Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

suder på fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: suder på fyn
    Sendt: 06 Okt 2011 kl. 14:04
hej klove medefiskere fra fyn.

jeg og min makker ønsker at fange nogle flotte suder vi kommer begge fra midtfyn så vi søger nogle søer med suder her omkring ringe/ryslinge 
Mvh.
Thomas klausen
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 18:48
Hej Thomas
 
Dømmestrup kunne være et bud i dit nabolag. Har du fået noget i Odense å i år???
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 18:54
Der er sudere i denne sø
Jeg var på ombygning af Svendborgbanen for et par år siden. Havde tid til at kigge på søen og så Sudere. Om man må fiske der ved jeg ikke men det kan du da undersøge.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 19:27
hej wasp i år har jeg ikke haft kort til odense da jeg ikke har arbejde i odense desværre. 
hvad er det for en du tænker på der ude?.

christian den ser intrasandt ud noget de helt vilde med der ?
Mvh.
Thomas klausen
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 21:33
Hej Thomas
 
Jeg var ikke klar over at der lå flere søer dernedeEmbarrassed Den jeg tænker på lå ikke så langt væk fra en brugs. Det er mindst 10 år siden jeg har fisket der, men dengang fangede vi en del fine sudere der.
Prøv at google dig frem til en brugs i nabolaget og derefter bruge google earth til at lokalisere en så der ligger i en radius af 2km fra pågældende brugs.  Hvis det ikke dur så giv mig et kald, jeg har en del mede venner der også fisker af og til på de kanter.
 
Knæk og bræk.
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2011 kl. 22:38
okay det prøver jeg ;) og så håber jeg at jeg få fundet den lære plas så jeg kan komme en tur eller 10 i åen inden det slutter i år vis det lykkedes giver jeg nok lidt lyd fra mig om hvornår og hvor ellers ses vi i starten af næste år :D endnu en gang tak for hjælpen 
Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum