Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

thailands tur

 Besvar Besvar
Forfatter
kenneth goldmark Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
golder2300

Tilmeldt:: 19 Jul 2011
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér golder2300 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: thailands tur
    Sendt: 19 Jul 2011 kl. 00:33
jeg har fisket en del år i thailand nu og kender mange gode søer nu oppe i nordøst thailand, hvor der er stor mulighed for at fange den helt store fisk plus at få nogle smukke natur og kultur oplevelser med hjem i baggagen..jeg har lært de forskellige steder at kende da jeg er thai gift og famillien har ledt meget efter dem for mig, fundet guider, både og så videre. så jeg har fået et godt kendskab til det meste..

jeg vil arrangere en tur for 5 personer i 14 dage. i marts måned prisen vil ligge på ca. 12.000kr alt efter flypriser incl. hotel første dag og sidste i bangkok, transport fra bkk til korat og retur.
10 dage i hytte ved fiske søen monkey lake den rummer fisk op til 100 kg ( har 2 senge bad, aircondition, kabel tv, bad og terrasse med fiskeplads og room service )
transport til nyt fiskested hver dag.
mad, drikke, og fiskefoder + grej er ikke med i prisen...

omkring turen.
vi vil overnatte første dag i bangkok. hvor der er gode muligheder for at shoppe noget lækkert fisketøj og grej til turen til en meget billig pris..
derefter vil vi køre væk fra alt larmen og turismen og nord på op til korat provinsen og op til en lille by der hedder song sang hvor vores hytter venter på os. derfra vil vi hver dag køre ud til dagens fiske sted.. der vil blive fisket i junglen og i fiskesøer efter store fisk..
efter 10 dage i nord vil turen gå tilbage til bkk hvor vi vil afslutte tur i verdens bedste fiske sø bung sam lan..
hvis det har nogen interresse så spørg mig endelig her eller  kontakt mig på golde2323@msn.com...Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum