Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra Åndbare vadebukser

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra Åndbare vadebukser
    Sendt: 16 Aug 2011 kl. 16:41
Hej.
Jeg ville høre om der er andre herinde der har problemer med deres CC3 Vadebukser fra Scierra ? Jeg har fået dem byttet 5 gange da de er blevet utæt i støvlen hver gang. Det skal dog siges at min grejpusher har byttet dem hver gang uden det mindste bøvl-jeg tror snart han er lige så træt af det som jeg er. Er der nogen herinde der bruger Kinetic eller Vision, og som er tilfredse med dem ? Og hvor kan de evt købes ?
Til top
Niklas Seyfarth Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niklas_s

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Greve
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_s Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 17:39
Har lige fået byttet mine, da der kom vand ind ved skridtet, og de var kun 4 måneder gamle.... De blev også byttet uden problemer. Kvaliteten er nok ikke helt i top på dem.
Til top
sonni lorenzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sonni l

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sonni l Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 17:59
har vision gillie waders og de kan varmt anbefalesThumbs Up har haft dem i 2 år.
Til top
vladimir maric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vladimir

Tilmeldt:: 19 Feb 2008
Geografisk: vestsjællend
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vladimir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 18:11
Har haft Scierra CC3 i tre år og har ikke haft problemer med dem, er meget glad for dem. 
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kokken

Tilmeldt:: 15 Nov 2005
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kokken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 18:20
Har også CC3 bukse waders , med løse støvler
no problems , har lige brugt dem i gaula i en uge med 10 - 14 timers fiskeri pr dag . overhoved ingen problemer , og de ånder fint og danner minimal kondens i sokkerne
Jeg er godt tilfreds med dem  :-)
Kokken - Bornholm
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 21:50
Det passer godt nok med at det er gummistøvlen der bliver utæt..
Til top
keld schaumann kuntz Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
godsejer

Tilmeldt:: 15 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér godsejer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 22:04
Jeps det er åbenbart kun dem med fast støvle, har nogle med løse støvler de er jeg godt tilfreds med.
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2011 kl. 22:26
Mine fejler intet og det er fast støvle, og de blir ikke skånet overhoved
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 11:14
Scierra laver mandagsmodeller 7 dage om ugen, der er SÅ tit bøvl med deres wadegrej :(
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 14:12
Mine CC3 holder vandet ude på anden sæson Thumbs Up
Til top
Anders Bo Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
prezio86

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér prezio86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 14:39
Mine holder os tæt, men synes godt nok det er utroligt så mange reklamationer Scierra har på deres waders.
Neopren - BARE
Åndbare - Simms
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum