Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bund fiskeri i P&T

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bund fiskeri i P&T
    Sendt: 21 Nov 2011 kl. 23:48
Hejsa alle sammen.

Har kigget lidt på en fiskefilm jeg har om Spinne/Mede fiskeri i Put&Take søer. det der slår mig er det mede fiskeri. den skal jo dybest set ned på bunden og blive liggende ca. 1 meter over bunden. Nu er mit spørgsmål så. bund/Mede fiskeri er det noget der også kan bruges i kold vejr som det er nu?

Jeg har ikke rigtig styr på hvad man kan fiske med i kold vejr derfor det nybegynder spørgsmål. :)
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 00:07
Hej Dennis.
Bundmede er rigtig godt nu hvor vandet er koldt, fordi der ikke er føde i overfladen.
Brug en lille krog med Power Bait påsæt en lille klemmbly på linen ca ½ til 1 m fra krogen, ikke mere belastning end at agnet lige kan synke, så mærker fisken ingen modstand, flyt agnet ved at spole en 4-5 omgange en gang imellem, det gir flex på klingen.
 
knæk og bræk
 
hilsen p bager
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down