Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano Rarenium CI4

 Besvar Besvar
Forfatter
lasse jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lasse-møn

Tilmeldt:: 17 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse-møn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano Rarenium CI4
    Sendt: 26 Okt 2011 kl. 20:45
er der nogen der har sådan et hjul og er det et stabilt hjul til kystfiskeri med 20-30g bling.og cirka en leve tid på hjulet...eller er der et bedre hjul i samme pris klasse ca 1600 kr. http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat35-Fastspole/side1759-Shimano-Rarenium-CI4.html.Smile
Til top
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 21:11
Jeg har hjulet og har brugt det til ca 20 ture af 5 timers fiskeri i år.. Jeg er meget tilfreds med hjulet. Dog bruger jeg det mest med agn der ligger mellem 10 og 22 gr. Det er et hjul der bare virker, perfekt lineoplæg og samme silkebløde gang som da det blev købt.
Jeg har ikke brugt hjulet det sidste stykke tid , da jeg er gået over til stelle fe.. Men må indrømme at mekanisk er der pt meget lidt forskel på de to, Den største forksel er lækkerheds værdien, der fører frøken stella.. Men kan sige at det ert et hjul du ikke bliver skuffet over.
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 21:14
hej
 
Kender ikke hjulet men det kan skaffes billigere i pris, hvis du ønsker det.
 
 
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Mili Saric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mili

Tilmeldt:: 28 Dec 2010
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mili Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2011 kl. 21:17
Hej Lasse...Shimano Aspire 4000 FA vil jeg vælge...1799,-kanon hjul til halv pris...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres