Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

rio outbound short vs. Guideline bullit

 Besvar Besvar
Forfatter
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: rio outbound short vs. Guideline bullit
    Sendt: 08 Okt 2011 kl. 14:30
Pros/cons vedr. ovenstående liner, skal på min klasse 6 Guideline lpx rs 
Primært på kysten .

Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2011 kl. 19:14
Hej Heine
Jeg bruger selv Outbound Short til min Orvis T3 Tipflex #7.
Jeg kan kun anbefale linen, den er lidt tungere end aftm-systemet foreskriver, men til de moderne hurtige stænger, passer den rigtig godt.
Jeg vil tro at den passer perfekt til din RS stang, da det jo er en hurtig og kraftfuld stang.
Jeg har også brugt den med lang klump, den kaster nok lidt længere, men der hvor jeg fisker, er der ikke for meget plads til bagkastet, så derfor bruger jeg den korte version. Den korte er også bedre når det blæser lidt.
Jeg kender ikke Guideline bullit.
 
Vh.  IJ
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Okt 2011 kl. 19:50
ok, jeg føler jeg har godt styr på linen når klumpen er kort, har en guideline dc  line kortet ned til 9,1 m den vejer ca 16 gr.
Derfor min forkærlighed for de to liner

Til top
Heine Fausing Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hlf

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hlf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2011 kl. 19:08
[QUOTE=qweqqe]ok, jeg føler jeg har godt styr på linen når klumpen er kort, har en guideline dc  line kortet ned til 9,1 m den vejer ca 16 gr.
Derfor min forkærlighed for de to line
 
 
En anden mulighed,som jeg vil anbefale at prøve ved lejlighedWink ,jeg har været rigtig glad for Rio Dart .
Vh Heine F.
 
 
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2011 kl. 22:57
Guideline Coastal flyt, hvis det skal være det. Coastal linen er som skapt til RS stangen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum