Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Silkeborg/gudenå

 Besvar Besvar
Forfatter
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Silkeborg/gudenå
    Sendt: 03 Jul 2011 kl. 22:49
Er det muligt at leje en robåd evt. med motor omkring silkeborg langså til billigere penge end 180,- pr. time som ved silkeborg havn. Mig og familien pønser på en tur til det smukkeste af Danmark i starten af den kommende uge.
 
Hvis vi skal fiske aborrer/ gedder på let spinnegrej - hvor skal vi så forsøge os? 
 
Er det muligt at fiske efter gedder og aborrer i Bjerringbrozonerne på denne tid af året?
 
Jeg har fisket ganske lidt på disse kanter da jeg bor langt derfra og er lidt på herrens mark.
 
Håber i kan hjælpe.
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2011 kl. 23:03

Jeg er rimelig sikker på at der ikke er særlig mange gedder på Bjerringbro stykket på denne tid af året. Mener at de mest er der i januar /februar

Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2011 kl. 08:06
Hej Sean
Det med bådlejningen kan jeg ikke hjælpe dig med.

Men der er pænt med gedder og aborrer(rimter, brasen, skaller og løjer) på Gudenåen ved Bjerringbro! MEN, jeg tror du får lidt svært ved at fiske dem. Der er nemlig rigtigt meget grøde! Men evt. ormefiskeri kan dyrkes, og det skal nok give fisk :)

Mvh Allan
Til top
Sean husted Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Divino

Tilmeldt:: 21 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Divino Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2011 kl. 22:05
Tak for svarene.
 
Mærkeligt at der ikke er et alternativ til kanoudlejningen.
 
Men tilbage til aborrerne, er det ligemeget hvor vi prøver i langsøen - er de overalt. Nu taler jeg ikke om "tusindbrødre", men nærmere i spisestørrelse.
 
Og gedderne, står de på bunden eller ved overfladen deroppe nu?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres