Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Massere af aborre i Dronningborg bredningen

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Bach Soelberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper91 Avatar

Tilmeldt:: 06 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper91 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Massere af aborre i Dronningborg bredningen
    Sendt: 02 Aug 2011 kl. 09:45
Godmorgen!

Så har jeg været ude og fiske fra klokken 06:00 til 09:15 og fik 12 aborre ind. Jeg havde en masse bid, men nogle slap hurtigt igen. Lidt skaller kom også på.

Er der en bestemt tidsperiode hvor der er mange aborre i gudenåen, tæt ved Dronningborg bredningen? For det var hver gang jeg kastede ud, gik der ikke andet en højest 5 minutter før de sprang på, hvilket jeg ikke har oplevet før Smile
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 15:14
Hvad fiskede du med. Fue/spind/????
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 16:40
Hej
Der er også masser af små Aborre i Køge bugt og på Stevns.
Utroligt at de hugger på blink der er længere end dem selvStern Smile
Sjovt sommer fiskeri Smile
 
På kanten af det døde hav
Morten Andersen
 
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 18:29
Hej Casper,
 
Aborre fiskeriet er som regel bedst ved faldvand i Gudenå og fjord - generelt kan man sige at der normalt altid kan fanges aborre - men de bedste måneder er november til februar hvor aborrene samles i den nedre del af åen i området fra regnskoven og ud til svejebassinet, kulhavnen og ud i området omkring roklubben.
 
venligst
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres