Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Moesgård strand

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Moesgård strand
    Sendt: 30 Jun 2011 kl. 22:23
Skal fiske aften-nat g morgen fiskeri ved moesgaard strand(Århus) i morgen.
Men bliver fiskemulighederne ødelagt nu hvor der bliver badet så meget derude om dagen?
 
Har  i alternative ideer... har ikke bil!:-)
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 22:46
Hej Caspar,
 
de badende holder sig fortrinsvis inde i det område, der alligevel er omfattet af fredningsbæltet ved Giber Å, så det behøver du ikke være urolig for. Henne på Moesgaard Hage er der derimod ro og sommetider godt fiskeri. Der kan også fiskes fiskes nord for fredningsbæltet, ved Abelshoved.
 
Se nærmere her:
 
(Vælg 'Kortindhold' oppe i højre hjørne og afmærk 'Fiskeri').
 
For topografisk kort over området, se her:
 
For luftfotos i høj opløsning fra 2010 (dem man kan se på Google Earth er fra 2006):
 
 
(Bemærk, at der er zoom-funktion)
 
Se desuden her:
 

http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladserview.asp?key=143

 

http://www.justonemorecast.dk/kystpladser.html

 

http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladserview.asp?key=144

De bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 22:51
I øvrigt, hvis du er med offentlig transport, kan du tage bus nr. 19 til Moesgaard Strand. Imidlertid kører den ikke så tit, så bus nr. 6 er også en mulighed. Stå i givet fald af ved endestationen ved den gamle smedje / Moesgaard Museum (hils Grauballemanden fra mig, hvis du ser ham) og gå ned gennem skoven (se topografisk kort) til f.eks. Moesgaard Hage.

Redigeret af TT101 - 01 Jul 2011 kl. 00:51
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 23:17
Det skal jeg gøre:-) Han går måske og spøger derude? :-)
Mange tak for en meget meget detaljeret forklaring osv, virkelig super!
Til top
Kaspar Wendelin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kaspar Wendelin

Tilmeldt:: 06 Aug 2008
Geografisk: gladsaxe
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kaspar Wendelin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 23:46
Ta gå turen de 800 meter ned til fløjlstrup strand. Efter pynten kan du fiske uden for frednings bæltet.

Det er alligevel her nede at "alle" fiskene fra "moesgård" er fanget, en lille overdrivelse men noget er der om det.
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2011 kl. 23:52
Hej Caspar,
 
det var så lidt. Jeg håber virkelig, at du har held med det! Meld gerne tilbage med hvordan det gik.
Nej, Grauballemanden spøger ikke, men kan godt være lidt grumpy, fordi han altid skal ligge i den samme stilling i museets åbningstid Wink
 
Bedste hilsner
 
Torben
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 00:45
Nu må i ikke skræmme livet at Caspar Big smile de link Torben har lagt op er helt i top -Thumbs Up det er et af mine lokalområder -og det kan og giver fisk Thumbs Up men som altid der er noget tid mellem dem -men de kommer Thumbs Up 
 
et godt stykke er øst for de permanentet mod risskov men det er svært at befærde sig - Thumbs Up 
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 09:18
Er der nogle strømforhold som funger bedst til pladsen. Fra kl 18-01 er der øst gående strøm, og vil tro at det vil presse en masse fødeemner ind mod land. Men ved ikke om den teori holder?
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 09:50
Hej Caspar,
 
generelt synes jeg, at høj strømhastighed er at foretrække på denne årstid og ifølge Farvandsvæsenets prognose vil du, i den omtalte periode, kunne opleve, at det topper i aften omkring kl. 22 (op til 0,5 knob).
Jeg kan sagtens følge dig i tanken om, at udadgående overfladestrøm måske kan suge noget køligere og næringsrigt bundvand ind til kysten og er spændt på at høre mere om hvordan din tur kommer til at forløbe.
 
Hvis du bestemmer dig for at køre med bus nr. 6, kan du for eksempel følge denne rute til og fra Moesgaard Hage:
(Kilde: Kort- og Matrikelstyrelsen)
 
Bedste hilsner
 
Torben
 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 09:51
Citat: Caspar Andersen

Er der nogle strømforhold som funger bedst til pladsen. Fra kl 18-01 er der øst gående strøm, og vil tro at det vil presse en masse fødeemner ind mod land. Men ved ikke om den teori holder?
 
Det lyder interessant - østgående strøm, der presser fødeemne ind mod en østvendt kyst??Confused    Wink
 
Som regel en det en fordel med noget bevægelse i vandet, om det så skal stige eller falde, er vel nærmest et religionsspørgsmål!
 
Mvh
Henning
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 10:01
Hov, mente selvfølgelig ikke østgående men vestgående... :-)
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 10:01
Ja den østgående strøm begynder ca.20,30 -21.00 
 (tidevandet)
 
 
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 10:19
Ja, præcist.. Har været på dmi og tjekket lidt op på situationerne... Hvordan er dybdeb derude? Er vant til at fiske steder hvor der er dybt under vand, så når jeg spinnefisker er det tit med 22-27 grams.. Vil de gå i bunden her?
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 10:20
Hej Henning,
 
hvis strømmen var østgående i hele vandsøjlen, ville man jo kunne gå tørskoet til Samsø og det skal vi nok ikke sætte næsen op efter.
Farvandsvæsenets prognose angår overfladestrømmen og når den er udadgående erstattes vandet det pågældende sted af bundvand ude fra bugten.
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 12:24
Hej Caspar,
 
da du gerne vil fiske i de mørke timer, er højtgående agn efter min mening at foretrække. Mange kystwoblere i de vægtklasser du nævner, er velegnede til formålet.
 
Knæk & bræk!
 
Torben
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 12:36
Super... Jeg har også fluenkæppen med. Så har lidt alternativer:-)
Glæder mig til at se om jeg kan finde lidt fisk derude.
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 12:53
Hej Caspar,
 
det lyder rigtig godt. Husk også at medbringe en lygte. Når man fanger noget i mørket på de kanter, er det rart lige at kunne konstatere om det f.eks. er lille torsk eller en fjæsing, inden man griber fat om fisken. Vi skulle jo nødig have, at du endte oppe ved siden af Grauballemanden Tongue 
 
Torben
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 12:58
Ja, ville være træt af at skulle ligge i en glasmontre de næste 100 år pga. en fjæssing:-)
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 13:00
Ja, og der må du jo heller ikke ryge, da det kunne virke anstødeligt på nogle LOL
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2011 kl. 15:39

strækket : fra århus havn og ud til og forbi de  permanentet er der mellem 3-4 meter dybt lige nedenfor -  du skal holde dig fra de yderste sten de er meget glatte -hold dig  indenfor: toppen af stenene - (falder du og hakker knoppen i dem sover du til den lyse morgen - om end du ryger i baljen og drukner ) 30 gram Stern Smile tror du der er hvaler så tæt på land - eller er din fiskesnørre så stiv og gammel så du skal bruge en murersten til at trække snørren ud - Cool

når du fisker med så tung et agn synker den hurtigt til bunden- jeg bruger mellem 7 - 21 gram   -
lad os hører om du får fanget fisk
Big smile


Redigeret af Bruno Andersen - 01 Jul 2011 kl. 15:43
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 12:09
Nåååå... Så kom jeg hjem til Silkeborg igen:-) Da vi ankommer omkring kl 20:00 er forholdene helt perfekte, overskyet, urolig overflade på vandet, og ok strøm og ind. Vi ser hurtigt en masse smolt som springer, vil tro de æd de fluer som lå i overfladen.
 
Hele aftenen forløb på denne måde indtil ved 23 tiden. Der kom der så lidt mere aktivitet.
Jeg står med fluekæppen da min makker og jeg pludselig ser en rigtig rigtig fin fisk springe helt ud af vandet godt 40 meter ude. Jeg fare ind og griber min spinnestang, da jeg endnu ikke er god nok til at tvinge min flue ud på de kanter:-)
Stangskiftet gør dog i sidste ende ingen forskel for mig, jeg får intet på det.
 
ca 10 min efter får en gut som stod længere hende af stranden, en flot fisk på 45-50 cm og halvandet kilo... Det hvad jeg skød den til.
 
Ved en 00:00 døede alt ligesom ud, og vi så ikke flere HØ
 
V fangede tilsammen 2 små torsk og en fjæssing.
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 15:33
Hej Caspar ærgeligt at der ikke kom mere gang i fiskene i løbet af natten, det var mig der fik fisken ved siden af dig, du har ikke ramt helt skævt med din vurdering af den 46 cm 1,2kg helt blank med løse skæl. Du skriver bare hvis du skulle komme på disse kanter igen så kan det være det passer så du kan kører med Smile

Knæk og bræk 
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2011 kl. 23:23

Sparsomme oplysninger -! Caspar hvor var det i havde kontakt med fisken -og hvilket stykke affiskede i ?

jeg har gennem længer tid obsaveret et stræk der opsøges af havørred hver aften lige før den gyldne time-  jeg tror at dette område er godt på føde emner og muglivis et godt lege område - for det ville ikke værer et område jeg ville forbinde med en jagtmark for havørred -Thumbs Up
 
det er det samme over ved jernhatten -øst for et stykke - er der også taget temmlig store havørred -det der undre mig her er det samme som det her ved århus  er det er ikke umidelbart et stræk man ville forbinde med et tilholdsted for havørred -Thumbs Up
 
yderlig er det et sted syd for Ørnereden hvor der gennem mange år er taget store havørred - (det er faktisk inden for kort afstand -af det samme sted -)  dette forbinder nogle opfattelser sammen om hvordan og hvorfor ) Thumbs Up -
 
og det er disse lejlighedsvis store bamser der efterhånden viser samme adfærdsmønstre  -det var en gammel fiskeskribent fra Århus stiftidende der for snart 40 år siden skrev om disse hotte spots (med lejlighdsvis store Bamser)-som jeg så også har været så heldig at opdage et par stykker af sidenhen  Thumbs Up 
 
en af jyllands bedste havørred pladse gav for nogle år siden et par store fangster fra sig-jeg sagde til min makker Lasse -disse fisk giver et spor fra sig ( snakken går) -det tog os 1 1/2 år at finde pladsen -med utallig mange kilometer og obsavationer -jeg købte en god kikkert - endag vi havde affisket et stort stræk sad jeg på en høj og opdagede en lille fiskerbåd langt ude -det der fangede min opmærksomhed var alle de kasser og fiskerbøjer han havde ombord -Lasse prøv at se ham her: hvad fortæller det ! - at han ved hvor fisken er !  Thumbs Up  vi blev siddende en time indtil han kom langt ind under land og kunne se hvor han rygtede net og satte nye Thumbs Up - næste gang vi skulle på fisketur havde jeg på det levende danmarkskort udstukket pladsen og tilgangsvejene og vi brugte vel 6 timer - men ingen kontakt - og yderlig to ture ingen kontakt - så hen under eftersommern løber vi på Ham som har fanget de store havørred der var talt og skrevet om - vi så rigtige garvet ud -og spillede vores kort rigtigt - jeg opdagede at han helletiden vendte tilbage til et bestemt stræk - og opdagede længer ude en enorm gryde  -han så at jeg havde aflæst ham Thumbs Up da vi paserede hinande tredje gang sagde han - har der været noget ! - nej ikke enu sagde jeg Cool Cool jeg kunne føle at vi havde fundet pladsen - sener næste år hilste vi på ham og helle hans hold -da vi præsenterede os ved navn -Bingo det var Leif ! - så jo det betaler sig at ha øjet ude og strøm på radiobilen -Cool 
 
jeg har oplevet to hug derover -det ene  så enorme at jeg troede at det var en undervandsbåd -derfor har jeg døbt de store : Ubåde - denne var så stærk at  da den vendte siden til - kunne jeg ikke rokke den ud af stedet - så tog den er kraftig udløb og ruskede min stang så jeg troede at jeg skulle brække nakker så kraftigt gik hovedet frem og tilbage  - Big smile jeg ringede til en storfanger: Ole Nielsen Jeginø :Ole hvor store skal havørreden værer før den kan stå helt stille uanset hvor meget jeg hiver i stangen  -fra 5 kg og opefter - der har været andre ligende tilfælde - vi er kommet derover hvor der lige er taget en dagen før i vankanten på 4 kg - vi har hørt rygter fra dem vi har mødt derover om ligende fangster -en vinter vi kom derover var der tre der stod med en havørred på over en meter der var så udsultet at det lignede en søslange - grotesk var vores kommentar da vi gik forbi - sådan noget skal altid genudsætten - er det hult og et kaklonsrør  skal de altid sættes ud -kun dem med tykkemaver (Ubåde)  skal med hjem og spises  og kun en - folkens - lad de andre værer............
 
det er lidt af min fisker log bog- jeg vil lige sige da jeg var grøn og som en grønært - købte jeg bøger -jeg havde over en meter af fiskebøger  og de var studeret nøje på alle sider - uden et æseløre og hvad måtte afsløre at de ivrigt brugt og studeret - 
så jo at fordybe sig i de gamle skrifter giver nytte og udbytte Thumbs Up  -
 
 
 
 
 
 


Redigeret af Bruno Andersen - 03 Jul 2011 kl. 02:31
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2011 kl. 00:46

Det skal siges med det samme at jeg ikke er synderlig kendt på stykket, så kan ikke navnene. Men vi stod vel ca 100 meter fra den pynt som man må starte at fiske fra (vist nok det som hedder fløjstrup???) Vi havde base ved en beton sætning som gik ud mod pynten.

Fisken blev fanget omkring 30-40 fra den første pynt.  På bombarda med flue. Hvad flue det var og hvilken teknik der lev brugt må i spørge Kristian Villadsen om, ham som fangede den flotte fisk! De store fisk vi så springe var midt mellem os og pynten.
 
Håber beskrivelsen giver nogenlunde mening, Bruno?
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2011 kl. 00:53
jo jeg kender stedet - fra pynten  kan man se fiskerhuset  -
jeg har tilført lidt fisker historie til mit forige oplæg Thumbs Up

Redigeret af Bruno Andersen - 03 Jul 2011 kl. 00:54
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2011 kl. 16:54
Hej Caspar
 
Trods ingen HØ`er lyder det da til i har haft en god tur- jeg har selv overvejet at tage ud snarest til kysten igen, har ikke været der siden sommer sidste år så trænger gevaldigt til en HØ tur, (Geddefisker du ved)
 
Men det kunne være vi skulle slå hovederne sammen en dag, aftale en kysttur, så ligger jeg bil til og vi kan fiske nogle flere spots!

Mvh Daniel


Redigeret af Dani8600 - 03 Jul 2011 kl. 18:01
Til top
Malte Jefsen Lindal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Malte Jefsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Malte Jefsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 12:43
Bump !


Ser spændende ud, jeres diskussion om Ballehage / Moesgaard

Jeg ku godt tænke mig at prøve at affiske området, måske allerede i aften....
Er der chancer for, at der går havørred så sent på sommeren, og hvad med vandtemperaturen, vinden osv.?
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 16:22
Hej malte. Så fik du bragt liv i denne gamle tråd igen. Jeg har ikke fisket derude siden den aften i 2011, men går selv og overvejer at skulle derud igen. Jeg har ingen ide om der er fisk, men mon ikke? Jeg vil nok anbefale dig aften og morgen fiskeri. Det er de 2 tidspunkter som har givet mig fisk.
Til top
Malte Jefsen Lindal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Malte Jefsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Malte Jefsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 18:57
Hvad med en fiskedate (bare rolig, ikke på "den" måde)? Hvis du alligevel tænker at prøve det af igen?

Vi ku tage en tidlig morgen en gang efter jeg har været i Bilka imorgen, og du ku vise mig lidt tricks...?
Selvom det sikkert ikke er så kompliceret ka jeg godt bruge lidt tips ;)
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 21:15
Jeg bor i Silkeborg, så det kræver desværre lidt mere planlægning når jeg skal afsted. men smid mig en pm, så kan jeg lige tage fat i dig hvis jeg får taget mig sammen til en tur her inden for den nærmeste fremtid. du kan også lige skrive hvad du fisker spin/flue osv:-) så kan jeg lige danne mig et billede i hoved af hvem jeg fisker med.)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres