Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAuktion annuleret.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktion annuleret.
    Sendt: 07 Aug 2011 kl. 12:52
Citat: RJC

Ja /frede. Du har ret. Jim har lavet en ubetydelig fodfejl, ingen kom til skade og hvad har det med moral at gøre? Hvad tilkomst har du til at drage Jims moral i tvivl pga. en teknisk fodfejl? Det har intet med mandens moral at gøre. Vi laver alle fejl i hverdagen, fejl som påvirker andre og fejl som udelukkende påvirker os selv, er det fordi vi er moralsk fordærvet? Jeg har ualmindeligt svært ved at se Jims fejl har det mindste med moral at gøre, så længe ingen har placeret et officielt bud.

Hvad er det helt præcist du har det moralsk dårligt med i den aktuelle situation, hvor ingen har afgivet bud og ingen har lidt skade? Som jeg læser dine indlæg er det som falder dig moralsk for brystet alene regelbruddet. At slutte fra dette til insinuationer om en anden brugers moral mener jeg, i det aktuelle tilfælde hvor ingen er påført tab, er så langt ude i det analretentive spektrum, at du har min dybeste sympati. Du må i sandhed have en tung og svær gang her på jorden blandt os arme moralsk fordærvede syndere. LOL 

Ryan Wink

STOP! - Der er jo netop ikke tale om en fejl, da det jo er en bevidst handling, så det er i allerhøjeste grad et spørgsmål om moral da fællesskabets regler jo bevidst ikke overholdes.
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 13:24
Er et regelbrud som ingen praktiske konsekvenser har, som man udtrykkeligt efterfølgende undskylder, udtryk for ringe moral? Og er en fejl udelukkende en fejl hvis den er ubevidst? Hvis dette er din opfattelse har jeg svaret hvad jeg mener om så rigid en virkelighedsopfattelse.
Ryan Wink
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 13:40

Hej Steen.

Som så ofte før sætter du dig jo ikke ind i de ting du blander dig i.

Hvis du læser hvad jeg skriver,så vil du formentligt opdage at jeg i starten fortæller at det er min hensigt at slette den igangværende auktion, en tråddeltager orienterer mig om fremgangsmåden og da jeg følger denne står der at tråden kan slettes såfremt der endnu ikke er afgivet et bud.

Jeg sletter så auktionen i god tro og umiddelbart efter bliver jeg af en anden deltager (Per Karlsen) bekendtgjort med et regelsæt hvori det fremgår...at det må man ikke...jaså ?

Det er heri den fejl jeg har begået består, hvilket jeg jo så kun kan beklage.

At andre så efterfølgende mener at det er dårlig moral kan jeg simpelthen ikke nære den ringeste respekt for...det er netop her jeg erklærer mig "bedøvende ligeglad", og den holdning fastholder jeg.

Så Steen, det kan faktisk lade sig gøre at begå en fejl selv om det er en bevidst handling.

Og så gider jeg i øvrigt ikke bruge et eneste minut mere på en tråd der tangerer en så infantil karakter at det skal skæres ud i pap før visse folk har fattet hvad jeg mener.

Men jeg deltager gerne i anden sammenhæng såfremt der ved et rent og skær tilfælde skulle opstå en tråd vis indhold af rimeligt begavede udmeldinger når et fornuftigt niveau.

Indtil da må i andre have en god jul og et godt nytår. Wink

Mvh

Jim.

Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 14:02
hvad faenn bilder du dig innnStern Smile der er 5 mrd og nogle uger til Jul din knold -Big smile er du gået henn og blevet morgen gnaven Hr.Scotttt Pig ja foruuumet her har behov for at ytre sig i de follede skygger -det er nu et sundhedstegn -og særlig intelektet hvis man gæstre at ungå at overskride hinanden så der ikke går ragne rock and rolll i det Clown 
den bedste musikker er ham med den tekst der ender i et omvendt smillllll Big smile
kom onn ..............

Redigeret af Bruno Andersen - 07 Aug 2011 kl. 14:06
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 14:10
Til Frederiksen

jeg er helt med på, at vi skal have en holdningsdebat og der skal være plads til forskellige meninger. Men vi skal også være rimelige i denne debat og ikke hænge os i enkelte formuleringer og fortolke samt konkludere i et sådant omfang, at en normalt troværdig person kommer til at fremstå utroværdig. Med andre ord - vi må prøve at forstå budskabet i et indlæg og her må jeg fastholde, at jeg læser Jims oprindelige indlæg som en fejl fra hans side, som han endda selv gør opmærksom på.

Nu forholder det sig sådan, at jeg ligesom så mange andre har haft fornøjelsen af at handle med Jim - man skal lede længe efter en så ærlig og ordholdende person som ham - derfor syntes jeg det virker urimeligt, at så tvivl om hans troværdighed, beskylde ham for at pisse på sine kunder m.v. Det er som bekendt menneskelig at fejle og ingen har lidt skade af denne fejl.

Jeg føler mig overbevist om, at hverken Jim eller så mange andre ønsker en aktionsside, hvor man bare opretter og sletter efterfølgende. men der kan vel opstå situationer, hvor det kan være nødvendigt for den enkelte og så længe der ikke er afgivet bud er skaden vel ikke så stor?

De der er utilfreds burde snarere bede webmaster fjerne slettetasten - for som jeg tidligere har skrevet - findes der en sådan vil den sikkert også blive brugt. Det må synes svært at bebrejde folk at bruge en funktion oprettet til formålet?

Jeg syntes vi skal lade denne tråd hvile - da seriøse brugere naturligvis ikke opretter aktioner og efterfølgende sletter - men der kan ske menneskelige fejl selv for de bedste og det er vist det denne sag handler om.

JanSmile
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 14:23
Citat: scott

Hej Steen.

Som så ofte før sætter du dig jo ikke ind i de ting du blander dig i.

Hvis du læser hvad jeg skriver,så vil du formentligt opdage at jeg i starten fortæller at det er min hensigt at slette den igangværende auktion

Mvh

Jim.

Jeg har læst det hele og netop sat mig ind i tingene .... Fællesskabets regler siger klokkeklart, at du ikke må sælge din stang til anden side, når du har oprettet auktionen.
Du vælger bevidst ikke at overholde den regel - at der endnu ikke var kommet bud og  at du ville slette auktionen mv., det er pisseligegyldigt i den sammenhæng, da det er overholdelse af reglerne for auktioner på 123nu det drejer sig om.
 - du vælger bevidst ikke at overholde fællesskabets regler vedr. auktionerne på 123nu., hvilket altså så er et spørgsmål om moral og længere er den ikke.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 14:34
Hvis Jim havde slettet sin auktion, og ikke trådt frem og beklaget sin handlemåde, var der absolut ikke blevet nogen boller af den dej...
Per hansen
Til top
Lars Schriver Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lars schriver Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2004
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 98
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 15:05
bare kort og godt.
 
MEGET DÅRLIG STIL JIM !!!!
 
mvh lars
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 17:27
Jim Havde det været i Dansk grejsamler klubs og andre Auktioner også på nettet havde der været konsekvenser i forhold til de regler der er de pågældende steder har du  20 auktioner tilmeldt DGK og lavede det nummer var alle dine auktioner blevet slettet der burde også være noget konsekvens herinde men det er op til Lars  Det burde ikke være noget problem Det er er ikke kun i forhold til dig men også til dem der byder og IKKE indløser varen
Til top
Carsten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carstendamm Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 414
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2011 kl. 19:28
@Frederiksen : Du har helt ret, vi skal kunne diskutere, hvorfor ellers have forum ?
 
@Jim
 
Vi er jo enige om mangt og meget, men her mener jeg, at du har gjort i nællerne Embarrassed
 
Ad.1.
 
Hvis du er bedøvende ligeglad med folk og deres meninger, hvorfor har du så oprettet tråden ?
 
Ad.2.
 
Citat :

Hvis du læser hvad jeg skriver,så vil du formentligt opdage at jeg i starten fortæller at det er min hensigt at slette den igangværende auktion, en tråddeltager orienterer mig om fremgangsmåden og da jeg følger denne står der at tråden kan slettes såfremt der endnu ikke er afgivet et bud.

Hvordan kunne du have til hensigt at slette auktionen, da du på salgstidspunktet
ikke vidste, at man kunne gøre det ?
 
Ad.3.
 
Og da du på salgstidspunktet således ikke var klar over, at sletning overhovedet KAN foretages og heller ikke, at denne sletning er afhængig af bud/ikke bud, hvad ville du have gjort, hvis der var bud, efter at du havde solgt ?
 
Og Jim, se det som en generel diskussion og ikke som noget personligt Smile
 
M.v.h.
Carsten
Flytying is a school from which we never graduate
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 13:24
Havde stakkels Jim vidst hvordan man slettede en auktion, hvor der endu ikke var kommet et bud, var der ikke en der havde fået ondt i en hvis legmesdel da ingen havde opdaget det, men grundet hans store uvidenhed ud i dette at slette auktioner hvor der ikke var komme et bud endnu og efterfølgende ærlighed, så hyler flokken i kor....
 
 
/J
 
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 13:33
ville ikke tage tråden op igen jørgen, jeg havde nok bemærket det idet jeg var lun på den stang. Har aldrig budt på en auktion før sidste dag den var LIVE, men det kan være at jeg er heldig nu, de der en som har tilbudt at sælge sin scierra flylite som jeg ellers også er lun på.
 
Vh
 
LAN
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 13:58
Hej Lars
 
Jeg troede også at tråden var ved at uddø. Glædeligt at nogen tilbyder dig nogle muligheder, når nu du ikke nåede at afgive et bud. For at gøre det komplet for dig vil jeg gerne tilbyde dig en stang som den Jim havde på auktion. Den er helt som ny. Endda den gode i klasse 8-9. Den er med alurør og pose.Hvad vil du give?
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 14:31

Altså Karsten

Du ved da god at sådan tråden som den, om stakket Jim og hans auktion, plejer at runde mindst 100 indlæg, så hvordan kan du tro denne er ved at stoppe nu? Nej der skal som altid på 123, sandelig koges suppe på hver et ord og vending.
 
Ellers flot at stakkels Karsten modtager tilbud om køb af en tilsvarende stang.
Men vil han give noget og nok? når han nu påstår, han venter til sidste dag med at byde?
 
/J


Redigeret af Jørgen S - 08 Aug 2011 kl. 14:31
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 14:34
Sikke en flok hyklere, manden har delvist forbrudt sig mod punkt 2 i regelsættet, men kun af den simple grund, at han ikke vidste man havde mulighed for at slette !! Cry
Til gengæld må det stå klart for enhver, at man til hver en tid kan lukke, eller ændre løbetiden af sin auktion, såfremt der ingen bud er, jvnfr. punkt 7 i regelsættet !! Approve
 
Uden at ville sige for meget, så vil jeg nok mene, at flere af de som har ytret sig her i tråden, burde holde sig for fine til, at have en holdning til det med, at overholde et givent regelsæt, for så vidt angår auktionen !! Wink
 
Opfordringen herfra må være, at folk bruger lidt flere kræfter på, at holde deres egen sti ren, i stedet for, at have så travlt med alle andre ! Embarrassed
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 14:51
Hej Karsten, det er virkelig pænt af dig. Jeg vil senden dig en PM når jeg har fået afklaring på Fly lite pinden.
 
Jørgen, pænt af dig at spekulere om jeg køber stangen af karsten eller ejTongue
 
Nu er du sikker på at næste gang der skal deles hold og stakkels jim er førstevælger, JA så vælger han nok dig som en af de første. Synes nu din kommentar er unødvendig, det er ikke personligt ment. Synes jeg er god til at se når der er noget der omhandler MIG. Igen viser det sig tydeligt at man ikke altid er hvem man udgiver sig for. Eller ihvert fald det indtryk som jeg havde af dig måske var forkert opfattet.
 
Alle dem med blå bånd skal op..
 
Somme tider er det bedre at holde sin kæft med sin mening, denne gang synes jeg det er på plads at ytre sig.
 
Vh  Lars
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 14:53
Kloge PH sagde engang:
 
Den officielle moral er noget man kræver af andre
men virkelige moralkrav kan man med rimelighed kun stille til sig selv

mvh

HGWink

Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 15:00

Men jeg deltager gerne i anden sammenhæng såfremt der ved et rent og skær tilfælde skulle opstå en tråd vis indhold af rimeligt begavede udmeldinger når et fornuftigt niveau.

Ja det bliver da så ikke på dette forum Confused
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 15:19
Hej Carsten
Nu ved jeg ikke hvilket hold der skal deles... og hvem der skal vælges til hvad, men til din orientering så kender jeg Jim og dette kun for det gode - men håber da ikke at dette skulle være kriteriet for deltagelse på det rigtige hold senere?
Skulle du en dag komme forbi Slusen i Sydhavnen, så vil du sikkert træffe stakkels Jim og finde ud af at han faktisk er en ærlig fyr med hang til enhånds fluestænger.
 
Jeg håber at du får den stang du helst vil have, til den for dig og sælger den rigtige pris, men måske afstedkom min kommentar nok lidt hen af... det at lurepasser ved auktioner, for det kunn jo være auktionen blev overset af andre og solgt billig! Det var ikke negativt ment.
 
/J
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:07

Hvad gjorde "debattørene" dengang hvor internettet ikke havde sit omfang, som det har den dag idag ?!

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:07
Ja efter nu at have hørt alle vidner i retssalen, må vi konkludere, at Jim er fundet skyldig i lemfældig omgang med auktion på 123nu.

Passende straf vil være: Thi kendes for ret. I det næste år skal du gå i aske og sæk. Hver dag skal sækken fyldes med 30 rådne æg, samt 3 hidsige katte. Herudover dømmes du til, kun at bruge 2 hånds fluestænger i de næste 5 år.

Retten har talt LOL

Mvh. - Kim -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:15
Hej Ørde - De talte personligt sammen!. Fy da føj da for noget grisseri LOL
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:18
ha ha ha, gad vide om de også diskuterede så heftigt der .. eller om det blev til lidt venligt komsammen med en kop kaffe, og måske en enkelt til ganen!!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:20
- især den sidste del af straffen ville være passende straf
Herudover dømmes du til, kun at bruge 2 hånds fluestænger i de næste 5 år.
Jim fanger jo ikke noget på enhåndsstang alligevelStort smil
 
/J
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:21
en passende straf ville vel være at få vokset røvballerne:-)
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:28
ha haa - ja sammenkomst nu om dage hvad er det. Er det når man laver videomøde over netværket?. Og skåler til hinanden foran webkameraet?.

Jeg kan sku godt forstå, at man nogen gange synes, at verden er fyldt med særlinge. Nu er det jo sådan, at man næsten skal sidde i fuld "Rambo" uniform og skudsikker vest, 2 flasker whiskey, en stor spand til at komme af med det igen LOL, når man sætter sig hen foran (nej nej ikke flimmerkassen), men pc skærmen en fredag aften, for at udgyde alverdens straf og forbandelser over alle der vover bare at antyde en evt. muligvis lillebitte divergerende ikke nævneværdig pettitesse i ens indlæg - GRRRRRRRRRRRRRRRRRR - OG VUF LOL

Mvh. - Kim -
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:31
Citat: RJC

Hvad er der sket med 123nu? Før i tiden kunne der være både indsigtsfulde og begavede sjove og spændende diskussioner! Nu er siden stort set reduceret til en Reklame tilbombet internet platform for personlig poseren, hvor Internet Tough Guys får afløb for deres umættelige kvalmende narcissistiske behov for at stive deres usikre personlighedsstruktur af ved at puste sig op. Som har en uforgribelig, ekstremt sjælden original, mening om stort set alt mellem himmel og jord, De med Djævlens vold og magt mener skal publiceres til alles beundring?    Wink

det er nok noget af det klogeste jeg har set på 123nu ...  flot skrevet og TOTAL enig !! ... 

jeg er forholdvis "ny" her og har fulgt med lidt her og der ... jeg er meget aktiv på mange andre hobby forum'er - og det her 123nu er nok det forum med den dårligste stemning (hvis sådan noget findes på nettet), samt folk puster sig op så snart de kan og hælder deres vrede og gale ud til højre og venstre ... 

man skulle tro det er sure gamle mænd der primært benytter siden - lidt ærgerligt fordi det kunne blive så meget bedre hvis man gider gemme sit dårlige humør væk og se lidt positivt på verdenen. 

Vi elsker alle at fiske - fighte en god fisk - opleve i naturen - og sikkert fortælle fiske eventyr til børn og venner ... SLAP NU AF FOLKENS ...  

til alle jer moral elskere - se dig selv i spejlet og spørg om du nogensinde har kørt for stærkt - det er jo det samme, du bryder reglerne! og du gør det sikkert hver eneste dag ... "ja - men det er jo bare 5 km over.. " det er NOK! 

COME ON ... moral er godt - dobbeltmoral knap så godt! Lad det nu ligger 

Træk vejret folkens - hop ud og fisk - få stresset af og lad nu vær med at puste jer sådan op hele tiden for pokker.

hygger vi ses ved vandet  

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:31
Jørgen - Fanger han så dobbelt så lidt med tohåndsstænger he he.

Husk at det dobbelte af intet jo er - slet intet LOL
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 16:47
Kære Henrik Arnberg

Jeg forstår dig så godt, og det gør hovedparten af læserne også. Imidlertid er èt - teori, og et andet praksis!. Man kan ikke ændre folks personlighed, ved at påpege deres anderledes væremåder. Det er jo netop dette der får sindene i kog!. Så al kritik af den blandede landhandel et website består af, er bare ekstra "ved" til bålet.

At gennemsnitsdialogen af alle disse blandede menneskers indlæg, med alle disse menneskers blandede racer, religioner, politiske syn, økonomiske status, erhvervs status m.m. til tider lyder som en børnehave på steorider, er der vel egentligt ikke noget at sige til.

Det er jo gennemsnits"soundet" fra verdens befolkning der her kan læses, så det er 100% verdens stemme.

Skal vi hæve debatniveauet, er vi derfor nødt, at stille kriterier allerede ved tilmeldingen til sitet. Hvordan skal vi så gøre det?. Fjerne nogle af de dårligt uddannede?. Fjerne nogle af de mindre intelligente?. Fjerne alle de fattige?. Fjerne alle muslimerne og hinduerne og de sorte og de gule og de røde osv. osv.

Sagen er desværre den, at der ikke findes noget kriterie der kan bruges til at holde de slemme, grimme, ondskabsfulde, fulde, dumme, idioter, anderledes tænkende ude, da alle uden undtagelser er i besiddelse af evnerne, lysten, muligheden for at lave plat, ondskabsfuldheder, irriterende, uforståelige, aggressive, dumme m.m. indlæg.

Så moralen er: Take it - or live it Smile

Mvh. - Kim -
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 19:58
er du da gal mand ! vi skal  ha ham trukket ud på dybt vand - den røvballefisker står jo altid inde på det lave -Thumbs Up
lad os fylde han waders op med lim - så er de da påmontert ............. Big smile

Redigeret af Bruno Andersen - 08 Aug 2011 kl. 20:20
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 20:17
Hold da op han har jokket i spinaten, ham "Stakkels" Jim. Fedt at se at "forumpolitiet" også kan kvaje sig of efterfølgende få læst og påskrevet! At han har købt og solgt her i gennem 10 år skal da ikke tale til hans fordel i denne sag, tværtimod så burde han om nogen kende reglerne!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2011 kl. 20:22
klip spisserne af alle hans kroge Big smile
det her gør han med vilje -så kan han se hvor mange båtnakker der kommer ind i hyttefadet Wink

Redigeret af Bruno Andersen - 08 Aug 2011 kl. 20:26
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2011 kl. 23:12
Citat: duck power

"Undskyld hr Færdeslsbetjent! men nu har jeg kørt rigtig meget i gennem de sidste 10 år uden at få en bøde, så kan du vel se igennem med at jeg har kørt for hurtigt denne gang?"
 
"Undskyld hr Butiksindehaver! nu har jeg handlet i din butik i 10 år uden at stjæle, så gør det vel ikke noget at jeg gør det en enkelt gang?"
Undskyld offentliggørelsen, men en eller anden må have sneget sig hen til dit vindue en sen aftenstund med et kamera, noget slemt svineri at krænke privatlivets fred på den måde
 
 
Mvh
Jim. Wink


Redigeret af scott - 10 Aug 2011 kl. 02:28
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 02:43
ja vi havde en i vort kvater -som vi kaldte stomoen Ouch han luskede rundt og kikkede ind af folks vinduer - Unhappy vi jagtede ham nådesløst Thumbs Down mennesker er nogle sataner når det tager dem Evil Smile 
 
ved ånd kan vi vælge hvordan sindet skal betragte hadlingerne -Jim min gode ven -jeg ved godt at du er en go dreng - Thumbs Up 


Redigeret af Bruno Andersen - 10 Aug 2011 kl. 21:43
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 06:34
Ingen tvivl om, at du er god nok Jim!

(Der gøres opmærksom på, at der i næste afsnit kan afstedkomme enkelte "fyord", der ikke er velegnede for svage personer)

Bare gør som køerne, når det "stormer" - Stil rø+++ op imod vinden indtil det aftager. Så kan man (øhhhh de) imens stå og gumle lidt i ro og mag og "klatte" det hele et langt stykke LOL


Redigeret af kikophil - 10 Aug 2011 kl. 06:42
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 21:44
det er også derfor han hedder røvballefiskern :-)
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 22:00
Og en bruno er det ikke noget man lægger med samme legmesdel?
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 22:27
Hovvvvvvsa drenge. Nu går der da vist latrinært ekstremisme i tråden - not? LOL

Mvh. - Kim -
Til top
zdravko lozancic Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
joly

Tilmeldt:: 14 Mar 2006
Geografisk: als
Status: Offline
Beskeder: 62
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:19
Citat: kikophil

Kære Henrik Arnberg

Jeg forstår dig så godt, og det gør hovedparten af læserne også. Imidlertid er èt - teori, og et andet praksis!. Man kan ikke ændre folks personlighed, ved at påpege deres anderledes væremåder. Det er jo netop dette der får sindene i kog!. Så al kritik af den blandede landhandel et website består af, er bare ekstra "ved" til bålet.

At gennemsnitsdialogen af alle disse blandede menneskers indlæg, med alle disse menneskers blandede racer, religioner, politiske syn, økonomiske status, erhvervs status m.m. til tider lyder som en børnehave på steorider, er der vel egentligt ikke noget at sige til.

Det er jo gennemsnits"soundet" fra verdens befolkning der her kan læses, så det er 100% verdens stemme.

Skal vi hæve debatniveauet, er vi derfor nødt, at stille kriterier allerede ved tilmeldingen til sitet. Hvordan skal vi så gøre det?. Fjerne nogle af de dårligt uddannede?. Fjerne nogle af de mindre intelligente?. Fjerne alle de fattige?. Fjerne alle muslimerne og hinduerne og de sorte og de gule og de røde osv. osv.

Sagen er desværre den, at der ikke findes noget kriterie der kan bruges til at holde de slemme, grimme, ondskabsfulde, fulde, dumme, idioter, anderledes tænkende ude, da alle uden undtagelser er i besiddelse af evnerne, lysten, muligheden for at lave plat, ondskabsfuldheder, irriterende, uforståelige, aggressive, dumme m.m. indlæg.

Så moralen er: Take it - or live it Smile

Mvh. - Kim -


Der er smart sagt Kim...
Mange hilsner til alle
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:22
Her er lidt som i folketinget. Vendskaber overskygger handlingen!!!
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2011 kl. 23:37
nu er det sådan at jeg har aldrig set en polski der kender sit eget lort - de har ikke udøvet andet -og følger man polski -er det en fake profil - der gemmer sig bag sine egen dobbelthed/ så det  understøtter jo betraktningen
 
 Thumbs Up


Redigeret af Bruno Andersen - 10 Aug 2011 kl. 23:37
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 06:27
Citat: dantoft

Her er lidt som i folketinget. Vendskaber overskygger handlingen!!!
Ja, vennerne bakkes jo op i alt hvad de foretager sig. Man kunne jo selv få brug for samme opbakning hvis man dummede sig.  Wink
/frede
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 07:01
Citat: tackler

Kloge PH sagde engang:
 
Den officielle moral er noget man kræver af andre
men virkelige moralkrav kan man med rimelighed kun stille til sig selv

mvh

HGWink

jeg har aftydet henstillingen om er pæner sprog  Hr.Heinzzzzzz Stern Smile
Til top
Polski Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
polski

Tilmeldt:: 13 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 45
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 09:24



Redigeret af polski - 11 Aug 2011 kl. 09:38
Til top
Ivan Neerdorf Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IPN

Tilmeldt:: 11 Aug 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 113
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 09:28


Redigeret af IPN - 11 Aug 2011 kl. 18:35
Til top
Søren Bang Jokumsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sbj Avatar

Tilmeldt:: 17 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 102
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 11:29
Snart 100 indlæg. Kom nu drenge. 5 mereClown
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 14:36
polski en tynd bæheee -bordet fangede -hvad gjorde  at du opdagede at du havde gjort i nællern Cool min indbox har en email med dit slettede indlæg  .......
 
her på 123nu er der på et eller andet tidspunkt behov for at sige de ting som de fleste går og brænder inde med - lige hvad det er viser sig spontant i en uskyldig tråd - så dukker der andre op med fyldte maver..........
 
Jim har godt nok holdt sig lidt i bagrunden -han plejer nu altid at stå på første revle den gummibukse Fisker Thumbs Up 


Redigeret af Bruno Andersen - 11 Aug 2011 kl. 14:36
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 17:27
Halløjsa pastor.
 
Jeg er her søreme endnu...gider bare ikke mere at kommentere på det famøse emne om den skide fluestang.
 
Jim. Smile
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 18:52
nåee det er da sjovttt Big smile var det kunm en fluuuueeBig smile 
 
Jim prøv at sætte dine waaders på Big smile 
 
jo min ven det kunne da godt være at vi skulle lade døningerne lægge sig Thumbs Up så Jim forsat god sommer vi ses på pladsen ..................
 
kh. Thumbs Up
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2011 kl. 19:03

Næh hør nu Bruno...skulle den ikke op på 100 ?Hug

Fortsat god sommer sagde du...Ermm...den skal vel lige starte først.
 
Jamen det gør vi da.
 
Herreknus til dig Pastor Heart
 
Jim.
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres