Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med bedømmelse af tilbud på waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Alexander Knudsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Alek Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2011
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp med bedømmelse af tilbud på waders
    Sendt: 13 Nov 2011 kl. 00:06
http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/53-beklaedning/773--kinetic-devilfish-neopren-waders/ De waders ser jo ummidelbart billige ud men er de også gode ? jeg er kun 15 så har ikke de store sedler til rådighed da jeg gemmer dem til jagt. Her for tiden har jeg lånt en vens waders, men det kan ikke blive ved jo. Burde jeg købe de waders ? Ps fisker kun sø lige pt.
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 00:42
hej. har kun hørt dårligt om devilfish waders.

Dog er de 100kr dyrere, men de pengene værd og her er tale om kvalitet for pengene. 

  • Med filtsål
  • 4mm strækbar neopren
  • Høj åndbarhed
  • Front lomme
  • Forstærkning på knæ
  • komfortabel og let
  • Dobbelte syninger

  • Til top
    Alexander Knudsen Se Drop Down
    Aktiv bruger
    Aktiv bruger
    Brugernavn:
    Alek Avatar

    Tilmeldt:: 24 Jun 2011
    Status: Offline
    Beskeder: 69
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 00:43
    4mm strækbar vil sige hvad ?
    Til top
    Peter Eriksen Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    Pinkpandas6

    Tilmeldt:: 09 Nov 2011
    Geografisk: Slagelse
    Status: Offline
    Beskeder: 225
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 00:52
    at de ret lette at gå med pga de tynde.  og syningerne ikke går op i et fx. stræk. 
    et par fede waders ^^


    Til top
    Anders Fabrin Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    fabioo

    Tilmeldt:: 28 Nov 2010
    Geografisk: midtjylland
    Status: Offline
    Beskeder: 177
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 01:54
    Til top
    Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    Twisttmann Avatar

    Tilmeldt:: 10 Okt 2007
    Status: Offline
    Beskeder: 614
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 09:58
    Bilka har også nogle billige neopren waders... Jeg tror du bliver gladere for at købe nogle billige og så kan købe nogle nye om et par år, hvor du måske er fuldt udvokset. I en alder af 15 kan du løbe en halv meter i vejret endnu, gå 3 sko størrelser op og i det hele taget ændre dig rigtig meget... om et par år kan det også være der er lidt flere penge til at købe nogle nye...
     
    Der er vel også garanti på de billige? og der bytter bilka altså bare! Så fordelen ved et par til 300kr er at de sikkert kan byttes hvis de er utætte - eller at man ganske enkelt ikke bliver så ked af hvis de går i stykker end som hvis de havde kostet 2000 kr!
     
    Til top
    Heine Fausing Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    hlf

    Tilmeldt:: 23 Feb 2008
    Status: Offline
    Beskeder: 658
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 10:07
    Citat: Alek

    4mm strækbar vil sige hvad ?
    Hmm nu kan jeg se du står i super gode waderes på billed. hvad skulle så være pointe i at købe nogle af det tyndeste!! rasten kan du ligesom selv bedømme udfra tråden!!
    men det er selvfølig smag og behagLOLog behov.
    Jeg har prøvet en billi`waderes,som var meget robust, i særdeleshed.
    vh Heine.
    Til top
    Brian Nielsen Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    Hugo_One Avatar

    Tilmeldt:: 02 Apr 2010
    Geografisk: nordjylland
    Status: Offline
    Beskeder: 366
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 10:20
    Citat: Alek

    http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/53-beklaedning/773--kinetic-devilfish-neopren-waders/ De waders ser jo ummidelbart billige ud men er de også gode ? jeg er kun 15 så har ikke de store sedler til rådighed da jeg gemmer dem til jagt. Her for tiden har jeg lånt en vens waders, men det kan ikke blive ved jo. Burde jeg købe de waders ? Ps fisker kun sø lige pt.


    Hej alexander.

    jeg købte selv de nævnte waders for 4 år siden, de har været på utallige ture i hele danmark. i forhold til prisen er det de bedste waders jeg har haft til dato.
    de er stadig tætte og viser ikke tegn på at give op endnu.
    bare min mening

    Brian
    Til top
    Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    Twisttmann Avatar

    Tilmeldt:: 10 Okt 2007
    Status: Offline
    Beskeder: 614
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 11:06
    Heine: Det er nogen han har lånt...
    Til top
    Alexander Knudsen Se Drop Down
    Aktiv bruger
    Aktiv bruger
    Brugernavn:
    Alek Avatar

    Tilmeldt:: 24 Jun 2011
    Status: Offline
    Beskeder: 69
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Alek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 12:02
    De waders har jeg lånt og de er begyndt at blive utætte flere steder :) Men tak for responsen allesammen :)
    Til top
    Heine Fausing Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    hlf

    Tilmeldt:: 23 Feb 2008
    Status: Offline
    Beskeder: 658
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 12:05
    Citat: Twisttmann

    Heine: Det er nogen han har lånt...
    læs den unges indlæg!!
    han ønsker at købe pga han låner,søger råd!!. Om det så er de Daiwa waderes på billed i venstre side(profilbilled) vides ikkeWinkhan låner.
    linket Alexander har lagt ind,er hvad jeg har et andet eksempel til wadereskøb!!
     
     Mvh Heine Fausing
          heine@fisknu.dk
     
     
     
    Til top
    Jens Se Drop Down
    Meget aktiv bruger
    Meget aktiv bruger
    Brugernavn:
    Jens fisker

    Tilmeldt:: 09 Mar 2011
    Status: Offline
    Beskeder: 114
    Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2011 kl. 13:13
    Køb de devilfish waders, det er super kvalitet til lavpris, både mig og sønnen har nogle og mine er ca 3 år gamle og sønnens er nye.
     
    De er super fine både i pasform og støvlen er ikke så stiv som mange andre billige waders.
    Til top
     Besvar Besvar

    Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

    Sport Dres