Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En flok fiskeglade drenge.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En flok fiskeglade drenge.
    Sendt: 16 Nov 2011 kl. 13:21
Jeg arbejder som skolepædagog, i en specialklasse med 6 fiskeglade drenge.
Mit eget fiskegrej rækker ikke rigtigt til 6 drenges tålmodighed, da der ikke er nok til at udstyre dem alle. Da mine kollegaer ikke er enige i, at hele klassekassen år efter år skal bruges på spinnere, blink, line mm. Tænkte jeg at der måske var en mulighed her på forum. Ligger du inde med skabsfiskegrej (grej du aldrig får brugt) og er du villig til at give det væk til disse drenges glæde/fisketure, så hører jeg gerne fra dig.
Mvh. A8 på Kløverskolen i Sønderborg & Morten Lund Rasmussen
 
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2011 kl. 13:51
Hej Morten.
 
Jeg er villig til at donere grej til drengene, send mig en mail på
 
 
så kan vi aftale nærmere.
 
Mvh
Per Karlsen (P.K.Fluer -  Haderslev.)
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2011 kl. 14:09

Hej Per