Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Bedre vandmiljø har topprioritet

 Besvar Besvar
Forfatter
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: S: Bedre vandmiljø har topprioritet
    Sendt: 09 Sep 2011 kl. 12:59
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 13:51
Typisk for Karen Ellemann:

Miljøministeren ryster på hovedet
Miljøminister Karen Ellemann er overrasket over udmeldingen fra Socialdemokraterne. Hun mener, at VK-regeringen indfører vandplanerne i et tempo, så vi fortsat har danskproducerede fødevarer herhjemme.

Hvis Socialdemokraterne holder fast i at reducere med 19.000 tons kvælstof, vil det kræve en helt ny høring, og dermed vil der gå lang tid, før vandplanerne kan træde i kraft.

- Det er ganske enkelt ikke ansvarligt i forhold til den miljøopgave, der ligger. Derfor har jeg kun hovedrysten til overs for den bastante udmelding, siger Karen Ellemann.

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 13:53

Hej Glen.

 

Ja vi må håbe at miljøpolitikken får vind i sejlene igen…goè gamle Auken ville vende sig i sin grav hvis han kunne se hvordan vandmiljøplanen er blevet håndteret…eller ikke håndteret skulle man nok sige.

Det kan nok være at der er nogle landmænd som får røven på komedie hvis Mette Gjerskov får lov at rulle sig ud for der bliver der ikke lagt fingre i mellem kan jeg love dig.

 

Igen ser vi her hvordan vores nuværende miljøminister uafladeligt tænker mere på landbruget end miljøet.

Altså…landbruget kan kun klare sig hvis de får lov at svine så meget at vandrammedirektivet nærmest helt negligeres, for de 9.000 tons er langt fra nok siger biologerne.

 

Men vores miljøminister mener at det er det…..ja hun er søreme dygtig.

 

Mvh

Jim.

 

Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 14:24
Har vi en miljøminister?
 
Troede kun vi havde 2 landbrugsministre Pig
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 14:38
Ha ha...ja man skulle tro det Pig
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 20:01
 
 På tide med lidt miljø i valgkampen...håber der er forandringer på vej, der er jo nok at tage fat på, vi er som lystfiskere pisket til at kæmpe for naturen ellers er vi nogle skarn.
 
Mvh Peter
 
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 20:31
Ingen beskriver valgkampen så godt som den gode gamle Egon Olsen fra Olsen Banden:

Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og SOCIALDEMOKRATER!!!
 
Nå ja - også V-K


Redigeret af fiskefreak - 09 Sep 2011 kl. 20:32
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 20:59
Skal vi ikke bare blive enige om, at danmark ryger på røven, hvis vi ikke finder fælles fodslag på mange områder, herunder miljøet! Danmark virker træt nu!!!. - Jeg er skide træt nu!! - men hvis ikke danmark snart får de interne problemstillinger i orden, uden konstante "taburetslagsmål", bliver vi på mange områder overhalet af udlandet!!!.

Husk på at - fjendens største sejr er - når fjenden slås mod sine egne!.

Hvor er det bare dejligt politisk engagement, at diskutere indenlandske polititiske sager, der jo egentligt sagtens kan vente til efter valget - og div. sonderede resultater!?.

Mvh... - Kim -
Til top
Arne Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ajk

Tilmeldt:: 01 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ajk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 21:03
Hej Kim
TAK.
Du har lige ramt målet.
Danskerne bør være utrygge ved fremtiden, for uanset hvem.......... der kommer til magten herhjemme, tænker de som de fleste.........kun på sig selv og sin taburet.
 
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 21:18
Citat: ajk

Danskerne bør være utrygge ved fremtiden...
 
Til top
Arne Kristensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ajk

Tilmeldt:: 01 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ajk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 21:34
Fint.
Men min økonomi er ok. Uanset hvad der sker.
Men egoisterne, hehe måske som dig, vil få en overraskelse.
Så stem rødt, så vil min i forvejen kæmpe pension få et løft og jeg kan nøjes med lidt "sort" ind imellem.
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 21:48
Hej Steen:

For 3-400 år siden var det udemærket at være et "mæhæ" uden uddannelse, og uden at vide hvad der egentligt foregik i toppen af samfundet.

Disse tider er så for længst overstået, så lad os venligt komme tilbage til komputeren /tv/radio/medias - daglige nærvær!.

Og er det bare min PC der vender alle indlæg tidsmæssigt på hovedet?. Således at de sidste ligger øverst i tråden he he?.

Jeg sidder her med 4 stk. super pcère, der skal samles når jeg i løbet af kommende uge får de sidste 3 pc dele hjem fra henholldsvis england og tyskland!. Så er det sku træls, at min gamle "slave" begynder at "udsætte" he heee.

Nå men kære Arne Christensen. som du selv skriver, vil kommende magthavere stå ansigt til ansigt med alle de valgløfter, de nu har fremturet med!. - Godt at det ikke er mig - for i betragtning af verdenssituationen/kontra lille danmark, vil der nok være store problemer indeholdt i dette!.

Der er altid en masse der siger, at nu skal vi besinde os, men dette har endnu aldrig ført til fremgang af blot ringeste grad!.

Næ - det drejer sig tværtom, at være på forkant med omverdenen. Desværre er vores politikere IGEN faldet i søvn i denne økonomiske "afslapningstid". Det er ikke så slemt - nu ser vi lige, hvad der sker!! ØHHH BØØØH. Har vores gode "tiltrædende statsminister" ikke allerede vist, hvorledes denne luddovne idèforladte afventende strategi ikke fører noget som helst positivt med sig???.

Næææ - lad os nu få andre boller på suppen - Det kan vist ikke blive værre!!.

Mvh. - Kim -


Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2011 kl. 21:53
Hov - forvirringenbreder sig mere og mere!. Indlæggene flyder rundt mellem hinanden, så jeg ved ikke længe hvad jeg skal svare hvem!. - Sorry!!

Puuuuuu haa - man bliver sku da helt skrive tastatur - bimmelim he he.

Det er nok min gamle pc der er banditten, så når jeg har "tævet" den, vender hjeg tilbage............

Mvh. - Kim -
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 08:41

Når det sidste træ er fældet, den sidste flod forgiftet og den sidste fisk fanget, først da vil I se, at penge ikke kan spises.

En Cree-indianers profeti

Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 09:22
Orh jeg hader politik på dette forum. Men når de røde overtager land og folk, uddør erhvervslivet snart, og forureningen dermed helt automatisk. Der bliver masser af tid til at fiske.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 09:39
Citat: ajk

Fint.
Men min økonomi er ok. Uanset hvad der sker.
Men egoisterne, hehe måske som dig, vil få en overraskelse.
Så stem rødt, så vil min i forvejen kæmpe pension få et løft og jeg kan nøjes med lidt "sort" ind imellem.
 
Egoistisk at tage lidt mere hensyn til naturen og miljøet!!!! - den har jeg meget svært ved at se, det lyder lidt som om, at du ikke rigtig ved, hvad ordet betyder og med din kommentar om "sort", så sætter du da virkelig trumf på.
-  Nu er det jo ikke økonomi, der er det vigtigste for lystfiskeriet og der er jo for de fleste danskere egenligt ikke den store økonomiske forskel på, om det er de røde eller blå, som sidder i regering... Men!, der er kæmpe forskel, når det gælder miljøområdet og dermed hvad der er i lystfiskeriets interesse - og det må vel netop være, hvad der er i lystfiskeriets interesse, som er det afgørende, når man er Lystfisker - Hvad fanden skal man med 5% lavere skat, hvis der ikke kan fanges fisk i store dele af vores vandområder pga. nedprioritering af miljøområdet?
Til top
Søren Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kongstad7 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2011
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kongstad7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2011 kl. 11:46
Jeg vil se noget konkret ind jeg glæder mig over noget, politik gælder om at ramme en masse forskelligt for at komme til at bestemme og når man så gør det så glemmer man det man havde lovet ved at sylte det hen...

Men fint hvis der kan komme noget fokus på vandet!
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2011 kl. 19:00
Jeg skrev det vist tidligere - et eller andet sted - på et eller andet tidspunkt he he. Det er alt sammen et spørgsmål om prioriteringer. I teorien er pengene der jo til alt det vandhygiejne - fiskerikontrol - fisketurist prioteringer m.m. - Spørgsmålet er jo bare desværre således i øjeblikket, at HVEM skal det gå ud over?. Der er bestemt ikke overskud i statskassen, så nogle skal undvære frem for andres forbedringer. Skal vi have folk væk fra sygehusgangene?. Skal vi have de gamle på plejehjemmene op "hver" dag, eller skal de ligge 2 dage i deres eget "pis" undskyld, uden at komme op?.

Udover statskassen - er der jo kun "VORES LOMMER" = egenbetaling tilbage!.

Nu er der så kun et par dage til valgdagen!. Uanset hvor meget vi høvler løs på hinanden, er det meste jo kun gætværk, da 1 stk. sprød flæsk i munden, er langt bedre end 10 stk. valgflæsk på tv skærmen LOL Uhhhhm.. Har lige købt 2 kilo brystflæsk - mums.....

De 2 "farvers" frontpolitikere er jo ved at tilegne sig "post traumatiske" tilstande, ved, at udlove så mange "goder" for næsten hele danmark, at vi er 100% sikre på, at ende som verdens rigeste, lykkeligste, og mest respekterede land i verden he he.

Men lad os nu se efter valget, hvorledes der bliver taget hånd om tingene. Et er sikkert - Nogle skal betale regningen. Det bliver IKKE bankerne - Det bliver IKKE staten - Hmmm... gad vide hvem det så kan blive hmmm....

Mvh. - Kim -


Redigeret af kikophil - 13 Sep 2011 kl. 19:07
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres