Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trolling wobler til havørred

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: trolling wobler til havørred
    Sendt: 07 Nov 2011 kl. 01:16
hej. vil høre hvad for nogen wobler, der er gode til havørreder ? til trolling . også blink
eller hvad i sys der er godt..? håber i kan hjælpe.   tak :) ps i må godt smide et link hvor man kan købe dem :D
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 08:05
Jeg bruger Rapala Original flydende i 9 og 11cm. Det sidste års tid har jeg også haft held med Rapala Maxrap.
 
Tag det ikke så tungt med at jeg skriver Rapala. Jeg bruger dem fordi jeg kender dem. Men der er mange andre gode woblere. Det vigtigste er ikke selve wobleren, men at finde den rigtige dybde og fart. Jeg foretrækker flydende eller neutrale fordi de ikke går i bunden når man stopper.
 
Mvh. Peter
Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 08:15
Jackall mask 100Wink
 
Bo
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 08:54
Bomber woblerne er legendariske...
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 09:11
Rapala Max rap, den overgår alle andre woblere!
Christian M. larsen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 10:42
Peter Larsen godt skrevet Clap:
"Tag det ikke så tungt med at jeg skriver Rapala. Jeg bruger dem fordi jeg kender dem. Men der er mange andre gode woblere. Det vigtigste er ikke selve wobleren, men at finde den rigtige dybde og fart. Jeg foretrækker flydende eller neutrale fordi de ikke går i bunden når man stopper". Lige mine ord for om den hedder det ene eller det andet er uden betydning.
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 12:34
Bomber wobleren er rigtig god til ørreder når der trolles.
Wink
Til top
Preben Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kældergrej

Tilmeldt:: 20 Jun 2007
Geografisk: Aabenraa
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kældergrej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 12:43

Hej
Jeg fisker ofte med ABU Tormentor 9cm, en super wobler til en fornuftig pris!Smile

MVH
Preben
Til top
Martin hardorff Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hardorff Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2006
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 184
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hardorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:36
Tak:D
Til top
Troels Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frk yde

Tilmeldt:: 31 Dec 2006
Geografisk: Øst Jylland
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frk yde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 22:56
På Fjorden har jeg haft god held med disse:
ellers er Bomber 11.5 cm TWP en rigtig god allround wobler. Grejbiksen i Trige.
Blink bruger jeg mest Möra-silden 15 - 18 gram i de flourecerende modeller.
 
Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Eriksen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Eriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 16:58
Rapala orginal og fås i de fleste grej forhandlere
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres