Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tydeligt dybdekort Tange

 Besvar Besvar
Forfatter
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tydeligt dybdekort Tange
    Sendt: 17 Jul 2011 kl. 12:59
Hej

Jeg mangler en tydeligt søkort/dybdekort over tange sø. Dem jeg indtil videre har fundet har været i farver, og de er mildest talt meget utydelige at læse efter min mening.

Noen der ved om de findes i sort/hvid, eller hvor det er meget tydeligt ast aflæse dybderne. Har ekkolod, men det er sgu nemmere at kunne læse sig til hvor man skal sejle hen, da søen jo næsten er 13 km lang ;)
Til top
Thomas Vedel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas Vedel Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2005
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Vedel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 13:36
Det der findes er aftrykt i Danmarks Søer Bind 6. Der er ikke andre. Hvis du vil have et tydeligere kort, vil jeg foreslå at du scanner farvekortet ind, og fjerne farvebaggrunden i et fotobehandlingsprogram.
Thomas
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 13:56
Oka, så de blå nuancer forsvinder?
Til top
Thomas Vedel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas Vedel Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2005
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Vedel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 14:07
Jeps
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jul 2011 kl. 15:20
Okay, det må jeg se om jegkan finde ud af.. Tak for tippet :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum