Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskeri i hawai?

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskeri i hawai?
    Sendt: 02 Aug 2011 kl. 17:22
nu er det endelig blevet sikkert at turen går til hawai til vinter:)
jeg er lige begyndt at fiske med flue og det kunne jo være sjovt at prøve fra kysten.
er der nogle der har nogle erfaringer med hvad man kan fange og hvilke fluer der skal bruges. hvilket fluegrej passer til fiskeriet på hawai?
er der nogle der ved hvad der er af ferskvands fikseri? åer eller noget? og hvad der kan fanges der?
jeg regner også med at tage en spinne stang med men hvad duer for enden af sådan en?
jeg har været i florida og der dur rejer super godt det tænker jeg at det sikkert også gør på hawai er der nogle der kan bekræfte det?
men hvis ikke det skal være med rejer eller andet i den dur hvad dur så?
kan en ganske almindelig spinner bruges eller måske et blink eller wobler eller andet?
evt gode fiskepladser eller andet godt?
vi kommer til at bo på oahu,kavai,mavi og hawai også kaldet big island.
vi skal være der i febuar måned hvis det spiller ind?
håber virkelig der er nogle der har nogle erfaringer?
hvis ikke fra hawai men så noget lignende et tropisk sted med nogenlunde samme fiske arter?
er især intereserret i fluefiskeriet?
og er der nogle der ved hvad med fiskereglerne skal man have fiske tegn eller andre regler? det skal sige jeg er junior hvis det spiller ind med fisketegn?
håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig..... takker på forhånd.....'
 
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 17:52

http://www.sportfishhawaii.com/

 
 
det tog ca 30 sek... google is your friend :-)
 
god tur... glæder mig til at høre hvordan turen gik:-)
 
mik
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 18:20
takker for linksne..... men det var nu mest andre folks erfaring jeg gerne ville høre men der avr da lidt brugbart kystfiskeri ved det ene link.....
alt andet er jo bådfiskeri enten trolling eller jigging på dybt vand......
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 18:24
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 18:25
der var for nogen tid siden en artikkel  i et af bladene om bonefish på hawaii... jeg skal prøve om jeg kan grave det frem...
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 19:10
takker mange gange for det sidste link der var massere af god viden:)
håber du kan finde det:)
 
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 20:17
er der ikke andre der har været på noget bare lidt tilsvarende hawaii der vil komme med nogle tips om agn? woblere, blink blæksprutte eller rejer?
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 20:29
hej anders
 
gå ind på youtube, skriv hawai fishing (eventuelt : shore)  så kommer der en hel masse videoer, nogen er gode nogen er dårlige, hvis du bruger lidt tid her kan du finde ud af lidt om grej og metoder.
 
de trevallyer de fanger direkte fra klippekysten er bestemt ikke småfisk, det kræver kraftigt grej.
 
jeg har selv fisket GT i Andamanerne, her brugte jeg et fastspolehjul på 818 gram, og en shimano kaibutsu stang
 
knæk og bræk, på den gode måde
 
hcg
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 20:33
takker for svaret hans:)
skal have købt mig en kraftig kyst stang og hjul:)
jeg vil kigge lidt mere på youtube:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2011 kl. 21:07
Meget kraftig
Knæk og bræk
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 02:07

Hej Anders

 

Undskyld at jeg først vender tilbage nu, men har været væk fra ”skærmen” i de sidste mange timer.

 

Jeg har ingen direkte erfaringer med fiskeri på Hawaii, men har fisket på Christmas Island.

 

Det første jeg vil anbefale dig er at tage kontakt til lokale outfitters eller forretninger, f.eks. www.nervouswaterhawaii.com , og så spørge dem om (med baggrund i jeres rejseplan) hvilke former for fiskeri der er muligt på det tidspunkt I er af sted, og hvilket grej/fluer/blink osv. de vil anbefale.

 

Skulle du komme igennem Honolulu og har tid, så tag op og besøg dem. De er vældigt hjælpsomme og kan givetvis give dig en masse informationer der gør det det lettere for dig at beslutte, hvad du vil fiske efter og hvordan. Forretningen ligger på siden af bygningen (højre side set fra vejen) og kan være lidt svær at se når man ankommer.

 

Der kan være et til tider ganske fornuftigt fiskeri efter bonefish fra strande/kysten på Hawaii. Fiskes efter min mening bedst med en klasse 7-8 saltvandsfluestang, et godt hjul med minimum 150 meter god bagline på, en rigtigt flydeline til tropisk brug (en dansk kystline holder ikke særligt længe i det miljø) og så nogle af de gængse bonefishfluer så som Crazy Charlie, Gotcha eller Christmas Island Special.

 

Fiskeriet efter de store drenge som mindre tun eller Giant Trevally kræver helt anderledes heftigt grej. Og jeg tror ikke de nævnte spinnestænger er for grove, tværtimod.

 

GT’en på profilbilledet vejede mellem 20-25 pounds, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg var glad for at jeg startede med en i moderat størrelse. Klasse 12 stang og et hjul med 400 meter 45 punds gelspun bagline og 60-80 punds forfang virker som overkill første gang man tager det i hånden, men når man så har oplevet en fisk som denne, bare blive ved med at tage line selvom bremsen næsten er blokeret, virker grejet pludseligt ikke for kraftigt. Der skal sættes hårdt mod hårdt., lægges max. pres på fra starten og hele tiden for at have en fair chance for at lande disse fisk. Det er vildt og stærkt vanedannende!!!

 

Så umiddelbart vil jeg anbefale dig to sæt, nemlig en flueudrustning (til bonefish’ene) og kraftigt spinnegrej/fluegrej til de store ”drenge”.

 

Men som sagt kontakt f.eks. ovennævnte forretning eller andre, og lad dem råde dig mht. grejvalg/fiskeart osv. De har fingeren på pulsen og burde kunne vejlede dig.

 

Overvej evt. at hyre en guide for en dag til at hjælpe dig til de første fisk. Pengene kan være rigtigt godt givet ud og kan spare dig for en masse spildtid.

Sørg for at skylle dit grej grundigt når du har brugt det. Tropisk saltvand er kradse sager for det meste grej.

 

Og sidste tre ting her på falderebet. Ordentlige poloroid solbriller med brune eller bronze, masser af solcreme med høj faktor (over 50 – tropisk sol bruner ikke den svitser dig, hvis du ikke passer på) og et par ordentlige vadestøvler (flats boots), da koraller kan give nogle væmmelige skrammer/snitsår der let bliver inficeret.

 

Til sidst lidt til at sætte fiskefeberen i vejret.

 

http://strandkarpen.dk/omstigning-til-paradis/.php

 

http://s1098.photobucket.com/albums/g367/Kaufmannflyfishing/

 

God tur og knæk og bræk

 

Lars

 

Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 08:52
takker mfor hjælpen lars det var noget af det mest brugbare hjælp jeg har fået:)
jeg vil tage kontakt til den ovennævnte forretning:)
takker mange gange for hjælpen:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 14:54
Hej Anders
 
Selv tak. Du vender bare tilbage, hvis der er mere.
 
Mvh.
 
Lars
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 15:15
lækkert lars?
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 16:17
Hej Anders,
 
det var sjovt. Jeg gik lige og tænkte, at det var Lars, du skulle have fat i.
 
Hej Lars,
 
tusind tak for dine fremragende svar til min unge ven Anders. Din hjælpsomhed er lige så stor, som din indsigt og venlighed. Du klæder bare Lystfiskerforum ualmindelig godt! Thumbs Up
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 19:16
Hej Torben
 
Takker og bukker. Og i lige måde.
 
Knæk & bræk
 
Lars.
 
PS. Håber du fik min mail
 
PPS Hvordan går det med Poul & Nulle i hullet??
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 19:48
Hej Lars,
 
Mange tak skal du have. Jeg har fået din mail og har nu også svaret - undskyld forsinkelsen. Poul og Nulle spejder til stadighed hvileløst mod vinduet og tænker: "Og her gik vi og troede, at Atacamaørkenen lå i Chile!". Big smile
Bedste hilsner samt knæk & bræk

Torben Thinggaard
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 23:27
Hvad grej angår, så vile det være idéelt at medbringe et #7 og et #11 sæt ! Så er du godt dækket ind! Men som det også er sagt, så er det vigtigt, at du invistere i tropiske liner, for dine danske kystliner, smuldre for et godt ord! Det måtte jeg selv sande, og måtte skrotte 2 lækre Zpey hoveder, efter én dag :(
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2011 kl. 23:32
Hej Torben
 
Ordspillet forstået Wink og tak for mail. Der er i øvrigt svaret.
 
Vi snakkes
 
Lars
Til top
Kenneth Dexter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kdexter

Tilmeldt:: 23 Nov 2006
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kdexter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 14:16
Hej Anders

Jeg er netop hjemvendt efter en længere tur på Oahu. Jeg dyrker selv kystfiskeri og havde medbragt #8 og #10 til dette formål, for at fiske bones og trevally´er.

Jeg indhentede en masse info på nettet vedr. flats-fiskeri og har indsat det væsentligste nedenfor omkring lokationer, fluevalg, guides etc.:



På det sidste link er der masser af andre artikler omkring andre typer fiskeri i og omkring Hawaii.

Som Lars nævner så er Nervous Water en hjælpsom butik, med fingeren på pulsen.

Når man læser om det så lyder det jo fint alt sammen, her kommer så mine erfaringer:

Sand Island:

Jeg prøvede at komme ind på Hichams Air Force Base 2 gange, for at fiske på den flat, som man flyver over lige inden man lander, i Honolulu (altså indsejlingen til Pearl Harbour). Jeg havde læst at den skulle være rigtig god. Første gang jeg forsøgte manglede jeg dokumentation på mig selv. Fint nok, jeg hentede mit pas, nu manglede jeg så bare en invitation!? Kunne I så ikke lige have fortalt det første gang, så havde jeg sparet en lang og varm cykeltur. Jeg kom altså aldrig derind, det er nok bare et område guiderne kan komme til med båd.
Istedet fiskede jeg de 2 dage på Sand Island i det sydlige hjørne, absolut intet så eller mærkede jeg på fluerne. 

Ala Moana:

Udfor parken ligger et rev, hvor jeg ved guiderne tager deres klienter med ud på. Ifølge de lokale fiskere som jeg snakkke med, er der altid bones der, uanset tidevandet. Jeg prøvede både at fiske når tidevandet var på vej op, under højvande og lavvande. Ingen forskel! Under mine 3-4 ture derude, fangede jeg 1 lille lizard-fisk. Jeg mødte en lokal fluefisker, han havde fluefisket i 2 mdr. og havde netop denne dag fanget sin første fisk på flue, en lille lizardfisk. Han kunne dog berette at han en enkelt gang havde observeret bones inde i beachparken, i den vestlige ende.
Jeg mødte og talte også med en spinnefisker i den østlige ende, han poppede efter trevallyer, så det er måske et forsøg værd der.
Selvsamme person fortalte om en god flat i Hawaii-Kai, så der måtte jeg ud.

Kahala til Hawaii-Kai (Maunalua Bay):

Lækker Sand/koral-flat: Fra Kahala til Hawaii-Kai skulle der være gode muligheder for bones: Jeg brugte 3-4 dage på det, og havde 2 ryk i linen, som jeg kunne forestille mig var bones. 

Chinamans Hat / Kaneohe Bay:

Her kørte jeg kun forbi i bus desværre. Det er et lækkert lavvandet område med muligheder for bones, har jeg læst. Hvis ikke min tålmodighed slap op, så var dette absolut næste sted der skulle udforskes. Hvis ikke det var så afsidesliggende havde det sikkert også været det første sted. Også et sted som Nervous Water anbefalede, skulle også være godt uanset tidevandet.


Alle de steder jeg fiskede, undtagen Sand Island, mødte jeg agnfiskere, der fiskede efter spiselige fisk og bones. De brugte rejer og dele af blæksprutter. Jeg så dem aldrig fange noget, men de kunne dog alle fortælle om de mange og store bones der huserer området.

Når jeg spurgte efter trevally´er så er den primære metode derovre aften/nat-fiskeri på klipperne med agn, men så er mulighederne der virkelig også for de helt store, dvs fisk over 100 lbs.

Trevally´erne kommer sjældent ind på flat´sene og skal du hente dem på kanterne, så vær forsigtig. Er der noget Hawaii er berømt for, så er det gode surfer-bølgerOuch Det kan se fredeligt ud derude, men pludselig kan der bare komme store bølger.

Summa Summarum:

Hvis du virkelig vil fiske på Oahu, så er, som Lars også nævner, en hyret guide virkelig en god investering. Ingen garanti for fisk, men hans viden omkring vind og vejr vil automatisk lede jer derhen hvor chancen for fisk er optimal. Jeg selv famlede mere i blinde, men fiskede dog alligevel sammen med andre lokale.

Hawaii har et godt bussystem, hvor man kan komme forholdsvis let omkring, ellers kan du leje cykler, knallerter og biler.

Nu ved jeg ikke hvor længe du/I skal befinde jer på Oahu, men den ø har bare så meget andet spændende at byde på, her kommer noget af det jeg har oplevet som har gjort størst indtryk:

Diamond Head: Vulkan-krater øst for Waikiki, bestemt vandreturen værd.
Waikiki Aquarium: Her kan du bl.a. se GT´ere og ikke mindst Hawaii´s  nationalfisk, den famøse "Humuhumunukunukuāpuaa"
Hanauma Bay: Beskyttet underwater park, godt snorkelsted, her så jeg selv bonefish, milkfish, papegøjefisk, en skildpadde og alle mulige andre slags fisk, virkelig et besøg værd. NB: har lukket om tirsdagen.
Ubåd: Ud for Hilton Village kan du booke en tur i ubåd. Turen under vandet varer ca. 45 minutter og koster 100 - 140 USD alt efter hvilken af de 2 ubåde man vælger. Dette var dog alle pengene værd. Vi så et skib, et fly, kunstigt rev og alle mulige slags fisk bl.a. GT´ere og rokker samt store skildpadder. Der sejles ud til ubåden og så dykker man ned til ca 100 ft og så er det bare om at kigge ud af vinduerne. 
Boogie-boarding: Vil du prøve kræfter med disse, så kan du starte i Waikiki, Kapiolani Beach. Der er masser af steder på strandene, hvor du kan leje surf/boogieboards. Når du er blevet lidt af en rookie til det, så besøg Sandy Beach Park, der er gode muligheder for at få Bølge-bøllebankDead Der kan man også bare kigge på de lokale, så kommer man sikkert hjem Wink
North-Shore: Du er der om vinteren, dvs årstiden hvor bølgerne er størst nordpå. Du bør nok ikke snyde dig selv for at se surferne folde sig ud på Banzai pipeline, sunset beach og Haleiwa.

Det jeg ikke nåede, men som var højt på ønskelisten:

Whale-watching: Du er der også når hvalerne er der. En god ide er at booke en hvaltur, det glemmer man nok heller ikke sådan lige med det samme.
Shark-Cage diving: Nordpå tilbydes dette og det skulle efter sigende være bedst om morgenen.

OK, jeg håber jeg har givet dig indblik i situationen derovre, vend gerne tilbage hvis du vil have noget yderligere udspecificeret.

Hav en kanon tur og glæd dig til en kulturel omvæltning, Alooooooha.

Venlig hilsen 
Kenneth
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 17:42
tusind tak for dette fantastiske indlæg kenneth.
jeg skal lige læse det et par gange mere og fordøje det.
vi skal være på de 4 beboede øer en uge hver sted.
jeg regner med at prøve og se hvad er er og fange der hvor jeg kommer til at bo og så bare prøve mig frem.
endnu en gang tusind tak for det super gode indlæg jeg skal lige fordøje det så skal jeg nok komme med nogle spørgsmål hvis der er noget jeg undre mig over:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
Kenneth Dexter Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kdexter

Tilmeldt:: 23 Nov 2006
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kdexter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 19:11
Bare i orden Anders.

Der var også lige artiklen fra Fisk og Fri, som Mikkel refererer til:

http://www.fiskogfri.amazezig.dk/Soeg/Artikler/FF03-2010_124-128_Hawaii--Bonefish-i-storbyen.aspx 

Jeg kunne ikke linke direkte til artiklen så du må lige kopiere linien ind i adressefeltet.
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 23:28
Hej Anders
 
Så er der godt nyt!! Check din indbakke.
 
Vi snakkes
 
Lars
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 07:10
jeg takker mange gange Lars:)
du er sku en guttermand:)
Mvh Anders Almskou
Islynene juniorafdeling for Lystfiskerforeningen af 1926
www.lf26.dk/aktivitetsprogram-for-islynene-2013/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum