Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mariager?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mariager?
    Sendt: 12 Jun 2011 kl. 19:41
Nogen der har været der i ugens løb, var der selv sidste søndag og der var vandet brunt som kloakvand! med sigt på 10-20 cmDead
hvad med lergraven?

K&B

Rasmus
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jun 2011 kl. 20:38
Trist at læse...er slemt bange for at der sker det samme som i sommeren 97.
 
Mvh
Jim.
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 00:27
Det så skidt ud i sidste Uge hvor jeg tog en Morgen tur i Ørnedalsbugten... fra kl 0330 ingen gang en Ring i overfladen og vikket Død ogmeget tang men inde på lavt vand var der var liv i vandet så både Kutlinger, rejer, tanglopper og hundeste .mv
så jeg fisket til kl 0600 uden et hug  hvor efter jeg kørte katbjerg og fik fisk efter 10 min
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 00:42
Hej Glen.
 
Jeg synes sgu at det er så synd for jer der bor på de kanter hvis det sker igen, nu da i har så dejligt et fiskevand i så smukke omgivelser.
Det er da bare bekymrende hvis det ser så skidt ud allerede så tidligt på sommeren...det MÅ bare ikke ske !
 
Mvh
Jim.
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 10:38
var også i ørnedalsbugten for 2 uger siden.. så masser af ringene fisk op til 40cm men intet ville de.. det var også ret svært at fiske der for alt det klamme snask i vandet. for fanden der var meget! :/
Til top
Søren Bøgh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_Bøgh Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 12:09
Hej,
 
Ja min melding er lidt anderledes end de andre.
 
Har været ved fjorden hele aftenen, natten og de meste morgenen. Klart vand, masser af fisk, både horn og havbasser.
 
Selvfølgelig en bræmme af søsalat, hvor vinden har stået på, men ikke noget unormalt for årstiden.
 
Fuld flex
Søren Bøgh
Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 13:15
Citat: S_Bøgh

Hej,
 
Ja min melding er lidt anderledes end de andre.
 
Har været ved fjorden hele aftenen, natten og de meste morgenen. Klart vand, masser af fisk, både horn og havbasser.
 
Selvfølgelig en bræmme af søsalat, hvor vinden har stået på, men ikke noget unormalt for årstiden.
 
 
Vil melde mig på sørens hold her....
 
Var også afsted i går aftes/nat, der var masser af fisk, spritklart vand, og ja masser af snask i vandet, men prøv lige at se hvad der svømmer rundt i mellem alt det grønne snask.... masser af fødeemner som HØ jagter.... og det passer perfekt for årstiden.
 
Tørflue fiskeriet begynder nu, så få fundet tørfluerne frem, fiskene spiser pt. kutlinger og tanglopper om dagen, og spiser de små emner der ligger på vand overfladen aften/nat...
 
 
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
Henrik Leth Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Leth Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2004
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 55
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Leth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 16:09
Var i inderfjorden i morges. Masser af alger, få fisk og et enkelt garn. Så bestemt ikke godt ud. 

Chancerne er vist større i den yderste halvdel af fjorden
Til top
Kasper Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flue-Kasper Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flue-Kasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2011 kl. 18:52
jacob - ja jeg fiskede også med små skumbiller og andre tørfluer hele nattet derude. men for fanden der var meget snask.. og fiskene var ikke over 30cm.. men det vrimlede med rejer, kutlinger, hundestejler osv osv.. og vandet var også fint klart.
men ved ikke helt om man skal kalde det et paradis eller et helvede ?! :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres