Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billig Silikone!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Billig Silikone!!
    Sendt: 22 Sep 2011 kl. 15:09
Hej,
Jeg var lige forbi Terapihobby.dk (Hasselager ved Århus) og han havde fået et par spande med 5 liter silikone hjem hvor der var gået lidt hul på den ene, jeg købte den ene, men han sælger dem til ½ pris.
 
Der er kun den ene spand tilbage...!
 
600 kroner for 5 liter god silikone, det er ret billigt, men nok ikke noget han vil sende med, så kig forbi hvis du er i nærhenden Wink
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 15:12
Thumbs Up 
kan konen også bruge det til lidt fyldeStort smil 
for 5L er sku´ meget silikonemasse
 
/J
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 16:13
Det har du ret i, men jeg skulle bruge lidt mere end 1 liter, og da en liter koster 300 så var det en meget god forretning.

Ved ikke om det var noget for konen
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 17:32
Både Annie Fønsby og Mikkel Keslers søster burde have rigeligt så de kunne sælge billigt af det!! ;) Kunne bare ikk lige lade være....
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 17:37
måske endda lidt mere end 5 liter Shocked
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2011 kl. 17:45
Har lige impræneret min markise og hade lidt Silikone tilovers,så jeg prøvede resten på et dusin tørfluer,som jeg testede i Norge sidste uge og jeg kan kun sige,at det virker,mindst lige så godt,som det Silikone,jeg køber i dyre domme.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum