Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskestang fra fiskeavisen

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskestang fra fiskeavisen
    Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:24
Jeg har vundet en fenwick stang i fiskeavisens konkurrence der løb i oktober, jeg har endu ikke hørt noget fra avisen, og blev kun opmærksom på jeg havde vundet fordi jeg så det i avisen..
Nogle der har en ide om hvor lang tid der normalt går før man hører/modtager noget ??




Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:31
Hva med at spørge Fiskeavisen ?
Unhappy
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:32
Spørg dem på Fiskeavisen, det er vel den rigtige vej for sådan et spørgsmål?
 
/J
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:43
Der kan godt gå en måned eller 2, den skal nok komme.
 
Og selvf. glæder man sig når man har vundet, især de børn der vinder børnekonkurrencerne.
 
Nu er det jo ikke en overaskelse at de hver måned i fenwick cuppen udlodder 2 stænger hver måned, så de burde kunne stramme lidt op, og få deres sponsor til at sende nå avisen udkommer.
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:47
Hej Henrik
 
Tusind tak for det indlæg, som starter denne tråd. Det viser helt klart en manglende evne eller lyst til at tænke sig om. Da du i en anden tråd påstod at jeg, på baggrund af et indlæg var syg, var jeg lidt træt af at blive opfattet som sådan.
Nu har jeg det rigtig fint med at blive kaldt alt muligt af dig.
Tillykke med gevinsten iøvrigt.
 
Mvh
 
KarstenBig smile
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 11:58
Citat: karsten4

Hej Henrik
 
Tusind tak for det indlæg, som starter denne tråd. Det viser helt klart en manglende evne eller lyst til at tænke sig om. Da du i en anden tråd påstod at jeg, på baggrund af et indlæg var syg, var jeg lidt træt af at blive opfattet som sådan.
Nu har jeg det rigtig fint med at blive kaldt alt muligt af dig.
Tillykke med gevinsten iøvrigt.
 
Mvh
 
KarstenBig smile
 
Og det er relevant for tråden?  godt nok underligt.
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 12:04
Hej.
 
Har du kontaktet dem hos fiskeavisen ?
 
Jeg har førs selv vundet en fiskestang hos dem, og der var intet problem i at få dem. Jeg skrev til dem, da jeg så at jeg havde vundet, og skulle bare skirve hvor jeg skulle have den leveret. Den kom med et fragt firma få dage efter.
 
Mvh
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 16:21
Hej Karsten, du er den sande humørspreder her på sitet...
Ha' en god week end.
Per Hansen
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 18:21
Citat: Sofus_100

Jeg har vundet en fenwick stang i fiskeavisens konkurrence der løb i oktober, jeg har endu ikke hørt noget fra avisen, og blev kun opmærksom på jeg havde vundet fordi jeg så det i avisen..
Nogle der har en ide om hvor lang tid der normalt går før man hører/modtager noget ??




Nå, men jeg er så nok den enéste der forstår dig. Det er sq da mere end underligt at afholde en konkurence, offentliggøre vinderen go så skal vindreren så selv henvende sig for at få gevinsten udleveret.
Hold kæft for en gang fis. fiskeavisen kan vel da for pokker bare sende gevinsten straks vinderen er udtrukket, amatør!
Til top
Christen Stenild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fiske Avisen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: Højbjerg
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiske Avisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 19:47
Hej Henrik,
 
Din stang kommer med GLS-bud direkte fra PureFishings lager i Sverige - det kan ind i mellem give lidt udfordringer, når det er til privatadresser.
Jeg tjekker mandag om den skulle være kommet retur til PureFishing her i DK.
Der går typisk 2-4 uger før man får præmien i Fenwick Cuppen, Saltvandscuppen og B&U-cuppen.
Beklager at du har måttet vente, men du/andre er altid velkommen til at skrive på info@fiskeavisen.dk eller ringe på 48301368 hvis der er spørgsmål til præmierne og eller levering. 
Mvh
Fiske Avisen
 
Christen
Til top
Jesper Mølholt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Parklederen

Tilmeldt:: 29 Jul 2007
Geografisk: Nordjylland nord for sæby
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parklederen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Dec 2011 kl. 20:24
Hej Christen. Vil du os tjekke op på det viva vl7 str 4000 jeg vandt igennem viva world tilbage i september?
 
Jesper Mølholt
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 09:15
Christian, det er sq da endu mere grotesk når i allerede på forhånd ved at der er problemer med leverandør/transportør.
Så tag da for pokker gevinsterne hjem i god tid inden konkurencen og send dem selv.
Det er da totalt til grin at folk skal vente op til 4 måneder på et fiskehjul som de har vundet.....
Til top
Brian Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cortsen Avatar

Tilmeldt:: 12 Nov 2002
Geografisk: Himmerland, Nordjylland & Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cortsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 09:53
Hej
 
Det er jo ikke nemt for fiskeavisen, som jeg kan forstå har sendt oplysninger videre på vinderne til sponsor, efter den indsigelsefrist som er i konkurrencerne.
 
Hvis så sponsor ikke sender præmien, har fiskeavisen ikke en chance for at finde ud af, før vinderen, selv give fiskeavisen besked herom.
 
Så det var måske en ide at alle som vinder sender en mail hvis man ikke har modtaget præmien efter en måned.
 
Brian Thomsen
 
PS: FiskeAvisen, er det lystfiskermedie som har mindst snobberi og plads til alle. 
 
Til top
Christen Stenild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fiske Avisen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: Højbjerg
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiske Avisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 10:02
@Frederiksen
Nu er det af flere årsager sådan, at forsendelsen af præmierne foretages direkte af sponsorerne. Men bare opbevaring og forsendelsesomkostningerne er ikke ubetydelige faktorer, når vi formidler godt 400 præmier årligt.
I flere af konkurrencerne er der desuden en indsigelsesfrist på 14 dage, som vi skal over, før vinderne er endeligt godkendt.
Jeg er fuldstændig klar over at det er rigtig ærgerligt at vente, når man har vundet en præmie og jeg erkender at én forsinkelse, er én for mange og derfor arbejder vi selvfølgelig hele tiden på, at det hele går så hurtigt som muligt.
@ Jesper – selvfølgelig!
Knæk og bræk til alle!
Mvh
Fiske Avisen
Christen
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 10:39
Karsten..STFU

Til resten.. Nu havde jeg jo skrevet til avisen, og rettede herefter bare en høflig forspørgelse herinde.. Så tak for både gode og mindre gode svar..
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2011 kl. 00:28
Hej!
Jeg har netop vundet et spinnehjul via Fiskeavisen. Den ankom med posten 14 dage efter udgivelsen.Clap
Jeg havde ikke kontaktet den forud.
Mange tak Fiskeavisen, Den er taget i brug.Wink
Med venlig hilsen
Brian
Fly fishing, my first choice.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2011 kl. 08:30
Henrik, er der en stratusopdatering på din vundne fiskestang??
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2011 kl. 11:14
Ja undskyld jeg ikke lige fik fulgt op på tråden......
 
Jo jeg har modtaget stangen, det ser fin ud, men tror nu ikke jeg kommer til at bruge den meget..

Christian skrev til mig privat, og få dage senere ankom stangen i god behold..Så lige en hurtig tak til Fiskeavisen..

Og godt nytår til alle...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres