Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ultimativ 14 - 15 fods søges hurtigt!

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ultimativ 14 - 15 fods søges hurtigt!
    Sendt: 19 Jun 2011 kl. 14:50
Hej alle
 
Jeg har brug for lidt hjælp i form af gode råd.
Jeg skal til Gaula på fredag og knækkede selvfølgelig min loop 15´ opti her i formiddags.
Jeg skal have en ny stang. Hvilke stang skal det være i følge jer?
 
Oplysninger.
Jeg er 188 og vejer over 100 kg.
Det skal være 14 eller 15 fod.
Den skal være LANGTKASTENDE.
Prisen har ikke den store betydning.
Jeg kan kaste underhåndskast nogenlunde, men er ikke Gøran Anderson.
I valget skal der ikke tænkes på andet end på Gaula, jeg har stænger til herhjemme.
Pt. hælder jeg lidt til Sage tcx 15´ (måske 14´), men kan ikke rigtig finde nogen test af den.
Jeg har ikke tid til at prøvekaste før jeg skal afsted.
Jeg vil ikke have Z- stænger med mærkeligt håndtag.
 
Jeg håber meget der er nogle herinde, der vil udøse lidt af deres viden og erfaringer og hjælpe en stakkels sjæl i nød.
 
På forhånd mange tak.
 
Mvh
Jens Lønberg, Lemvig.
 
PS.
En god brugt købes også gerne (Sage tcr el. tcx 14´ - 15´.)
 
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 14:56
LTS X1 14,6'er.
 
38-40 gram så kan jeg love dig for du kommer frem i verden Wink
 
Den er FIIIIIIIIN
 
Hans H.
 
PS. Evt skriv til Loop de kan nok hjælpe dig med en ny del til Opti'en hvis  du/de er hurtige?
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:01
Tcx 14 fod kan ihvertfald levere det du søger.
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:18
Jens:

Den ultimative Sage 15 fod er til salg her på siden...og meget billigt...Hvis det ikke var fordi jeg allerede har 2 af disse fantastiske stænger - ville jeg købe den...

Add to basket

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&ID=45906

Venlig hilsen

Jesper

Redigeret af fishmadman - 19 Jun 2011 kl. 15:19
Til top
Peter Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Peter AC

Tilmeldt:: 19 Nov 2004
Geografisk: Holbæk
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter AC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:23
Jeg har en 14' fods 9-10 Loop Power Spey til salg for 2300,-, stangen er som ny og i rør. Mail peterachristensen@gmail.com hvis det har interesse:)
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:24
Hej Jesper
Tak for dit svar.
 
Jeg har faktisk denne stang, godt nok hjemmebyg, men tror faktisk den bygget af mesteren ham selv, GA.
 
Jeg er lidt flov ved at erkende det, men jeg har faktisk ikke prøvet den endnu, da den forekom mig lidt for klodset.
Det var et hurtigt impulskøb, men måske skulle jeg prøve at lade tvivlen komme den tilgode.
 
Mvh
Jens
Til top
Jesper Fohrmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fishmadman Avatar

Tilmeldt:: 13 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 404
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishmadman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:28
Jens:

Du kan jo bare klassificere dig selv som yderst heldig...du finder nok ikke lige en så ud-mæ-rket stang til det du skal -

Skydehoved - 36 - 41 gr lidt afhængig...af hvad du vil og kan

Perfekte laksestang på så mange måder at det i min verden er på top 10 over verdens bedste...

Bla. en lidt sensitiv top - sådan at du ikke for rystet smålaks af inde under land

Venligst Jesper
Til top
Mikael Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mikael Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mikael Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 15:35
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 16:37
Sage TCX og Loop LTS x1! Det er de bedste stænger, de knækker ikke som alle andre. Fantastiske stænger
Knæk og bræk
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 17:13
Jeg har en sprit ny Hardy Angel 15 fod #10 med sok og rør + pose til rør. Den er som sagt helt ny og har aldrig kastet eller haft hjul på - plastik på korken osv. Det er en stang der kaster uhyggeligt langt og fighter alle størrelser fisk, og så er finishen bare lækker. Den står til en ca.15000,- i butikkerne, men jeg sælger den for kr. 7500,- 
Til top
ivan bjerregaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
evotec Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2003
Geografisk: simested å - skals å
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér evotec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 17:29

Jens jeg har et tilbud til dig, lån min 15 fod G. Loomis stinger til Norge. Så kan du jo se om den passer dig. Mobil 61687741

Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 17:57
Hej Ivan
 
Du har en stang, jeg faktisk har haft en del i tankerne, og det var da ellers noget af et tilbud du der gav mig. Det er rart med lidt tiltro til sine medmennesker.
 
Hvor meget vi du sælge stangen for og hvad kondition er den i Ivan.
Du kan evt. sende en personlig besked.
 
Mvh
Jens
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 19:10
Citat: jenslp

Hej Ivan
 
Du har en stang, jeg faktisk har haft en del i tankerne, og det var da ellers noget af et tilbud du der gav mig. Det er rart med lidt tiltro til sine medmennesker.
 
Hvor meget vi du sælge stangen for og hvad kondition er den i Ivan.
Du kan evt. sende en personlig besked.
 
Mvh
Jens
Hvis du spørger mig, så kan man ikke sammenligne Sage TCX og Stinger. Sage TCX er en ven for livet. Den har en ultrafast action, og du kan kaste i al slags vejr. 20-30m/s
Knæk og bræk
Til top
Kristian Wallenstrøm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian Wallenstrøm

Tilmeldt:: 30 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian Wallenstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 19:17
Yes - Men det kan en Hardy Angel også - og så er den bare det lidt flottere.Big smile
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 19:36
Hej Jens !
Valg af fluestang er jo lidt en smagssag, lidt li' som hvad er man til rød eller blå ?
Jeg har haft ganske meget grej gennem hænderne også Sage TCX 14 og 15 fods, som jeg dog ikke ummiddelbart kunne enes med, uden dermed at sige at de ikke er gode.
Jeg er mere til Loomis, og kan klart anbefale Stinger og Classic, måske du skulle tage Ivan på ordet ?
Forøvrigt tager jeg også til Gaula fredag, så hvis du vil prøve Classic in action, og er i nærheden af Singsås, så er du velkommen !
Knæk og bræk deroppe !
Mvh. jim
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 19:57
Som allerede nævnt - G Loomis GLX Classic - den ultimative 2 hånds i 15" #10-11.
Der kan Sage ikke følge med Smile
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 20:10
Citat: fiskefreak

Som allerede nævnt - G Loomis GLX Classic - den ultimative 2 hånds i 15" #10-11.
Der kan Sage ikke følge med Smile
Jo det kan den. Loomisen er blød.
Knæk og bræk
Til top
michael oftelund larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mofl

Tilmeldt:: 02 Jun 2007
Geografisk: Utterslev mose
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mofl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 20:54
Har man først kastet med Hardy Angel så har man en ven for livetSmile Dem jeg kender som har prøvet stort set alle stænger og så fik en Angel i hånden de måtte simpelthen eje sådan en. En Angel kan alt! og er samtidig tilgivende... altså en rigtíg engel!Smile
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 21:04
Citat: karupfiskeren

Citat: fiskefreak

Som allerede nævnt - G Loomis GLX Classic - den ultimative 2 hånds i 15" #10-11.
Der kan Sage ikke følge med Smile
Jo det kan den. Loomisen er blød.

Thumbs Up
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 21:49
Hej Haris
 
Jeg er meget tilbøjelig til at give dig ret. Jeg har netop købt en flot G. Loomis her på siden, men jeg tror jeg vil have en tcx 14 fods også. Jeg har kun hørt ros om den stang, og den er nok også lidt mere alsidig og let at tumle end GL 15´
 
Tak for rådet.
 
Mvh
Jens
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 21:54
Iøvrigt skal I alle have mange tak for jeres råd og vejledning, og Jim det kan jo være vi ses over en kop kaffe. Jeg er på Støren Camping fra på Lørdag og 11 dage fremad.
 
Mvh
 
Jens
 
PS.
Tak for handlen Ivan, jeg har lige gennemset hele baduljen, og du har været god ved både stang, hjul og liner.


Redigeret af jenslp - 19 Jun 2011 kl. 21:55
Til top
Jørn Fischer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Fischer

Tilmeldt:: 16 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Fischer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 22:45

Hej Jens

 

Rart at vide, at vi herhjemme har så mange kompetente kastere, der oven i købet gerne vil hjælpe.

 

Ligeledes rart at vide, at du kommer til Gaula med noget ordentligt grej – god tur.

 

Meget bliver åbenbart målt ud fra en G. Loomis Classic GLX 15’ #10/11.

 

Jeg kan se, at nogle mener, at den er ’blød’ – Gad vide hvad man mener med det. Den var jo fx ok til at bringe Syrstadbrødrene i verdenseliten.

 

Der findes da heldigvis mange dejlige stænger, og nye komme til, men nogle ganske få bliver stående som ikoner. G. Loomis Classic GLX 15’ er vel (trods ca. 15 år gammel) en af dem.

 

Mvh

Jørn

Til top
Potte - Per Ottosen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
potte Avatar

Tilmeldt:: 30 Dec 2007
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér potte Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 22:56
Hej jens
Du spørger til Sage TCX 15" til underhåndskast, den mener jeg ikke du skal kigge på.
Det er faktisk en langsom stang, som har en lang "ladetid"
Den kaster godt med en lang line, men kræver en lang kraftfase.
Potte
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 23:06
Hej Potte
 
Jeg har lige snakket med en gammel kammerat, Steffan Jensen, der ved hvad han taler om i den henseende. Han siger lidt det samme som dig, at man skal være temmelig god til at udnytte tcx´eren, og med min kunnen, vil den ikke kunne absorbere fejlene, og jeg vil derfor nok få en del problemer med stangen.
 
Mvh
Jens
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 06:35
Yes, det var faktisk det jeg lidt uteknisk forsøgte at fortælle med mit indlæg, blot ud fra egne erfaringer, så jeg tror du er godt tjent med "Ivan" Loomis ;-)
Knæk og bræk deroppe !
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 12:03
Jens, kom til Holstebro og køb min Guideline Lpxe 15 fods. Den er billig.
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 23:26
Hej Kim
 
Jeg er i Holstebro næsten hver dag, men jeg tør ikke købe en stang af dig, de har simpelthen været spændt for hårdt!!
 
Nej, ellers tak for tilbuddet, det hele har flasket sig og jeg er nu temmelig godt udstyret på tohåndsfronten.
 
Næste projekt sommerfiskeriet i Storåen, er en 12 - 13 fods # 7 - 8, hvis jeg da ikke skal hive min gamle sage 12,6 # 9-10 frem fra gemmerne.
 
Men tak for tilbuddet.
 
Mvh
 
jens
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 20:17
Netop hjemvendt fra Norge.
 
Tak til dig Ivan for handlen med GL 15´ glx. Du godeste hvor den kaster som en hest sparker. Lavede lidt tungere klumper (42 -43 g) og så sad det hele lige i øjet.
Tcx 14 fods kan jeg heller ikke se mig gal på, med 39 gram kaster den meget langt med underhånds, specielt når stangen er i derette hænder.
 
Alt i alt en fin tur. Tak for hjælpen
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jul 2011 kl. 22:37
Citat: jenslp

Hej alle
 
Jeg har brug for lidt hjælp i form af gode råd.
Jeg skal til Gaula på fredag og knækkede selvfølgelig min loop 15´ opti her i formiddags.
Jeg skal have en ny stang. Hvilke stang skal det være i følge jer?
 
Oplysninger.
Jeg er 188 og vejer over 100 kg.
Det skal være 14 eller 15 fod.
Den skal være LANGTKASTENDE.
Prisen har ikke den store betydning.
Jeg kan kaste underhåndskast nogenlunde, men er ikke Gøran Anderson.
I valget skal der ikke tænkes på andet end på Gaula, jeg har stænger til herhjemme.
Pt. hælder jeg lidt til Sage tcx 15´ (måske 14´), men kan ikke rigtig finde nogen test af den.
Jeg har ikke tid til at prøvekaste før jeg skal afsted.
Jeg vil ikke have Z- stænger med mærkeligt håndtag.
 
Jeg håber meget der er nogle herinde, der vil udøse lidt af deres viden og erfaringer og hjælpe en stakkels sjæl i nød.
 
På forhånd mange tak.
 
Mvh
Jens Lønberg, Lemvig.
 
PS.
En god brugt købes også gerne (Sage tcr el. tcx 14´ - 15´.)
 
TC
 
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 00:58
  du er lidt  sent ude!!!    køb en loop opti.   på  vejen der op..  heldige mand...
Til top
Ole Bjørn Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
oleh72 Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2010
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oleh72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jul 2011 kl. 02:35

X



Redigeret af oleh72 - 08 Jul 2011 kl. 02:38
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres