Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændring af bud (for store fingre...)

 Besvar Besvar
Forfatter
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ændring af bud (for store fingre...)
    Sendt: 10 Okt 2011 kl. 08:50
Hej,
 
Er der nogen, der kan hjælpe m.h.t. et forkert afgivet bud? Jeg fik et nul for meget på et bud på et aktion på fluebindingsmateriale - skulle have været 400,- blev til 4000,- !!!
 
Jeg har talt med "ejeren" af aktionen - som også ville kigge på det.
 
Jeg byder selvfølgelig igen (de 400,-) - men er der nogen, der kan komme med inputs til at rette fejlen? Eller skal man slette aktionen, og oprette den igen?
 
Mvh
 
Mads
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 09:04
Slette og oprette en ny auktion.
Til top
Michael Ahlsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikky/mussepigen

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Geografisk: Nivå
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikky/mussepigen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 09:04
Hej Mads!
Jeg syntes heller ikke rigtig jeg kan finde noget herinde men prøver lige om jeg ikke kan få fat i admin af siden for at se om de kan rette fejlen... Vender tilbage om lidt
Til top
Michael Ahlsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikky/mussepigen

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Geografisk: Nivå
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikky/mussepigen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 09:13
Er der ikke noget med at man ikke kan slette auktioner når der er bud derinde???
 
 
Jeg har snakket med Lars som jeg også har sendt en mail til... Han vil kigge på det så hurtigt som muligt
 
Med Venlig Hilsen
 
Michael
 
Til top
Michael Ahlsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikky/mussepigen

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Geografisk: Nivå
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikky/mussepigen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 09:32
så skulle den vist være rettet....
 
K&B
 
 
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 10:01
Super...mange tak for det.
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 10:59
Der er nu lagt en funktion ind på auktionen, som fremover gerne skulle fange, hvis der er sneget sig et nul eller to for meget ind i buddet.
Til top
Michael Ahlsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikky/mussepigen

Tilmeldt:: 21 Jan 2011
Geografisk: Nivå
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikky/mussepigen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2011 kl. 11:09

Det lyder godt

 
Mange tak for hjælpen Admin Smile
 
Med Venlig Hilsen
 
Michael Ahlsten
 
K&B derude
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres