Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stevns

 Besvar Besvar
Forfatter
martin jaksland Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jaxida

Tilmeldt:: 27 Feb 2010
Geografisk: jeg fisker både put and take, kyst og hav
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jaxida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stevns
    Sendt: 21 Jun 2011 kl. 14:46
Hej alle

min svigerfar og jeg, skal en tur til stevns på søndag for første gang. Er der nogen som kan lufte et par gode fif ang. hvilke blink og farver der er gode dernede , vi regner med at starte med at fiske ved 08 tiden.( vi håber på at fange lidt HØ)

på forhånd tak

Martin  
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2011 kl. 15:07
I de sidste par uger har de havørreder, som jeg har fanget, de har hugget mellem kl. 23 - 04 og det har været på en 27 grams Sandgrævling.
Fiskeri i dagtimerne på denne årstid giver nok ikke andet end hornfisk, men I kan selvfølgelig være heldige - Af blink kunne Hansen fight 21 gram i Tobis farve være oplagt at bruge eller en tobis-wobler som fe.ks. Sandgrævlingen.
Til top
martin jaksland Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jaxida

Tilmeldt:: 27 Feb 2010
Geografisk: jeg fisker både put and take, kyst og hav
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jaxida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2011 kl. 17:24
tak for svaret, vi må prøve at se om de bider i dag timerne. sandgrævling perfekt det er også en af mine farvoritter.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum