Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

karup

 Besvar Besvar
Forfatter
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: karup
    Sendt: 13 Jun 2011 kl. 21:59
hej jeg skal på camping i uge 29 og 30 på hessellund sø camping
der er karup å og 3 p&t
jeg har fluestang spinnestang
hvilke fluer skal jeg bruge
hvilke spinner skal jeg bruge
er det et godt sted ???
mvh carsten
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 23:13
der er ingen fisk i karup å.!
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 23:28
Hej Steen
 
Så må det være den sidste der blev fanget her idag. Den vejede 9 kg. Måske vil der være et par stykker i åen i uge 29 eller 30. Vi krydser fingrene.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 23:31
SHYYYYY!!   for dælen,,!  !!!
Til top
Damsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hanfisken

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: århus
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hanfisken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 23:37
ingen fisk i karup ?????????
 
det ser ud som om de ikke er kommet sådan rigtig endnu, men de første er kommet.  du kan bla købe dagskort oppe hagebro super.
 
Ang fluer kan du købe nogle af de "lokale" fluer ved jespers grejbiks.
 
ellers er det STORE rørfluer du skal gå med.
 
spinner og wobler er også godt.
 
Men er du deroppe så glem alt om put and take da du er ved en top 10 af verdens bedste havørred åer i en fantastisk natur. ja vil gå så langt at sige det nok er en af de smukkeste åer vi har herhjemme.
 
 
 
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 23:42
Hej Carsten,
det lyder godt nok dejligt med sådan en ferie! Vedrørende fiskeriet i Karup Å, har campingpladsen sit eget stykke. Hvis du ikke allerede har været inde på siden, kan du se nærmere her:
Hvis du har to uger til rådighed, skulle der være rig mulighed for at udforske andre dele af Karup Å også. Se nærmere her:
Angående agnvalget til åen, er der helt sikkert mange forskellige  og gode bud på det. Personligt foretrækker jeg generelt mindre fluer med lyse vinger til fiskeri i de lyse timer og store mørke fluer til natfiskeriet.
Denne her kan vi kalde Hedefluen og den bruger jeg tit ved Karup Å i de lyse timer.
 
Denne her klader jeg for Støvsugerfluen. Udviklingen af den startede da jeg for første gang så et billede af Mikael Frödins fantastiske Mikkeli Blue i 1997.
 
Angående spinne-agn så er spinnere i mellemstørrelse og ikke mindst den udødelige 7 cm ambulance-farvede rapala-wobler populære. Men der er givetvis andre herinde på forum, som kan rådgive dig langt bedre end jeg vedrørende spinne-fiskeriet i Karup Å.
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 07:37
Karup å er også i min families verden et absolut helt utroligt fiskevand.
Med udgangs base fra Hessellund Camping, havde vi 18 års fantastiske oplevelser, både fiskemæssigt og ferie mæssigt.
Vi vekslede dog åer engang imellem, især Haderis å og Stor å var topvand, når trafikken i Karup å var tæt.
Om vi har fanget fisk, ja jeg er jo normalt meget beskeden med at vise fansgter (Fiskelig) offentligt, men en fisk på 8,6kg. står da stadig på nethinden, som største fisk, fanget på en meget stor sort MuddlerWink
 
Nogle af oplevelserne er nedfældet på papir - kig forbi de link her:
 

 

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?placering=artikler&menu=AktivBruger&section=2&mode=vis&ID=6088

 

 

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?placering=artikler&menu=AktivBruger&section=2&mode=vis&ID=10074

 

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?placering=artikler&menu=AktivBruger&section=2&mode=vis&ID=10074

 

 Jeg er i dag medlem af Ikast Sportsfisker forening, mærkeligt når deres vand ligger i forlængelse af campingpladsens vandTongue

 

Jeg har desværre, grundet sygdom, måtte fravælge Karup i de sidste sæsoner, men familien er på spring og jeg vil selvfølgelig gerne på natfiskeri igen.

Skulle jeg udvælge et fluemønster til Karup å, vil det blandt mange være denne uskyldige udseende flue -  Den Hemmelige Grå - og jeg var faktisk 6 år om at få fluen og mønstreret - den fanger fisk, og sagelige Jyde Simon, var med på en kigger, da fluen slog til første gang. Simon landede elegant en 4,6kg. helt blank havørred for mig, og annerkendte fluen - større bliver historien ikke!
 
 

Mvh

P.K.



Redigeret af PK - 14 Jun 2011 kl. 07:53
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 12:51
der er begrænset med fisk endnu men de kommer snart.
og ja. STORE fluer gerne i sort og/eller lilla er giftig i aften/nattetimerne :)
i karup å er en 15cm flue kun i mellemklassen :)
fisker der næsten hverdag men det er kun fra sdr. resen og nedover. guider dig gerne hvis du vil der ned af :)
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 12:56
Jeg kommer i weekenden 1-2-3 juli .... såååå der skulle de gerne være kommet  :)
 
Vil da altid gerne have lidt fif af en lokal  ....
 
Er medlem af LFSO  .... :) 
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Søren Søes Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren_Søes Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren_Søes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 13:28
Citat: SoftboyDK

Jeg kommer i weekenden 1-2-3 juli .... såååå der skulle de gerne være kommet  :)
 
Vil da altid gerne have lidt fif af en lokal  ....
 
Er medlem af LFSO  .... :) 

Hejsa,

ikke for at slukke lyset for nogen af jer der vil fiske i Karup å, men det er en meget god idé at holde sig orienteret om grødeskæring. Det kan ses her:


Der er et par opsamlingssteder bl.a ved broen i Sdr. Resen, men de tager jo ikke alt grøden. 
Det kan være ganske umuligt at fiske når der skæres grøde. 
Bl.a så skæres der fra Sdr. Resen og ud til Skive i ugerne 26, 27, 28 så jeg vil umiddelbart tro at det bliver svært at fiske i weekenden op mod uge 27. Det er en lang vej grøden skal flyde fra Sdr. Resen og ud til fjorden, så om grøden er smuttet forbi LFSO's vand lørdag eller søndag er nok tvivlsomt.
Desuden så vil en evt. vandstandsstigning (pga regn) rive en del skåren grøde løs fra brinkerne. Så vejrudsigten er også god at holde øje med.

mvh
Søren
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 13:57
Hej Søren,
ja, det er helt sikkert rigtigt, at grødeskæringen kan være til gene for fiskeriet og af og til umuliggøre det - i det mindste i nogle områder af åen. På den anden side set kan fiskeriet være rigtig godt, når der skæres grøde.
Man kan dog imødegå problemet med drivende grøde på forskelligvis, blandt andet ved, som du ganske rigtig påpeger, at følge med i præcis hvor langt åmændene er nået og fiske opstrøms det område eller umiddelbart nedstrøms området nogle timer efter fyraften.
Hvis man fisker med flue kan man undlade at fiske med flydeline, da den fanger mere grøde end synkende liner. Fisker man med rørflue kan det være en god ide, at benytte en enkeltkrog, da den dels fanger mindre grøde og dels er nemmere at slå grøde af i kastet, så man slipper for at trække hele linen ind, når problemet melder sig.
Driver det med kvadratmeter store øer af grøde, tager jeg lige en pause, men fisker ellers meget gerne under grødeskæringen.
Jeg kan blandt andet huske en magisk aften i juni for nogle år siden, hvor en stiv kuling og masser af drivende grøde næsten umuliggjorde fiskeriet. Jeg havde fat i 3 velvoksne havørreder på under en halv time og det hele kulminerede med denne dejlige fisk:
 
 
Grødeskærigen bør ikke få nogen til at give op på forhånd, men det er en god ide - som du så rigtigt skriver, Søren - at holde øje med hjemmesiden, forskellige dele af åen, samt udsigten til en eventuel vandstandsstigning.
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 14:38
Angående grødeskæring, så går jeg ud fra, at man, som en selvfølgelig, seriøst følger udviklingen, ellers får man sig nogle grimme overraskelser.
Jeg har igennem årene mødt mange, der har været stiktosset over forholdene, når de render ind i grødeskæring, men i dag er nettet jo et godt sted at få viden, og der er ikke så meget andet end voldsomt vådt vejr, der laver om på det.
 
I perioder, hvor der skæres grøde, kan der ganske rigtig fanges forholdsvis mange gode havørreder, men tænker man lidt over hvorfor, så er de jo logisk, at fiskene går til den.
Tænk på, at få revet taget væk over sit " hjem" , og der så pludselig er der, voldsom aktivitet af nye "gadedrenge", jo det kan være ganske givende, at fiske når det værste grøde er drevet nedover, og heldigvis holder åmændene også fyraften, og ved 22 tiden plejer det at være tåleligt, at fiske med især flue.
 
Ud over enkeltkrog, hvor jeg gerne bruger karpekroge, så vender jeg mit fiskeri, og fisker opstrøms.
Hvorfor det? jo fluen kommer lidt længere ned i vandet, og skal tages lidt hurtigere ind, og da erfaringen siger mig, at fiskene er godt tosset grundet uroen omkring grødeskæring, så når fisken ikke at tænke for meget, og ofte falder hugget med et brag, og fisken er kroget dybt.
Desværre mister man ofte fisk i de store grøde klatter, for fisken ved godt, hvor den skal hen.
Jeg har haft den scene, at en fisk røg ind under grøden, sprang op i frit vand, slipper fluen, og ligger drivende på grøden, og falder tilbage i åen, i frit vand med et stort plump! ja jeg følte mig virkelig dum, da en 9 punds fisk viste, hvem der bestemte, den fisk er den dag i dag, stadig på nethindenWink
 
Mvh
P.K.
Til top
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 16:54
Har kun haft min flue stang i 20 dage
Hvordan sætter man rørfluer på der er jo ikke krog på fluen
Håber ikke det er for dumt spørgsmål
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 17:13
Hej Carsten.
 
På forummet her er der i princippet ingen dumme spørgsmål, men kun dumme svar, nej spøg til side, vi er vel alle startet et sted i vores karriere.
 
Montage af rørfluer ganske simpelt.
 
Du skal have en 3 krog eller enkeltkrog, og så skal forfangets spids føres igennem røret og bindes på krogen, som så enten kan hænge løst udenfor røret, eller trækkes op i røret.
I dag er der mange måder at styre krogen på, og der kan købes masser af forskellige typer krogstyr, men prøv at finde ud af, hvad du vil have af personlig opsætning af dine rørfluer, det behøver ikke at være så kompliseret.
 
Forfang spids til Karup å, synes jeg skal være omkring 0,30mm., og gerne i ganske alminelig holdbar nylon, når man er nybegynder.
 
Jeg ville finde en, som kunne gå en tur med dig, inde på campingpladsen område, det er et stykke å, som er lærerig, snak med camping chefen, han ved sikkert hvem, der kunne være guide, det plejer ikke at være noget problem, at få en turWink
 
NB.:
Jeg har op gennem årene fået en del fine havørreder på campingpladsens stræk, så man behøver ikke at rende så langt, og det er ikke små fisk det hele.
Natfiskeriet kan være rigtig fint i perioder, hvor det regner.
 
Knæk og bræk.
 
Mvh
P.K.
Til top
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 17:18
Tak for svaret
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 186
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 20:23
Hej Torben Thinggård....
 
Har lige læst om din "Støvsuger" til Karup å.
Hvis du kunne hjælpe mig med en sådan så send mig dit tlf.no.
 
mvh
Milton ChristensenBig smile
Til top
Hugo Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tobbs60 Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobbs60 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 20:44
Hej Carsten
 
Jeg har fisket og boet på omtalte campingplads igennem mere end 10 år og fanget mangen én havørred der!!! :-) - ikke kun på Hessellund stykket men også længere oppe og nede i åen.
Faktisk er jeg der muligvis hele uge 30, så kan vi da kigge lidt på stykket hvis du har lyst, tid og behov herfor.
 
Rigtig fedt sted ellers.... det er også konge at sidde i PT'søen med ungerne og en klump power bait..... (og kolde øller)....
 
Mvh
- Hugo
Til top
Torben Thinggaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TT101 Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2008
Geografisk: Vestjyl./Århus
Status: Offline
Beskeder: 528
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TT101 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 13:57
Thumbs Up til Hugo
 
Til Milton: Har sendt dig mit nummer.
 
Bedste hilsner samt knæk & bræk
 
Torben Thinggaard
Til top
peter ø nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter ø

Tilmeldt:: 05 Mar 2011
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter ø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 14:30
Hej Carsten.
 
Få lavet en aftale med Hugo Nielsen han er kongekaster med flue, mødte ham i skarild ved lystfiskerens dag 2010 ved lf 26 stykke ved skjern å.
 
tight lines.
Peter Nielsen
Til top
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 14:32
tobbs60 det lyder godt jeg får en plads ved den store badesø du kan sende en sms hvis du er der i uge 30 håber vi kan finde ud af noget
min mail er chlchl@live.dk
Til top
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 16:53
Jeg mener en mail har computer med
Til top
Nikolaj Martins Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SydfluenVS Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SydfluenVS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 19:08
Hej.
@Hugo: Fisker du stadigvæk med Tivoli-fluen....mener det var dig som viste Kristian og mig fluen ved åen for en del år siden på Hesselund strækket.

Og med hensyn til fluer, så fisker jeg med en meget nem og enkel flue...stor og sort om natten.

Den består af sort krop, gerne tørflue-dubbing, det suger ikke så meget vand, sort kropshackle, sort undervinge, helst lidt stiv, for at holde resten af vingen oppe, mellemvinge, sort, rød, pearl-flash og skal den tunes lidt, lidt sølv;-), overvinge, sort polar eller tempelhund, gerne langt og bredt bundet ind. jungle Cock, ja, det ser flot ud, men om natten, skal der bare være siluet og den skal larme, derfor slutter jeg af med en plastik krave, tror det er protube som har dem, også i sort...Den gør det rigtig godt. Fisk den hurtigt, og kan fiskes på en- som to-håndsstang.

Morgen flue er Kobberdyret alá Nikolaj Martins.

Men for satan jeg kommer til at savne Karup i år, kunne ikke presse det ind i kalenderen:-(((

Niko
Til top
Haris S Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 19:24
Citat: SydfluenVS

Hej.
@Hugo: Fisker du stadigvæk med Tivoli-fluen....mener det var dig som viste Kristian og mig fluen ved åen for en del år siden på Hesselund strækket.

Og med hensyn til fluer, så fisker jeg med en meget nem og enkel flue...stor og sort om natten.

Den består af sort krop, gerne tørflue-dubbing, det suger ikke så meget vand, sort kropshackle, sort undervinge, helst lidt stiv, for at holde resten af vingen oppe, mellemvinge, sort, rød, pearl-flash og skal den tunes lidt, lidt sølv;-), overvinge, sort polar eller tempelhund, gerne langt og bredt bundet ind. jungle Cock, ja, det ser flot ud, men om natten, skal der bare være siluet og den skal larme, derfor slutter jeg af med en plastik krave, tror det er protube som har dem, også i sort...Den gør det rigtig godt. Fisk den hurtigt, og kan fiskes på en- som to-håndsstang.

Morgen flue er Kobberdyret alá Nikolaj Martins.

Men for satan jeg kommer til at savne Karup i år, kunne ikke presse det ind i kalenderen:-(((

Niko
Kan du vedlægge et billede af Tivoli-fluen?
Knæk og bræk
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 20:26
Citat: chl

tobbs60 det lyder godt jeg får en plads ved den store badesø du kan sende en sms hvis du er der i uge 30 håber vi kan finde ud af noget
min mail er chlchl@live.dk
 
Hmm ! så får du jo stort set udsigt direkte ind i mit fortelt *SS*
 
Jesper Rasmussen
Til top
Hugo Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tobbs60 Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobbs60 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 21:04
Att.: Peter: 1000 tak for de fine ord.... :-)
Att.: Carsten: Jeg finder dig ved badesøen, når jeg "fanger" alle ungerne op igen...
Att.: Nikolaj: Yep, jeg fisker stadigvæk med Tivoli fluen og det var mig der viste dig den. Jeg har dog også brugt mange andre fluer og det har vist mig at det ikke så meget er fluen der gør arbejdet, men mere måden den bliver fisket på.
Att.: Haris: Desværre, har ikke noget billede.
Att.:Jesper: Kolde øl er inden for rækkevidde så... :-)
 
Mvh
- Hugo


Redigeret af tobbs60 - 16 Jun 2011 kl. 21:08
Til top
Nikolaj Martins Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SydfluenVS Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 64
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SydfluenVS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2011 kl. 21:11
Hej igen.

@Hugo: Tænkte det nok, skulle lige have placeret dig kontra fluen;-)

@Haris: Jeg tror måske det er bedre at Hugo, hvis han vil, oploader et billede op, da det jo egentlig er hans flue, og jeg ikke helt kan huske detaljerne ved den:-)

Håber det ok:-)

Nikolaj
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres