Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

synkehastighed vision buttom express, evt alternat

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: synkehastighed vision buttom express, evt alternat
    Sendt: 21 Aug 2011 kl. 14:25
ja i vinters købte jeg for sjov en rio outbound synke 3 wf line for at prøve de lokale åer med fluen.. men efter to dage i træk med puf til fluen har jeg fået blod på tanden..

linen blev i sin tid købt i en kl 6, men har siden skiftet til en lpxe 10' kl 7 som jeg bruger i åen.. så derfor er linen lige til den lette side og jeg kigger på ny line til åen..

jeg faldt over vision buttom express, men mangler noget info om hvor hurtigt den synker.. har søgt og søgt, og fundet frem til den synker som en sten.. men hvor stor en sten :-)

linen skal bruges i Elling å, hvor der kastes omkring 10 meter og derefter strippes roligt ind.. åen er i de dybere huller omkring et par meter dyb, og kun et par meter bred.. så en synke 3 skal det i alt fald min være.. i går gik en af de andre med synke 7 uden problemer, det kræver dog der er virkelig meget vand i åen...

er der andre og bedre alternativer end vision buttom express til dette fiskeri..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum