Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stang til mole

 Besvar Besvar
Forfatter
danny gude Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gude

Tilmeldt:: 02 Jul 2010
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stang til mole
    Sendt: 06 Aug 2011 kl. 09:35
Hej.

Søger lige hjælp til hvilken stang der kunne være god til mole fiskeri, som kan bruges sådan all around. efter makrel/sild samt efter flade og torsk ved passivt fiskeri (fra 30 til 80/100 gram kastevægt). Da SU'en ikke er blevet hævet til 20.000 kr om mdr, bliver det nød til at være i den billige ende Wink

Stang+Hjul+Line = (mærke+Pris+Link) Smile 

Pft Danny
Til top
danny gude Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gude

Tilmeldt:: 02 Jul 2010
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gude Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 05:15
Kunne dette være et godt køb så?


Til top
Hans Kristian Byrialsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
AxeZes Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér AxeZes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 08:47
det er et godt bud..
men ellers ska du i noget Ron Thompson og Okuma..

Ron thompson har kun stænger. Så ville jeg nok vægle Tyran eller Steelhead pro i den vægt klasse du har kigget på.

Okuma har både stænger og hjul.. Stang skulle være Salina Sea spin og hjul ville jeg vælge Salina eller Cedrod.

Line er jeg mest til Sufix eller Spiderwire i 0,20 og de fås til billige penge.

har ikk lige nogle gode links.. men jeg handler stort set alt mit i fiskegrej i Viborg.
for der er ikk mindre end 3 gode butikker med dk's bedste priser..
det er Jafi, PH-outdoor og Grejklæderen.

Knæk og bræk med fiskeriet når du kommer i gang.

Hilsen HK
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres