Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Miljøminister dropper

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Flemming Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fland

Tilmeldt:: 13 Dec 2002
Geografisk: Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fland Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Miljøminister dropper
    Sendt: 09 Dec 2011 kl. 19:55
Så var det jo derfor, vi skulle betale mere for fisketegnet.
 
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 20:21
Hov. var det ikke det miljø de gik til valg på?
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 20:34
Citat: MBM

Hov. var det ikke det miljø de gik til valg på?
Jo jo, og bedre offentlig transport med 25 - 40 % billigere billetter og klippekort INDEN julThumbs Down 

Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 21:14
Citat: Rådhede

Citat: MBM

Hov. var det ikke det miljø de gik til valg på?
Jo jo, og bedre offentlig transport med 25 - 40 % billigere billetter og klippekort INDEN julThumbs Down 

prøv at hæve overliggeren lidt og se f.eks hvilket medie artiklen er skrevet i....
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 21:19
Jeg har i dag læst en artiel om et notat fra fiskerikontrollen.
Af notatet fremgår det, at fiskerikontrollen vil have del i fiskeplejemidlerne.
 
Jeg har ikke noget imod, at fiskerikontrollen forstærkes,  det er nok tiltrængt, men er det rimeligt, at fiskeplejemidlerne forsvinder den vej.
Tdligere gik de jo til forskning, udsætninger og forbedring af fiskenes leveområder. Jeg tror nemt, der kan ydes en større indsats på disse områder.
 
Var det måske på grund af notatet vi fik en stigning på fisketegnet ?
 
Ejner
 
 
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 21:24
Citat: mikkeld


prøv at hæve overliggeren lidt og se f.eks hvilket medie artiklen er skrevet i....
Ja? Og? Det ændrer vist ikke på det jeg har skrevet - eller på alle de andre løftebrud Leasing Helle og Villy Selvbruner står forWink
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 22:02
Citat: Rådhede

Citat: mikkeld


prøv at hæve overliggeren lidt og se f.eks hvilket medie artiklen er skrevet i....
Ja? Og? Det ændrer vist ikke på det jeg har skrevet - eller på alle de andre løftebrud Leasing Helle og Villy Selvbruner står forWink


Hmmm, tror de Liberale skal være lidt forsigtige med at kaste øgenavne omkring lige i øjeblikket, hvor bilagsdværgen og Trolex står til en længere ferie i Venstre Fængsel LOL

I øvrigt finder jeg det helt naturligt ikke at kaste gode penge efter dårlige. Man skriver jo netop i artiklen at man i første omgang satser på at få vandløbene renset for gylle og sprøjtegift så man rent faktisk får gevinst af at udlægge grus.


Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 22:27
Ja jan persson...det kan jo være ret så svært at se noget som helst igennem de røde tåger i øjnene....men hvis der er nogen der har taget r.... på Dk er det netop Villy the Liar, skatteålen Helle gucci leasing, og rigtig mange flere.....
Sov godt
per H
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 22:32
Tja, i det mindste står ingen af dem til en rigsretssag for magtmisbrug Pig

Men egoisterne i Venstre er vel ligeglade - bare man skovler ind til sig selv.

I øvrigt har du ingen som helst anelse om hvordan jeg stemmer Lamp



Redigeret af Jan Persson - 09 Dec 2011 kl. 22:35
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:19
Jow jow nu bekender de kulør. De ville bare sikre sig regeringsmagten og den fik de ved hjælp af en masse løfter. Hvad skete der. Muslingefiskerne fik tilladelse til at skrabe i natura 2000 områderne og nu bliver vandløbene ofret. Det er totalt ligegyldigt hvem der sidder på de taburetter og hvilken farve de har. De har ingen rygrad og bøjer af når de bliver presset lidt.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2011 kl. 23:38
Citat: Jan Persson


Tja, i det mindste står ingen af dem til en rigsretssag for magtmisbrug PigMen egoisterne i Venstre er vel ligeglade - bare man skovler ind til sig selv.I øvrigt har du ingen som helst anelse om hvordan jeg stemmer Lamp


Nej men der tegner sig et billede af hvordan du stemmer når du råber op om rigsretssag inden en undersøgelseskommision overhovedet er blevet udpeget
Og det rokker ikke ved det faktum, at man lovede og lovede uden at kunne holde noget af det.
Men man fik da sikret kontanthjælpsmodtagere 3 ugers betalt ferie
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:08
Confusedx



Redigeret af Jan Persson - 10 Dec 2011 kl. 09:13
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:10
Øhh, kan nogen af jer vise, hvor man har lovet udlægning af grus i vandløb??

Har man lovet bedre miljø? Ja, det har man.

Har man leveret? Tja, døm selv.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/11/03/065926.htm

http://www.altinget.dk/miljoe/artikel/finanslov-med-flere-penge-til-natur

http://www.friluftsraadet.dk/nyheder/2011/november/klagegebyr-saettes-ned.aspx
http://www.friluftsraadet.dk/nyheder/2011/november/klagegebyr-saettes-ned.aspx



Nej men der tegner sig et billede af hvordan du stemmer når du råber op om rigsretssag inden en undersøgelseskommision overhovedet er blevet udpeget


Så du mener altså man skal være rød for at være imod magtmisbrug og politisk indblanding i forvaltningen??  Ganske interessant udmelding.

Vi er vel enige om, at hvis TLP findes skyldig, så kan han se frem til en rigsretssag?





Redigeret af Jan Persson - 10 Dec 2011 kl. 09:12
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:16
Citat: Rådhede


Men man fik da sikret kontanthjælpsmodtagere 3 ugers betalt ferie


Ganske fin manipulation Clap

Du får det næsten skrevet, så man tror at regeringen betaler for at kontanthjælpsmodtagere tager på ferie - hvilket der naturligvis ikke er tale om.

Det handler ganske simpelt om, at man ikke skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet 52 uger om året - men kun 49 uger.  Altså har man 3 uger til at holde ferie i (for egen regning), hvor os andre har 5 uger (nogle endda 6 uger).


Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:22
Citat: Jan Persson
Så du mener altså man skal være rød for at være imod magtmisbrug og politisk indblanding i forvaltningen??  Ganske interessant udmelding.

[/QUOTE


Nej, men nu er vi jo ofte blevet præsenteret for dine bastante  holdninger med et umiskendeligt rødt skær, så jeg formoder det er ok at foretage den sondring
Nej, men nu er vi jo ofte blevet præsenteret for dine bastante  holdninger med et umiskendeligt rødt skær, så jeg formoder det er ok at foretage den sondringWink
 
Iøvrigt så udviser du i denne tråd ikke den store respekt for grundlæggende principper i retsplejen, nemlig at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, da du jo med stor entusiasme og grisesymboler himler op om Vestre Fængsel og rigsretssag allerede inden en undersøgelseskommission er udpegetDead
Måske skulle du bare som alle andre afvente kommisionens arbejde og endelige resultat inden du lader propperne springe
 
Man må da ikke håbe du er udpeget som nævning eller domsmand, det ville jeg ikke være tryg ved.


Redigeret af Rådhede - 10 Dec 2011 kl. 09:22
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:28
Tro hvad du vil, det ændrer ikke på faktum Wink

I øvrigt har jeg aldrig i de over 30 år jeg har haft stemmeret stemt på nogle af de såkaldte "røde" partier - blot til info.  Men 2 ting jeg hader er arrogance og magtmisbrug.

Man må da ikke håbe du er udpeget som nævning eller domsmand, det ville jeg ikke være tryg ved.


Jeg føler det samme for jer ultra-liberal, kan jeg så afsløre. Man har jo vist at almindelig retspleje og lovgivning bøjes i egen interesse uden at ryste på hånden LOL.




Redigeret af Jan Persson - 10 Dec 2011 kl. 09:30
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:29
Citat: Jan Persson

Ganske fin manipulation Clap

Du får det næsten skrevet, så man tror at regeringen betaler for at kontanthjælpsmodtagere tager på ferie - hvilket der naturligvis ikke er tale om.

Det handler ganske simpelt om, at man ikke skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet 52 uger om året - men kun 49 uger.  Altså har man 3 uger til at holde ferie i (for egen regning), hvor os andre har 5 uger (nogle endda 6 uger).

Kald du det hvad du vil, og kast endelige nogle flere håndtegn.
 
Debatten om kontanthjælpsmodtagere tror jeg ikke du vil ud - det bliver vist for pinligt for digWink
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:32
Det tror jeg såmænd ikke, i betragtning af hvad der foregår på kontanthjælpsområdet er et resultat af 10 års liberalt styre Censored
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:32
Citat: Jan Persson

Tro hvad du vil, det ændrer ikke på faktum Wink

Hvad er det for nogle fakta du kender, som alle vi uvidende ikke kender?
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:37
Hej Per
 
Det var da lidt af en byge, at kalde en statsminister for skatteål.
Vi har en lovgivning, og jeg mener ikke Helle eller manden er dømt for noget.
 
Vi dømmer en regering der kun har siddet i ganske få måneder, Se da positivt på de tanker og ideer de kommer med, de 44 mill. står jo ved magt, og går til bedre vandpleje, med eller uden grus i nogle vandløb.
 
Har i korttids hukommelse, hvad har den tidligere regering gjort for miljøet i de 10 år den sad, og har alle glemt hvad de lovede som aldrig blev gennemført, og det de gennemførte var jo ikke venstre eller konservativ politik, men Pias (DF) politik.
 
Så jeg er en glad mand og helt enig med Jan, så kom da frem i skoene og tænk på de mange millioner de tidligere politikere har fået udbetalt for meget i honerar/løn, og som de ikke vil betale tilbage.
 
Hvad er nobelt ved at kaste skattesagen om Helle ind i valgkampen 3 dage før valget, er det den slags i gerne ser i dansk politik.
Jeg håber de får en god lang straf, og er overbevist om at der er flere i Venstre der har haft viden om måden det svineri kom til veje på.
 
en hilsen fra en lille rød mand, som er ganske tilfreds med farven.
 
Ole T   
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:39
Citat: Rådhede

Citat: Jan Persson

Tro hvad du vil, det ændrer ikke på faktum Wink

Hvad er det for nogle fakta du kender, som alle vi uvidende ikke kender?


Det vil jeg undlade at kommentere her - blot nævne at jeg selv arbejder inden for systemet og kender Erling Andersen (har haft ham som chef for nogle år tilbage)

Til top
Erik Theill Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
eriktheill

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eriktheill Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:43
Nu skal man se det i det rigtige forhold
S lovede en masse lige som alle de andre, men der er ingen der kan holde det lovede uden de får mindst 51% i folketinget, et flertal ellers kan man ikke holde en eneste af de ting man gik på valg til, rød, grøn, blå eller gul de samme regler
Erik
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:44
Citat: Jan Persson

Det vil jeg undlade at kommentere her - blot nævne at jeg selv arbejder inden for systemet og kender Erling Andersen (har haft ham som chef for nogle år tilbage)

Nåh ok, det er virkelig seriøstDead
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 09:48
Citat: eriktheill

Nu skal man se det i det rigtige forhold
S lovede en masse lige som alle de andre, men der er ingen der kan holde det lovede uden de får mindst 51% i folketinget, et flertal ellers kan man ikke holde en eneste af de ting man gik på valg til, rød, grøn, blå eller gul de samme regler
Erik


Fuldstændig korrekt Erik.

LA lovede jo f.eks. at skatten ville være max. 40% hvis de fik 8 mandater.

Det fik det som bekendt - men hvem taler om løftebrud her?


Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 10:01
Citat: Jan Persson

hvem taler om løftebrud her?

Det gør jeg - sammen med en del andre i lille Danmark, og tilbage til mit eksempel i denne tråd, så er vi en lille håndfuld borgere der tydeligt husker, at en vis kvindelig SF´er meget skråsikkert lovede 25 - 40 % billigere billetter og klippekort såfremt rød blok kom til fadet - og det ville ske på en meget kort bane, 3 - 4 måneder. Det var få dage før valget - på valgdagen kunne man se Villy Selvbruners selvfede fjæs på hovedstadens busser  - med samme luftige løfte om billigere transport.
 
Man kom til fadet - og hurtigere end man kunne sige BETALINGSRING blev det løfte taget af bordet, for det var der minsandten ikke råd tilConfused
Men det vidste man jo før man afgav løftet - og som i så mange andre sammenhænge gav man den tidligere regering skylden, men det var jo ikke dem der afgav løftet om billigere og bedre transport.
Hvor dum kan man egentlig være i sin egen opgang.
 
Det er heldigvis den slags folk husker når FARVEL - regeringen skal videre
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 10:25
LOL Ole - igen tager du noget ud af kontekst.

Forhold dig også til LA's løfte om 40% skat, hvor du har klippet citatet.

Har vi fået det?

Hvad kalder du i øvrigt denne statement:

"Der er ikke en frø, ikke en fugl, ikke en fisk der har fået det ringere som følge af regeringens miljøpolitik. Den eneste, der har fået det ringere, er nok Svend Auken," sagde Fogh på Venstres landsmøde i 2003.

http://www.altinget.dk/artikel/2009-4-14-hvordan-gik-det-foghs-froe-fugl-og-fisk




Redigeret af Jan Persson - 10 Dec 2011 kl. 10:29
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 11:28
Citat: Jan Persson

Citat: Rådhede

Citat: Jan Persson

Tro hvad du vil, det ændrer ikke på faktum Wink

Hvad er det for nogle fakta du kender, som alle vi uvidende ikke kender?


Det vil jeg undlade at kommentere her - blot nævne at jeg selv arbejder inden for systemet og kender Erling Andersen (har haft ham som chef for nogle år tilbage)

SmileThumbs Up
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 11:34
Citat: tranholm

Hej Per
 
Det var da lidt af en byge, at kalde en statsminister for skatteål.
Vi har en lovgivning, og jeg mener ikke Helle eller manden er dømt for noget.
 
Vi dømmer en regering der kun har siddet i ganske få måneder, Se da positivt på de tanker og ideer de kommer med, de 44 mill. står jo ved magt, og går til bedre vandpleje, med eller uden grus i nogle vandløb.
 
Har i korttids hukommelse, hvad har den tidligere regering gjort for miljøet i de 10 år den sad, og har alle glemt hvad de lovede som aldrig blev gennemført, og det de gennemførte var jo ikke venstre eller konservativ politik, men Pias (DF) politik.
 
Så jeg er en glad mand og helt enig med Jan, så kom da frem i skoene og tænk på de mange millioner de tidligere politikere har fået udbetalt for meget i honerar/løn, og som de ikke vil betale tilbage.
 
Hvad er nobelt ved at kaste skattesagen om Helle ind i valgkampen 3 dage før valget, er det den slags i gerne ser i dansk politik.
Jeg håber de får en god lang straf, og er overbevist om at der er flere i Venstre der har haft viden om måden det svineri kom til veje på.
 
en hilsen fra en lille rød mand, som er ganske tilfreds med farven.
 
Ole T   
SmileThumbs Up Det var bedre, fik sgu lige sat det, det forkerte sted før.
Lad os nu lige se tiden lidt andså er det nok ikke så slemt alligevelSmile
 
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 12:22
Citat: Jan Persson

LOL Ole - igen tager du noget ud af kontekst.

Forhold dig også til LA's løfte om 40% skat, hvor du har klippet citatet.

Har vi fået det?

Hvad kalder du i øvrigt denne statement:

"Der er ikke en frø, ikke en fugl, ikke en fisk der har fået det ringere som følge af regeringens miljøpolitik. Den eneste, der har fået det ringere, er nok Svend Auken," sagde Fogh på Venstres landsmøde i 2003.

http://www.altinget.dk/artikel/2009-4-14-hvordan-gik-det-foghs-froe-fugl-og-fisk
LOL?? Var det 30 år du havde haft stemmeret?
 
Igen tager jeg noget ud af en kontekst? Hvornår har jeg ellers taget noget ud af en kontekst i denne tråd?
 
Jeg kan udlede af dine skriverier, at det åbenbart er dig der sætter standarden for debatformen i denne tråd, og derfor bliver jeg nødt til at spørge dig, hvorvidt du på noget tidspunkt har forholdt dig til mit eksempel på et løftebrud af salomoniske dimensioner? Det er muligt jeg har overset noget, men det har du vist ikke, vel?
 
I stedet raller du bevidstløst om de mistænkte i en kommende undersøgelseskommision, og du har nærmest allerede reserveret en celle til dem i Vestre Fængsel, vel vidende at en undersøgelseskommisions arbejde kan tage flere år.
Du nævner også et faktum, som du dog ikke vil komme nærmere ind på, og kommer iøvrigt med en tåget forklaring om din tidligere chef.
 
Det lader mig fuldstændig kold, hvem din tidligere chef er, men hvis du vil understøtte din argumentation op med såkaldte fakta, så gå dog planken ud og fremlæg dem, og hvis ikke, så spar mig for den tågede udenomssnak. Alt andet er dybt useriøst.
 
Du vil have mig til at forholde mig til et mere end 8 år gammelt citat fra Venstres Landsmøde, og et løfte fra LA, der jo som bekendt ikke kom til magten ved det seneste valg.
 
I modsætning til dig, så har jeg imidlertid ingen problemer med at forholde mig til disse citater, og min kommentar hertil er, at jeg overordnet ikke tillægger udtalelser fra diverse politikere den store sandhedsværdi, alene af den årsag, at vore folkevalgte slet ikke lever i den samme virkelighed som vi dødelige. Det afspejler sig også tydeligt i de beslutninger der træffes, og hvis du påstår andet, så har jeg et Eiffeltårn jeg vil sælge dig.
 
Men i forhold til den siddende regering, så vil jeg mene at mit eksempel er det endegyldige bevis på, at man blot ville til magten for enhver pris, for de økonomiske rammer var kendt af alle inden man lovede markant billigere transport inden for en tidsramme af 3-4 måneder. Man havde ikke forudsætningerne for at fremsætte det løfte, og det vidste man godt. Mere utroværdigt bliver det ikke.
 
 
 
 
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 12:45
Citat: Rådhede

Citat: Jan Persson

hvem taler om løftebrud her?

Det gør jeg - sammen med en del andre i lille Danmark, og tilbage til mit eksempel i denne tråd, så er vi en lille håndfuld borgere der tydeligt husker, at en vis kvindelig SF´er meget skråsikkert lovede 25 - 40 % billigere billetter og klippekort såfremt rød blok kom til fadet - og det ville ske på en meget kort bane, 3 - 4 måneder. Det var få dage før valget - på valgdagen kunne man se Villy Selvbruners selvfede fjæs på hovedstadens busser  - med samme luftige løfte om billigere transport.
 
Man kom til fadet - og hurtigere end man kunne sige BETALINGSRING blev det løfte taget af bordet, for det var der minsandten ikke råd tilConfused
Men det vidste man jo før man afgav løftet - og som i så mange andre sammenhænge gav man den tidligere regering skylden, men det var jo ikke dem der afgav løftet om billigere og bedre transport.
Hvor dum kan man egentlig være i sin egen opgang.
 
Det er heldigvis den slags folk husker når FARVEL - regeringen skal videre
Ole, der kan altså ikke være tale om løftebrud, når S-SF ikke har flertal alene - hvad er det, du ikke forstår ved det???
Herudover, så vil der komme bedre og billigere offentlig transport i bl.a. KBH. i løbet af de næste 4 år - dette vil ske i sammenhæng med etableringen af Miljøringen og sandsynligvis også en omlægning/nedsættelse af befordringsfradraget.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 13:10
Citat: Steen Kehler

Ole, der kan altså ikke være tale om løftebrud, når S-SF ikke har flertal alene - hvad er det, du ikke forstår ved det???
Herudover, så vil der komme bedre og billigere offentlig transport i bl.a. KBH. i løbet af de næste 4 år - dette vil ske i sammenhæng med etableringen af Miljøringen og sandsynligvis også en omlægning/nedsættelse af befordringsfradraget.
Nå ikke? Jeg må konstatere, at du spiller den røde plade om at kunne tælle til 90 o.s.v., men lige hvad den billigere transport angår, så har det ikke så fandens meget med mandater at gøre, men at der ikke er penge til at indfri løftet - det er i hvert fald regeringens argument for ikke at gøre det.
 
Hvad er det du ikke forstår ved det?
 
Og hvordan i alverden kan du udtale dig om, hvad vi får i løbet af de næste 4 år? Ved du noget som vi andre ikke ved? 
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 13:27
Ole,

Diskussionen - hvis man kan kalde dine udgydelser for dette - slutter her for mit vedkommende. Det fører alligevel ingen vegne. Formålet med en diskussion er ikke at vinde, men at blive klogere og da jeg får det indtryk at du ikke ønsker at lytte til fornuft og blot vil have ret for enhver pris, så slutter al formål for mit vedkommende.

Kæmp du blot videre for dine venner i Venstre Clap
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 13:42
Citat: Jan Persson

Ole,

Diskussionen - hvis man kan kalde dine udgydelser for dette - slutter her for mit vedkommende. Det fører alligevel ingen vegne. Formålet med en diskussion er ikke at vinde, men at blive klogere og da jeg får det indtryk at du ikke ønsker at lytte til fornuft og blot vil have ret for enhver pris, så slutter al formål for mit vedkommende.

Kæmp du blot videre for dine venner i Venstre Clap
Nå, jeg synes da ellers jeg holdt den i en sober tone, men kravet om at forholde sig til det skrevne gjaldt åbenbart kun den ene vejSmile Men jeg har noteret mig, at du, i hvert fald i egen forestilling, har eneret på fornuft.
 
Til dit sidste bøvs kan jeg jo svare med dine egne ord:
 
I øvrigt har du ingen som helst anelse om hvordan jeg stemmer
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 13:44
Ole Råhede
 
Det er utroligt så uartig du er, for jeg kan da ikke tro på at du er så dum som du fremturer over for Jan.
 
Jan bruger ordet rigsretssag og magtmisbrug.
Er det ikke det samme som de fleste eksperter har talt og skrevet om de sidste mange dage.
 
Du skriver at kontanthjælpsmodtagere fik sikret 3 ugers betalt ferie.
Jan svarer dig, er det rigtigt som Jan skriver, hvis det er forkert så kom med det rigtige svar.
 
Jan skriver helt konkret, hvor har man lovet udlægning af grus, og henviser til diverse artikler.
Er det rigtigt, og har Jan ikke ret, hvis han ikke har ret, så kom med nogle eks. på det modsatte.
 
Ole Råhede
Her er noget helt konkret fra avisen idag, og fortæller lidt om de andre på borgen.
 
RYGE-FIGHT
Søren Espersen kæmper for retten til kontor rygning i folketinget, mens alle andre må ud i kulden. kan man lugte lidt egoisme i den røg.
 
Ole hold op med alle de lalle ord om diverse politilere, det klæder ikke dig eller denne side.
 
Ole T     
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 13:55
Ole Tranholm
 
Uartig? Tjah, du må sådan set mene om mig hvad du vil.
 
Jeg finder det formålsløst at opsummere hele trådens forløb, men jeg finder det usmageligt og særdeles politisk farvet at råbe op om rigsretssag og celler i Vestre fængsel - og det gør jeg ud fra det helt grundlæggende princip om, at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.
Det er du tilsyneladende uenig i, og det kan jeg kun beklage.
 
I forhold til denne tråd har jeg uendeligt svært ved at se relevansen i dit eksempel fra dagens sprøjte.
 
Kan du have en god weekend.
Til top
Carsten Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Carsten T. Nielsen

Tilmeldt:: 01 Dec 2011
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten T. Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:01
Steen lover du at vi får billigere offentlig transport i hovedstadsområdet inden for de næste fire år??
 
Jeg elsker simpelthen at det nu kaldes for Miljøringen Tongue
 
Rigtig god weekend.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:05
Ole Råhede
 
Nej, du er uartig.
 
Du bliver nød til at svare, er det forkert det Jan skriver, så kom med de rigtige svar.
 
Alt andet er for nemt og ikke troværdigt af dig.
 
At Jan bruger ord som rigsretssag og magtmisbrug, og fængsel, er vel ikke så galt.
 
Det er jo det der har været talt om i den sidste tid af mange eksperter og andre fra borgen og medierne.Og de er vel ikke røde allesammen, eller er de Ole.
 
Svar nu konkret på det Jan skriver
 
Ole T
 
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:15
Ole Råhede
 
Er rygning ikke = med dårligt miljø og indeklimaSmileWink
 
 
Ole T
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:29
Citat: tranholm

Ole Råhede
 
Nej, du er uartig.
 
Du bliver nød til at svare, er det forkert det Jan skriver, så kom med de rigtige svar.
 
Alt andet er for nemt og ikke troværdigt af dig.
 
At Jan bruger ord som rigsretssag og magtmisbrug, og fængsel, er vel ikke så galt.
 
Det er jo det der har været talt om i den sidste tid af mange eksperter og andre fra borgen og medierne.Og de er vel ikke røde allesammen, eller er de Ole.
 
Svar nu konkret på det Jan skriver
 
Ole T
 
Undskyld mig, men jeg bliver nødt til at bringe dig ud af din enorme vildfarelse, nemlig at jeg bliver nødt til at svare på hvad Jan skriver. Jeg bliver ikke nødt til noget som helst - han har jo heller ikke svaret på hvad jeg skriver, men det tæller tilsyneladende ikke i denne sammenhæng. Tværtimod så trak han sig da han skulle forklare sine såkaldte fakta!
 
 
Kør du bare sædet tilbage, og bland dig udenom.
Til top
Børge Gynthersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BG

Tilmeldt:: 27 Jan 2006
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:46
De fleste vandløb har et naturligt lag grus i bunden. Jeg gik i Gels Å i 76 og 77, hvor åen var næsten tørret ud. Grus overalt i de regulerede stræk, mere i pletter på de uregulerede. Det er som regel svært at se gruset, da der altid løber et tyndt lag sand hen over bunden.

Langt bedre end at lægge grus ud, der derefter sander til, er det derfor at grave sandudfældningsbassiner.
Til top
ole tranholm jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tranholm Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 648
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tranholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 14:57
Ole Råhede
Undskyld mig, men jeg bliver nødt til at bringe dig ud af din enorme vildfarelse, nemlig at jeg bliver nødt til at svare på hvad Jan skriver. Jeg bliver ikke nødt til noget som helst - han har jo heller ikke svaret på hvad jeg skriver, men det tæller tilsyneladende ikke i denne sammenhæng. Tværtimod så trak han sig da han skulle forklare sine såkaldte fakta!
 
Ole, du har ret, jeg rykker sædet længere tilbage, men når du i fremtiden skriver noget hvordan skal vi så tage dig alvorligt, når du ikke evner at dokumenterer dine egne udtagelser om eks. kontanthjælpsmodtagere.
 
Nu vil jeg fortsætte med mine jule-rødbeder og rødkål, tro mig det bliver man virkelig rød afWink
 
 
Ole T  
 
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 16:07
Kæmp du blot videre for dine venner i Venstre.....JA det kan du bande på jeg
gør!!! For de holder hvad de lover!!!!
 
Kære Ole T, nu var det "embendsmanden" Jan Persson der selv lagde ud med følgende: bilagsdværgen og Trolex står til en længere ferie i Venstre Fængsel LOL
 
Så jeg syntes egentlig det var passende at give tilbage af samme skuffe.
Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk stemmer, men denne regering er kun kommet til fadet på løgn, løfter og salgsfremmende GAS, det  kan simpelthen ikke bortforklares!!! Betalingsring er nu blevet til miljøring...så er den også nemmere at tygge.....ikk.
 
Og ærlig talt, i dagens avis har man konstateret at den gode pamper Erling Andersen har afgivet urigtige oplysninger til ombudsmanden, så han er heller ikke enh skid bedre and de andre!
Jan Persson det er sq ikke noget at prale af at du har haft han som chef, men æblet falder jo som bekendt sjældent lang fra stammen.
Roger over and out.
Per Hansen


Redigeret af Taonga - 10 Dec 2011 kl. 16:20
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 16:37
Citat: Taonga

Kære Ole T, nu var det "embendsmanden" Jan Persson der selv lagde ud med følgende: bilagsdværgen og Trolex står til en længere ferie i Venstre Fængsel LOL
 
Så jeg syntes egentlig det var passende at give tilbage af samme skuffe.


Flot løgn du lige får fyret af det - har du lært det i Venstre Wink

Mit indlæg var et svar på dette udlæg og et forsøg på at holde det i samme tone

Det ændrer vist ikke på det jeg har skrevet - eller på alle de andre løftebrud Leasing Helle og Villy Selvbruner står for


Men fortsæt endelig med løgn og manipulation, det ligger til partiet Clap
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 16:47
Citat: tranholm

 
 
Ole, du har ret, jeg rykker sædet længere tilbage, men når du i fremtiden skriver noget hvordan skal vi så tage dig alvorligt, når du ikke evner at dokumenterer dine egne udtagelser om eks. kontanthjælpsmodtagere.
 
 
Ole T  
 
 
Hvad er det jeg skal dokumentere - jeg har skrevet 3 ugers betalt ferie, og det mener jeg, for som jeg lige forstår det, så har reglerne hidtil været således, at man som kontanthjælpsmodtager stod til rådighed 52 uger om året, mod nu kun 49 uger jf. finanslovsforslaget for 2012.
 
Men man får stadig sin fulde kontanthjælp - så skal vi ikke bare kalde det 3 ugers betalt ferieWink Korriger mig endelig hvis jeg tager fejl. Det er vist en strid om ord, men når man er rød så kan man frit beskylde mig for manipulation.
 
Og lad mig afslutningvis citere dig: "Ole hold op med alle de lalle ord om diverse politilere, det klæder ikke dig eller denne side."
 
Jeg synes ikke jeg så dig sende den samme henstilling til hr. Persson, der jo ikke holdt sig tilbage med disse "lalle ord" - men det klæder måske ham og denne side bedreWink
 
Iøvrigt er jeg p.... ligeglad med, om du eller andre kan tage mig alvorligt - her på siden kan man frit kaste bolde op i luften og lade dem falde til jorden, og iøvrigt udtale sig om alt det man ikke har forstand på.
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 17:09
Citat: Taonga

Kæmp du blot videre for dine venner i Venstre.....JA det kan du bande på jeg
gør!!! For de holder hvad de lover!!!!
 


Åh - så som dengang Anders Fogh på et landsmøde sprang ud af skabet iført ny og grøn farve. Nu skulle Venstre fremover kendes på sin grønne profil i erkendelse af, at de måske nok havde taget lidt fejl. Man skal vist have meget blå briller for at se den grønne farve.

Eller da Lars Løkke kort før nytår erklærede, at det ikke kunne komme på tale at ændre efterlønnen. Var det ikke i nytårstalen, han løftede sløret for de nye reformplaner?

Jo, Venstre holder, hvad de lover...Wink
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 17:55
Johan, hvis du tænker lidt tilbage, var tiden jo ændret ret så mærkbart økonomisk fra efteråret frem til nytåret......
Men jeg syntes det er fint at man ikke kan trække sig tilbage og gå hjemme og holde 5 høns for 750,00 om dagen...så hvis man er fuldt arbejdsdygtig, så skal man da også give sit bidrag indtil man har rettighederne til at gå på pension.
Men hvis der er fysiske- eller sygdomsforhold der gør at man ikke kan deltage, så skal man naturligvis have ret til at trække sig tilbage, og passe på sig selv.
Forøvrigt stemte det lille ja - nej - ja - nej - vendekåbeparti jo for reformen, og bagefter var det nok mere udsigten til at de kunne få en fed taburet og ministerpension der gav Gucci'en magten.....
 
Ja, Jan Persson , du er et af de soleklare produkter fra etaten....hvad var det sladdersprøjten EB kaldte dem...SKRANKEPAVER.....gud bedre det!!!!


Redigeret af Taonga - 10 Dec 2011 kl. 17:58
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 18:29
Citat: Taonga

Johan, hvis du tænker lidt tilbage, var tiden jo ændret ret så mærkbart økonomisk fra efteråret frem til nytåret......


Big smileBig smile sjovt så forstående du er overfor blå kovendinger...

Det havde intet med ændrede forhold at gøre. Lars Løkke indrømmede selv bagefter, at han i efteråret sagde noget, han på det tidspunkt allerede godt vidste, han ville "ændre holdning" til.
Big smile
Jeg forholder mig i øvrigt ikke for eller imod efterløn. Jeg synes bare, det er lidt komisk, når nogen er så hårdt bundet til den ene lejr, at de kun kan se fejlene i den anden.

I øvrigt er det et historisk dårligt eksempel, når du råber vendekåbe om Helle T. og efterlønsreformen. Det er nemlig lige præcis et fint eksempel på spil med åbne kort. Alt hvad der skete efter valget, kan du finde dækning for i hendes meldinger inden. Der er andre ting, de har tumpet rundt i, men ikke dette.

Johan




Redigeret af Johan - 10 Dec 2011 kl. 18:31
Til top
Hans Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hans Sørensen

Tilmeldt:: 03 Aug 2005
Geografisk: Vendsyssel
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hans Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 20:16
Citat: Rådhede

Citat: Jan Persson

Ole,

Diskussionen - hvis man kan kalde dine udgydelser for dette - slutter her for mit vedkommende. Det fører alligevel ingen vegne. Formålet med en diskussion er ikke at vinde, men at blive klogere og da jeg får det indtryk at du ikke ønsker at lytte til fornuft og blot vil have ret for enhver pris, så slutter al formål for mit vedkommende.

Kæmp du blot videre for dine venner i Venstre Clap
Nå, jeg synes da ellers jeg holdt den i en sober tone, men kravet om at forholde sig til det skrevne gjaldt åbenbart kun den ene vejSmile Men jeg har noteret mig, at du, i hvert fald i egen forestilling, har eneret på fornuft.
 
Til dit sidste bøvs kan jeg jo svare med dine egne ord:
 
I øvrigt har du ingen som helst anelse om hvordan jeg stemmer
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 21:15
Johan det er nu ikke lige den TUMPE til HTS jeg er langer ud efter men hendes hjerteveninde far det latterlige parti RV.
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2011 kl. 21:53
Citat: Taonga

Johan det er nu ikke lige den TUMPE til HTS jeg er langer ud efter men hendes hjerteveninde far det latterlige parti RV.


Så forstår jeg ikke rigtig, hvor du vil hen. Hvorfor er hun forresten en vendekåbe? Kan du ikke blive lidt konkret? Det er så let at slynge en masse ukvemsord ud.

Og hvorfor forholder du dig ikke til Venstre og deres grønne profil...Wink

Johan
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum