jamen jeg nyder schååmen også en Glenmorangie Original as we speak...
 
Skål og flex på klingen til dig Jørgen
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2011 kl. 11:58
Mange tak, kære ven. Der venter os mange spændende oplevelser i det nye år. Vi ses - og hvis ikke, så husk, at:
 
LOL
 
Rigtig glædelig jul
 
Topper
 
PS. Vi skal jo også snart til at binde masser af dem her:
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2011 kl. 10:39

Sel'følgelig ses vi min ven, men jeg bliver altid en smule nervøs, når der henvises til Nick Cave (jeg er decideret bange for manden)...

En velbundet lakseflue er en fryd for øjet, så tak for den... Når vi har træf er det udelukkende laksefluer, som der står på menuen!!! haps haps haps, nu skal vi ha' laks...
 
Endnu en narrestreg fra forleden aften (bundet í den 11.time)
 
 
 
Go' bedring min ven & husk...
 
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum