Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Penn Battle+ Savagear Larvea og Diving Prey 63

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Penn Battle+ Savagear Larvea og Diving Prey 63
    Sendt: 07 Nov 2011 kl. 14:30
Hejsa.
Er der nogen herinde der har gode som dårlige erfaringer med ovenstående grej ? Jeg tænker mest på fiskeriet efter laks og havørreder.
Woblerne går jo intet mindre end fremragende
Mvh
Per
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 15:17
Har kun diving prey, men har set larvea i action. Larvae har en mere S gang hvorimod prey ruller mere. Men super fede woblere. Har dog ikke fanget noget på dem endu:)
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 15:56
jeg har prøvet larvea et par gange, og de går super godt i vandet.. men synes de går alt for højt i vandet til min smag..

skal du dybt så skal der en større ske på wobleren, så der tro jeg diving prey er noget bedre..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 18:28
Har et Penn Battle 4000, det virker meget gedigent uden slør eller noget.
Hvis du skal bruge hjulet til alm. kystfiskeri, skal du nok se på str. 2000, der kan bagspærren slåes fra, det kan den ikke på de større modeller.
 
Vh.  Ivan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres