Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sammenlign priser på fiskegrej

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sammenlign priser på fiskegrej
    Sendt: 31 Jul 2011 kl. 11:07
Hej,

Jeg har igennem den seneste tid arbejdet på at lave en hjemmeside, hvor man kan sammenligne priser på fiskegrej.

Nu er den ude i en beta version og kunne derfor godt tænke mig at i kom med lidt kommentarer til hvordan den kan blive bedre etc.

I kan se siden her: www.fiskegrejpriser.dk

Smile

Mvh.
Til top
Allan Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
allan5005

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Geografisk: Fuglebjerg
Status: Offline
Beskeder: 27
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan5005 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 11:58
 Det vil være rigtigt fint hvis du får det til at virke - min PC låser når jeg bruger siden.  Venter spændt om det rettes.
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 12:08
Hej Allan,

Hvordan låser?
Er det når du laver en søgning eller allerede når du trykker på linket?
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 12:10
min gør det samme:( 10 sekunder efter jeg er kommet ind går den i hak og jeg bliver nødt til at lukke siden for at kunne lave noget på pcen. det er både når jeg begynder at skrive og når jeg åbner siden og når jeg har fået søgt på noget:(
håber du kan få det til at virke
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 12:24
Glimrende idé - ser ud til at være meget brugervenligt.
Jeg oplevede det samme som de 2 herrer der har skrevet før mig - fik en meddelelse om at et Script på siden fik internet explorer til at køre langsomt og at hvis jeg fortsatte med at køre, ville pc´en muligvis holde op med at svare....
Jeg ved ikke det mindste om it, men måske du kan bruge det til noget.
Mvh Claus 
Til top
Tonny Poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mauser98k Avatar

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mauser98k Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 12:47
Fin side, virker ok her, kører win7 og ie9
mvh tp
Til top
Brian Olinsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Olinsson

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Geografisk: Midt Jylland
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Olinsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 13:22
Glimragende ide Thumbs Up
 
Her virker den
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 13:48
Jeg prøver at finde ud af, hvad der kan være i vejen. Tror måske det er den facebook like knap, der kan drille lidt.

Dem der kan få det til at virke, hvordan synes i det fungere, kunne man gøre noget anderledes?

:)
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 13:54
Hej
Jeg har ingen problemer med at komme ind på siden! Det ser godt ud håber at der kommer mere til i fremtiden
K&B
Mads
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 13:58
Jeg har nu løst problemet, så nu burde alle kunne komme ind på siden uden problemer.

Pt. kan man søge i produkter fra de 8 største webshops i DK.

Hvis folk kan se i ideen i hjemmesiden og vil bruge den, var det meningen at alle danske webshops der sælger fiskegrej kommer med i søgningen.

Er den umiddelbar brugervenlig nok, eller mangler der noget?
:)
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:03
http://www.fiskegrejpriser.dk/da/search?orderby=position&orderway=desc&search_query=fc+spinner hvad er der lige sket med prisen på nummer 2 spinner på denne side?
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:12
Hej Anders,

Godt spottet og tak for at gøre mig opmærksom på det.

Det er en af grundende til at siden stadig kun er i beta, da det der sker der, er en lille fejlopsætning der skal rettes.

Tak :)
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:12
fin side. jeg prøve at søge på stella fe. så kunne man få det fra 44kr til 59 994 999,00kr
det er da nået at spare.LOL
mvh paw holst
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:15
Hej Paw,

Tak :)

Ja, der er stadig nogle småfejl med kommaerne, som bliver sat lidt forkert en gang i mellem.

Det bliver det næste vi få rettet op på.

;)
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:19
selv tak kristian..... og tak for du gider ligge arbejde i sådan en side:)
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 14:40
Ideen er fin, hvis du tager de mindre butikker med, men der er vist et stykke vej igen. Søgte på Rio Dart og fik to Jensen liner. På z-axis som der er på brand udsalg var ikke at finde.
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 04:53
Ja, jeg er helt enig, at vi stadig mangler at få de mindre butikker med.

Er der nogle mindre butikker som efter Jeres mening skulle 1 prioriteres?

Mvh.
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 09:25
kan du ikke skrive hvem du har med så vil jeg gerne hjælpe med at finde lidt forskellige hjemmesider:)
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 10:31
Til top
Anders Almskou Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Anders almskou Avatar

Tilmeldt:: 28 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders almskou Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 11:02
profish.dk
korsholm.dk


Redigeret af Anders almskou - 01 Aug 2011 kl. 11:03
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 13:59
Brugervenlig, men meget smal søgning.
Knæk og bræk
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 16:30
Jeg prøvede lige at søge på Penn Battle fastspolehjul fordi jeg lige har købt et.
Jeg har købt det hos Lystfisk.dk som også er på din liste, men prisen er en anden end den søgeren kommer frem med.
 
Mvh.  IJ
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 16:40

god ide ja ... men igen priserne er helt hen i skoven ... Orvis Helios til 65 kr ... JA TAK !!! 

For at det skal være anvendeligt skal priserne være til at stole på - man får et lille smil ved stort set alle søgninger hvor priserne er LANGT under det de ville være i en butik eller netshop. 

priserne skal valideres så kører det - og ville da være kanon godt gået at få sådan en "grejpriser" - ligesom EDBpriser osv. 

godt gået indtil videre ! Clap

Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:07
Citat: HAJ

god ide ja ... men igen priserne er helt hen i skoven ... Orvis Helios til 65 kr ... JA TAK !!! 

For at det skal være anvendeligt skal priserne være til at stole på - man får et lille smil ved stort set alle søgninger hvor priserne er LANGT under det de ville være i en butik eller netshop. 

priserne skal valideres så kører det - og ville da være kanon godt gået at få sådan en "grejpriser" - ligesom EDBpriser osv. 

godt gået indtil videre ! Clap

Det kaldes for "abonnement" - hahahahahahhahahahhahahha!!!
Knæk og bræk
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:13
haha, mange tak for Jeres respons!

Ja, priserne driller lidt stadigvæk. Især fordi der er nogle af shopsne der også kører med euro som valuta og så får man en lidt for "god" pris at se, da vi kun kører med DKK i vores system.

Det skal rettes til og det bliver det også :)

Tak
Til top
Dennis Schaumann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jezuz

Tilmeldt:: 05 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jezuz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:26

syntes det er en super fin ide. vil jeg helt sikkert komme til at bruge i fremtiden

Til top
Lars Matthiessen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
L_Matthiessen Avatar

Tilmeldt:: 19 Jul 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Matthiessen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:50
Citat: HAJ

god ide ja ... men igen priserne er helt hen i skoven ... Orvis Helios til 65 kr ... JA TAK !!! 

Ha, jeg kan få den for 6 kr. på min søgningLOL
Til top
Henrik Arnberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HAJ

Tilmeldt:: 20 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HAJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:53

det er jo et kanon projekt !! ... havde ikke lige gennemskuet valuta kan drille, men det giver mening jo. 

Håber dælme det lykkedes for dig - og igen vil jeg lige sige KANON arbejde for at hjælpe alle os andre med gode priser Clap

Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 17:58
HEJ
 
HAR DU SØGT TILLADELSE TIL AT SAMMEN LIGNE PRISERNE HOS DE ENKELTE WEBSOPS ?  DET KRÆVES NEMLIG.  MVH jØRN
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 18:56
Hej Jørn,

Jeg sender en mails til de shops der er med på siden og dem der ikke har lyst til at være der, tager jeg selvf. ned igen.

Dog tror jeg de fleste gerne vil være med, da det er en ekstra måde at få markedsført sine produkter på.

Tak for infoen.
Til top
Jesper Hammer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mr_Hammer Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr_Hammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2011 kl. 21:19
Kommer der udenlandske webshops med på listen på et tidspunkt?
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 05:10
Indtil videre har de webshop ejere jeg har skrevet til sagt pænt "ja tak" til at være med i oversigten, så det ser positivt ud :)

Hvis den danske søgemaskine bliver en succes, så kunne det være interessant at tage de engelske etc. med i en anden også, men det ligger et stykke ud i fremtiden.
Til top
Mads Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mads66 Avatar

Tilmeldt:: 15 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 08:15

fed ide

nogle af prisene er noget vilde !!! Sage scx 65 kr .-) men det har du nok opdaget
og en stavefejl i celle-find de bedste priser nu. bedste med d
jeg vil gerne bruge den i fremtiden den skal nok blive en stor hjælp.
pøj pøj med den.
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 09:09
Hej Mads,

Tak for at gøre mig opmærksom på det, det bliver rettet til.

Er glad for at høre, at du vil bruge den i fremtiden :)
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 09:24

Hej

Det er en rigtig god ide du er i gang med der.. Jeg er bare nysgerrig, jeg kan se du er registeret i Chiang Mai. Hvorfor sidde i Thailand og lave danske Lystfisker sites ??

Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 11:48
Hej Henrik,

Det er helt Ok at være nysgerrig :)

Jeg bor, arbejder og har firma herude i Thailand, hvor jeg laver online markedsføring.
I den forbindelse laver jeg mine egne projekter engang i mellem (når der er tid til det), og da lystfiskeri er min hobby, bliver det tit i denne genre, at mine projekter bliver lavet Lamp
Til top
mathias laurits bo jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
matviborg Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér matviborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 12:49
Virker 100% her.

Mvh.
mathias jensen
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 14:37
Hvilken søgemaskine 'engine' bruger du?
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 14:38
Lucene
Til top
Kristian SEO Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MMSEO

Tilmeldt:: 31 Jul 2011
Geografisk: Chiang Mai
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MMSEO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2011 kl. 15:50
Hej NR,

Jeg bruger ikke som sådan nogen søgemaskine.

Jeg trækker data ud fra de forskellige shops, via noget der hedder XML.

Derefter bliver det uploadet til et webshop system der hedder Prestashop, hvor man så kan bruge shoppens søgefunktion til at søge efter de 14.321 produkter der pt. ligger online.

Mvh.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down