Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mangler lift til simon put and take

 Besvar Besvar
Forfatter
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mangler lift til simon put and take
    Sendt: 23 Okt 2011 kl. 11:11

 Mangler et lift til simons put and take. Hvis der nogen som kommer forbi roskilde og skal til Simons put and take, må de meget gerne kontakte mig på 22507632, så vil jeg være meget taknemmelig, hvis jeg kunne køre med. Betaler selvf. gerne benzin penge mv.

VH AB.


Redigeret af ab78 - 23 Okt 2011 kl. 11:12
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2011 kl. 23:29
der var ikke mange der hjalp dig Anders.............eller hvad......Unhappy..<")))><(
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2011 kl. 01:48
Angry
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Stephan Henriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SWH

Tilmeldt:: 24 Okt 2011
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SWH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2011 kl. 10:57
Jeg tror ikke rigtig at du finger noget i den sø. Der er latterligt mange fisk som hopper op og ned, men de må være fodrede om natten eller noget i den retning, for de bidder ikke rigtigt på noget :P Det er bedre med en almindelig sø :)
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2011 kl. 11:07
Ja det er rigtigt der mange fisk i søen. Der skal meget til at få den til at bide på dette tdspunkt af året det gælder faktisk de fleste put søer. Som hove, roskilde hvor jeg også har været for nylig.
 
Men en ting som jeg synes der virker er gul/hvidøg baldet powerbait. I hvert fald når det gælder regnbueørred i søen. Hvis du ikke får bid indenfor 20 min, videre til ny sted i søen, for der rigtigt meget forskel hvor de bider på. Der kan være nok så mange men de skal gå efter din lille rullede fisk.
 
Mange bruget også helt sort/hvid, sort rød eller helt sort. Det synes folk meget om pt.
 
Men jeg er mest til den gule/orange/grøn og lidt hviløg i så synes jeg der sker noget.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2011 kl. 11:09

Mange bruger også hvid jigs, men jeg er meget til den røde. Den synes de også om pt. :-)

Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Kim Egede Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Abu-garcia86 Avatar

Tilmeldt:: 13 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Abu-garcia86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 11:15

Hej Anders.

Hvis jeg nu skulle have været deroppe i weekenden havde det ikke været noget problem, vi kunne evt. finde en anden dag ?!

Ang. søen har jeg heller ikke haft det store held indtil videre, 1 enkelt 1½ kg på sort powerbait. Men man ser jo andre der har fanget mange og gerne større end 2 kg ;O)

VH
Kim
Kim Egede
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2011 kl. 11:39
Hvis der er behov, er der ihvertfald mulighed for at køre med retur fra søen - til Høje-Taastrup Station.
Det er endda tilladt at have waders på i min bil, ja de er sgu lige før jeg vil anbefale det Smile
Jeg kører gerne hjem og spiser kl.17.

Mange hilsener
Simon
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum