Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Halvfabrikat

 Besvar Besvar
Forfatter
Jan Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flint

Tilmeldt:: 18 Nov 2007
Geografisk: Furesøen
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Halvfabrikat
    Sendt: 30 Jul 2011 kl. 22:05

Hvem kender til steder hvor jeg kan købe umalede blink/pirke, da jeg gerne vil prøve at farvelægge dem selv.

På forhånd tak.
Hilsen Jan
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 05:38
Aner det ikke, men hvad med at fjerne farven fra nogle af dine gamle blink og så bruge dem?
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 06:00
Indenfor kategorien gennemløbere, er denne side
http://www.tmf-endegrej.dk/blink.htm
absolut et besøg værd. Thumbs Up
Men prøv at holde et øje på auktionerne, og tag kontakt med en af dem der støber blink,  og send dem en forespørgsel på umalede emner.
Det er nok den eneste mulighed, hvis det er de fastmonterede blink - der har din interesse. Selv kender jeg ingen hjemmeside med umalede emner, i den sidstnævnte kategori.
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 11:09
Til top
Jan Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flint

Tilmeldt:: 18 Nov 2007
Geografisk: Furesøen
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flint Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2011 kl. 20:38
Hej og tak for jeres svar, jeg har fået hjælp ovenikøbet fra en kollega til mig.
Så tak for hjælp.
Flint 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum