Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluesæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluesæt
    Sendt: 03 Jun 2011 kl. 21:17

Hej alle sammen, har kigget på dette her sæt som jeg ville købe til min ven som snart har fødselsdag http://www.pro-fish.dk/shop/allround-fluesaet-96-7-komplet-incl-40-fluer-2boxe-1549.html 

Han er også ny inden for fluefiskeri, så håber i vil hjælpe.
 
m.v.h Adem
Til top
Brian Ravnholt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Shaker

Tilmeldt:: 19 Sep 2010
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shaker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2011 kl. 23:06
Giv et gavekort til den lokale lystfiskerbutik. Der kan han få råd og vejledning til at finde det rette grej.
Dermed ikke sagt at tilbudet er dårligt, men fluefiskeriet bliver ikke spændende og udfordrende med udstyr der ikke giver føling med fiskeriet.
Find evt. en fluefisker, der gider hjælpe på vej i djunglen med grej.
Til top
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 00:20
Tak for det, men har også kigget på dette her sæt http://grej.dk/vare/prod/detaljer.asp?varetype=&varenrX=5707549212448
håber det er noget.
Til top
Adem Abduloski Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Adem A

Tilmeldt:: 02 Jun 2011
Geografisk: Ishøj
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Adem A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 01:54
Nu hvor jeg er ny ville jeg også lige spørge om, hvor mange meter flueforfang skal man bruge i en put and take sø?

M.v.h Adem
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 06:53
det er svært at sige da det er for skælligt alt efter hvad fluge du bruger men ca din længde på din stang. ps. hvis i skal fisk i P og T så er sort en meget god farve
m.v.h johannes
Til top
jan petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
turbotrim

Tilmeldt:: 01 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér turbotrim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2011 kl. 08:53
jeg syntes også det bedste er at kontakte en forhandler eller en man stoler på.
problemet er tit at på de billige sæt der er linen for dårlig.
og den er nok den vigtigste faktor i sammensætningen af et sæt.
hilsen Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres