Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

rustfrie øjeløse kroge

 Besvar Besvar
Forfatter
Long Q Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Always Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Always Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: rustfrie øjeløse kroge
    Sendt: 22 Aug 2011 kl. 13:54
Hej

jeg leder efter nogle øjeløse kroge hvor kan man få fat i dem henne? og gerne i rustfri. stainless steel.


Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2011 kl. 14:24

Hvis du mener spadekroge..

 

så se kroe hos www.lionfish.dk

 

mvh Jørn

Til top
CARSTEN SKADHAUGE Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
SKADHAUGE

Tilmeldt:: 02 Jun 2007
Geografisk: NORDSJÆLLAND
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SKADHAUGE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2011 kl. 17:24
Hej jeg har en hel del øjeløse kroge liggende.

Der er spadekroge i mange str og
egentlige øjeløse kroge, hvor krogskaftet blot er roulteret. Disse hedder "marked".  Str ca 4 - 1/0 Endelig har jeg nogle 3kroge, hvor skaftet ender i en spids. Alle er fra mustad, dog ikke decideret rustfrit stål, men god kvalitet. 
Spadekrogene bruger jeg meget selv, da de er langt bedre end øje-kroge. Jeg havde forestillet mig 20 kr pr 100 stk plus porto. Mail mig på carstenskadhauge@gmail.com, hvis du / i har interesse i dem
Til top
Long Q Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Always Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Always Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Aug 2011 kl. 20:38
okay kan se han har nogle... må lige kontakte dem...

tænkte udover rustfrie kroge hvilken kroge holder så sig bedst til havbrug.?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres