Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hotspot ved julsø, borresø eller brassø?

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hotspot ved julsø, borresø eller brassø?
    Sendt: 21 Jul 2011 kl. 21:05
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 08:39
Efter hvilken art, sandarten er fredet, så der må vel ikke drives målrettet fiskeri efter den?
Michael
Til top
Per M Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Per M Sørensen

Tilmeldt:: 01 Jun 2002
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per M Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 09:00
Hvornår er sandarten blevet fredet?
 
Stallingen er fredet, men dem er der ikke nogen af i søerne...
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 09:03
Tja den er hvertfald ikke fredet i Silkeborg:) men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på sandarterne fra djævleøen...
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2011 kl. 09:04
Wink
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
trollingdk

Tilmeldt:: 13 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trollingdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2011 kl. 23:40
Undskylder jeg bruger denne tråd. Starter måske en selv :) Men man kan jo ligeså godt henvende sig til folk, som kommer fra lokal området :)
Er der nogen der kunne tænke sig at vise mig hvordan man fanger sandart, nu har jeg snart pisket Juelsø rundt flere gange og pt er det kun blevet til et par små aborre.
Jeg stiller båd med alt udstyr til rådighed.
Kontakt mig gerne :)
Til top
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 10:24
Jeg husker, at have snakket med lokale dernede, da jeg var i borresø. De fortalte, at de gik på de dybe skrænter!
 - Hvis jeg var dig, ville jeg anskaffe mig et "dybte-kort", så jeg kunne se hvor jeg ca skulle have agnet i vandet! Mere info omkring hotspots, må du spørge andre om, da jeg kun gik efter ørred og gedde og fangede et par flotte af slagsen!
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
trollingdk

Tilmeldt:: 13 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trollingdk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2011 kl. 13:59
Hejsa..
Jeg har elektronisk dybdekort i min plotter, så den del er klaret :)
Så mangler jeg bare teknikken og heldet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum