Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

simms g3 jacket

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth langvik Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
langvik

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér langvik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: simms g3 jacket
    Sendt: 02 Aug 2011 kl. 15:29
HejSmile
 
er ved at købe en g3 jakke, men da jeg ikk har mulighed for at prøve en. ville jeg høre om de er store i størrelsen eller små!!?? bruger normalt xl!!
 
på forhånd tak
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 15:56
Jeg dummede mig, da jeg købte min 3G, de er lidt små i str.
 
Jeg havde forestillet mig, at skulle have min skovmandsskjorte under, men det kunne ikke gå, så jeg ville absolut gå en str. op.
 
Jeg har så idag fået fingre et et sæt underbeklædning, og en meget var tynd flis trøje, og det holder mig varm, uanset om det fryser godt.
Det er iøvrigt en rigtig god jakke, men jeg mangler lige en stor lomme bagpå, der skulle der have været en lille termokande, men ellers er der jo vandtætte lommer i rigelige mængderWink
 
Mvh
P.K.
Til top
kenneth langvik Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
langvik

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Geografisk: Næstved
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér langvik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 16:17
ok tak for tilbage meldingen Per Smile tror jeg vil tage den en størrelse større
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 16:22
Hvilken jakke bruger du normalt i XL?

G3-designet er ikke "rummelig" men lidt slank i det.

Deres Guide-model har bedre plads til lidt "mave"
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres