Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ny fluestang
    Sendt: 17 Nov 2011 kl. 14:30
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 14:37
hej alle sammen

jeg skal ud og have ny stang g ville bare lige høre om i havde nogle gud bud på en fed stang
jeg vil ud og prøve de her stænger i #7

zpey infinty
sage one
g lomis nrx

Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 15:03

Snyd ikke dig selv for at prøve en TFO BVK - en kanon pind - til fantastiske priser...

Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 15:07
Hydros eller Helios... Thats it! Thumbs Up
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 15:07
Hvad skal den bruges til??
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 15:23
Jeg tillader mig at gøre opmærksom på at jeg har en TCX i #7 på brugtsiden :)
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 15:54
Klart en sage tcx 790 --- super fed stang :)
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 16:01
Orvis Helios er en kanon stang, indtil jeg fik en Sage One. Så må jeg nok erkende at Helios blev puttet i stangrøret og lagt på hylden lidt. Den One overrasker mig lidt.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 16:05
Har ikke prøvet one i klasse 7, men har været forbi brasholt og var ude og kaste lidt med en one 691 monteret med zpey ultimo wf line..

Virkelig en harmonisk stang, som formår at kaste både stille og roligt, men også sagtens kan klare at blive presset lidt..

One virker som en fed stang til åen, men infinity fås i en 10,6" kl 7, og er det til åen ville jeg måske foretrække denne stang og monteret med baghåndtaget..

Så hvor skal den bruges, det ville nok lidt afgøre mit valg..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 16:11

tror jeg ville prøve kaste sage One ... anmeldelserne er kanon gode.

jeg har selv en Helios - den bliver dog svær at erstatte.  

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 16:30
Henrik det mente jeg også. Jeg har en Helios tipflex #6 og mente at det var den eneste ene. Men ville gerne have en lidt længere stang til pontonfiskeri og fik et godt tilbud på en One 9,6 #6 og nu er jeg ikke så sikker på Helios mere. One er mere rolig og nem at arbejde med. Den stang kan meget mere end jeg kan få ud af den pt. Men helt rolig, min Helios kommer ikke til salg, for det er stadigvæk en kanon stang.
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 16:47

heheh - jeg har det omvendt - jeg vil totalt gerne have en lille stang (gerne helt ned i 6-8 fod) ... desværre er der ikke ret mange der laver dem så "små".

Faktisk kun Sameo som jeg ikke kender kvaliteten af ... 

(ikke for at stjæle fokus på trådens formål - sorry)


Til top
Lars Troels Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars T. Avatar

Tilmeldt:: 27 Aug 2009
Geografisk: Møldrup
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars T. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 17:59
Det var måske relevant med lidt info omkring hvad den skal bruges til. Er det en 9 eller 10 fods osv.

Ellers er der jo en af de ondeste syvere til salg. Se Jakobs herover!

Jeg bruger selv Hydros, TCX og Helios. Hvis ikke jeg syntes det var bedst, havde jeg noget andet. Men det er jo hvad du kaster godt med der er relevant.

L

Redigeret af Lars T. - 17 Nov 2011 kl. 18:10
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 19:28
CTS affinity -X 9' #7 den er hurtig og kaster som en hest sparker! alternativt kan du kigge på affinity MX noget roligere aktion der arbejder dybere... begge er meget behagelige stænger og kan i mine øjne hamle op med selv de bedste fra de store mærker... og det til en ganske anden pris

køb stumperne hos www.ussingbech.dk og byg selv eller få dem til at bygge efter dine ønsker.

mik
Til top
Thomas P Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksekejseren

Tilmeldt:: 15 Maj 2010
Geografisk: vordingborg
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksekejseren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 21:19
Citat: HAJ

heheh - jeg har det omvendt - jeg vil totalt gerne have en lille stang (gerne helt ned i 6-8 fod) ... desværre er der ikke ret mange der laver dem så "små".

Faktisk kun Sameo som jeg ikke kender kvaliteten af ... 

(ikke for at stjæle fokus på trådens formål - sorry)


A.Jensen Argon så behøver jeg ik sige andet.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2011 kl. 21:20
ved brasholt kan du jo nok få lov og prøve zpey og Sage direkte op mod hinanden..

De har endvidere nogle z-axis til god pris stadig.. Kunne jo være et alternativ hvis du synes om dens aktion..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Henrik Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wilson_177 Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 358
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wilson_177 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2011 kl. 15:38
hej alle sammen 

tak for alle svarene

jeg fik prøvet en masse stænger i dag og endte med og købe

zpey infinity 1108
sage z-axis 9 #7
også et nyt hjul til dem begge


mvh henrik
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2011 kl. 16:00
Tillykke med det, det er altid fedt at få nyt legetøj Big smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres