Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Knækket G. Loomis

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Ibsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torben 0869 Avatar

Tilmeldt:: 22 Jan 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben 0869 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Knækket G. Loomis
    Sendt: 22 Jun 2011 kl. 14:50

Jeg blev den lykkelige ejer af en let brugt Loomis Nativerun 9´6” #7 som efter 2 timers fiskeri knækkede ca. 30 cm fra toppen. Jeg troede i første omgang at det var fordi den fik et lille slag fra en vildfaren flue, da det blæste en del, så efter at jeg havde ringet til en forhandler og bestilt en ny top, fik jeg den repareret med noget araldit og et stykke kulfiber. Da jeg kom til åen igen var det egentligt overraskende godt og jeg kunne stort set ikke ikke mærke forskel på aktionen. Efter ca. 1 times fiskeri brækkede den så ca. 10 cm fra toppen. Da jeg gav mig til at undersøge klingen, kunne jeg se at den, hvis man bøjer den hårdt med hænderne, ligesom krakelerer under lakken. Er der nogen der har set det på denne eller andre typer stænger?

Noget andet jeg står lidt famlende overfor er udskiftningen af toppen. For at det ikke skulle tage så lang tid, at havørred bestanden i Karup å var uddød, bestilte jeg en ny top til den. Jeg er slet ikke klar over hvor lang tid det kunne komme til at tage, men efter flere rykkere de sidste 3 uger, er vi end ikke kommet et svar fra loomis nærmere. Nogen der har prøvet at købe en ny spids fra Loomis der kan komme med et tids estimat.

"We have to find our way back to a life in balance with nature"
Til top
Tim Iversen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bulldog Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bulldog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2011 kl. 15:10
Da min CC glx'er knækkede i toppen,ringede jeg til Korsholm.
Jeg havde en ny top inden for en uge, uden nogen form for garanti bevis.
Mener jeg kom af med 500..
Fantastisk service derfra..
Til top
Torben Ibsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torben 0869 Avatar

Tilmeldt:: 22 Jan 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben 0869 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2011 kl. 15:23

Sådan!!! det var hurtigt.

Nu har jeg faktisk ringet til Korsholm og aftalt med dem at de skulle få fat i en ny top.
Jeg har efterfølgende i en mail bekræftet at jeg har bestilt den.
Jeg har så ringet forgæves til dem en del gange, da jeg ikke fik nogen respons på min mail, for til sidst at køre derned og snakke med dem.
Deres svar er at de nok skal kontakte mig når de ved noget.Cry
"We have to find our way back to a life in balance with nature"
Til top
morten saxtorph nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
saxtorph Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 31
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér saxtorph Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2011 kl. 19:27
du skulle ha sendt hele stangen til G-loomis det gjorde jeg, tur retur blev 300kr
0 kr i rep og fik den tilbage efter 3 ugerSmile.
Mvh
Morten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down