Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nær Holbæk.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kenneth Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekenneth Avatar

Tilmeldt:: 07 Maj 2011
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekenneth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nær Holbæk.
    Sendt: 14 Aug 2011 kl. 14:53
Hej tænkte på om der er nogle gode kyst steder nær holbæk der er chance for lidt fisk og hvis er det så HØ eller er det helt dødt med kystfiskerri?
Til top
Søren Holten-Møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dontpanic

Tilmeldt:: 09 Mar 2010
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dontpanic Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 15:09
Hey... Har lige afsluttet en ferie derovre.. Jeg var ved lammefjorden.. Kør mod kisserup og sæt bilen.. Gå derefter til vandet og gå mod isefjorden.. Når du kommer til et sten rev fandt jeg fisk på højre side af revet hver morgen.. Også ganske pæne fisk.. De var især glade for gladsaxe wobler i 12 gr og pattegrise..
 
mvh Søren... Der fik 10 hø og 3 horn på på 5 ture af 1,5 time..
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekenneth Avatar

Tilmeldt:: 07 Maj 2011
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekenneth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 15:52
tak lyder som jeg skal kigge der ud i løbet af ugen.
Andre der har nogle steder?

Redigeret af fiskekenneth - 14 Aug 2011 kl. 18:52
Til top
Kenneth Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekenneth Avatar

Tilmeldt:: 07 Maj 2011
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekenneth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2011 kl. 19:01
og skulle jeg være så heldig at der måske er en venlig sjæl der kan undervise i lidt fluekasteteknik nær holbæk os?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum