Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gjelleodde ved Lemvig

 Besvar Besvar
Forfatter
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_ Herning Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_ Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gjelleodde ved Lemvig
    Sendt: 24 Sep 2011 kl. 14:42
Er der nogen der kender lidt til gjelleodde, om det er etgodt sted at fiske efter hø
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
p bager Avatar

Tilmeldt:: 09 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p bager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 16:44
Hej Mike.
jeg kender gjelleodde jeg fisker en del der, lige nu er der gode muligheder for HØSmile  det er et område som du næsten ikke behøver at skulle wade på for at kunne fiske, der er god plads til både spind og flue, je fisker selv spin med bombada både med flue og små blink, området fiskes bedst med vindretning fra sv-s-sø ø, ved de nordlige vindretninger bliver vandet let grumset og der kan komme en del tang, kørselsvejledning finder du på lystfiskeri.dk-nyheder,du kan fiske hele kyststrækningen på begge sider af p. pladsen, jeg håber du kan brue dette til noget Thumbs Up og at du må have heldet med dig.
Disse to HØ er fanget på gjelleodde.
knæk og bræk.
hilsen p bager
 
 
Til top
Mike Hjøllund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mike_ Herning Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2011
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mike_ Herning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2011 kl. 21:26
Peder der var lige det jeg vil høre tak for det gode svar og knæk og bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres