Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Norsk Flom-elv nær Orkla

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans-Henrik Panton Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hans-Henrik

Tilmeldt:: 28 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans-Henrik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Norsk Flom-elv nær Orkla
    Sendt: 13 Sep 2011 kl. 23:27
Hvis det er den elv jeg tror det er, ligger den syd for Surnadal. Det er en ganske lille flomelv. Den var tidligere kendt som en god havørredelv. Mødte en af de lokale ved Gaula i år, og han fortalte at fiskeriet var gået kraftigt tilbage siden 2005. Har ikke selv fisket der siden 1982-83-
K&B.
Hans-Henrik
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 21:49
http://www.norwayoutdoors.com/rp.php?r=15111070000
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Henrik Hvass Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hvass

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hvass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 21:30
Det må være søya du mener.  Du kan bruge Google Earth til at finde den
Til top
Anders Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders JH

Tilmeldt:: 25 Apr 2011
Geografisk: Ringsted
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 19:37
Er der nogen der kender til fiskeriet i en lille elv, der angiveligt hedder "Soya" - ja, jeg ved det lyder åndssvagt, men sådan skulle det altså staves. Jeg hørte om elven for mange år siden. Den skulle ligge tæt ved Orkla, og mine søgninger på Google har ikke givet andre resultater end "Soya-marineret laks" - hvilket selvfølgelig er lækkert nok Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down