Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undersøgelse: Har du en SmartPhone

 Besvar Besvar Side  12>
Afstemningsspørgsmål: Ejer du en SmartPhone?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
94 [36,72%]
81 [31,64%]
29 [11,33%]
52 [20,31%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Undersøgelse: Har du en SmartPhone
    Sendt: 31 Maj 2011 kl. 12:31
Vi undersøger lige omfanget af SmartPhone udbredelsen hos lystfiskere.

Redigeret af laah123nu - 01 Jun 2011 kl. 10:28
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 22:06
Hiver den lige frem på forsiden igen Beer
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 22:31
Jeg har både iPhone og iPad :)
Tight Lines
Steffen Mortensen
<3 Love Flyfishing <3
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2011 kl. 23:04
Tænker i på at gøre siden kompatibel med tapatalk? Eller eventuelt lave en mobil udgave af 123nu.dk?
Hilsen Kim.
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 00:32
Det staves Apple.Big smileBig smileBig smile

Til top
Jesper Mølholt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Parklederen

Tilmeldt:: 29 Jul 2007
Geografisk: Nordjylland nord for sæby
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parklederen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 08:37
iPhone og bruger den hver dag til Info på diverse fiskesider.
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 08:57
Jeg har en smart phone med Symbion - hvor skal jeg sætte kryds!!!!
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 09:08

Nej Nej og atter nej. Og det har intet at gøre med at den er for fancy eller lign. Jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad dælen jeg skulle bruge den til. Ordet App hænger mig så langt ud ad halsen, at jeg næsten snupler over det.Dead

 
Det er noget opreklameret bavl, og et symptom på at vi lever i en syg syg verden af overforbrug og overflødig voldpuling af jordens resourcer.Sleepy
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 09:40
[QUOTE=allan overgaard]Det staves Apple.Big smileBig smileBig smile

og jeg som troede, at der var kommet en æble telefon LOL
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 09:47
yep - en lækkert  htc - iphone var lidt for meget børnetelefon til mig

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 11:36
Citat: Creekking

Nej Nej og atter nej. Og det har intet at gøre med at den er for fancy eller lign. Jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad dælen jeg skulle bruge den til. Ordet App hænger mig så langt ud ad halsen, at jeg næsten snupler over det.Dead

 
Det er noget opreklameret bavl, og et symptom på at vi lever i en syg syg verden af overforbrug og overflødig voldpuling af jordens resourcer.Sleepy
Thumbs Up
 
mvh
jim
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 12:27
Citat: Creekking

Nej Nej og atter nej. Og det har intet at gøre med at den er for fancy eller lign. Jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad dælen jeg skulle bruge den til. Ordet App hænger mig så langt ud ad halsen, at jeg næsten snupler over det.Dead

 
Det er noget opreklameret bavl, og et symptom på at vi lever i en syg syg verden af overforbrug og overflødig voldpuling af jordens resourcer.Sleepy

Måske er du syg og kan ikke tilpasse dig den moderne verden Ermm


Redigeret af EsbenL - 01 Jun 2011 kl. 12:27
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 13:09
Citat: EsbenL

Citat: Creekking

Nej Nej og atter nej. Og det har intet at gøre med at den er for fancy eller lign. Jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad dælen jeg skulle bruge den til. Ordet App hænger mig så langt ud ad halsen, at jeg næsten snupler over det.Dead

 
Det er noget opreklameret bavl, og et symptom på at vi lever i en syg syg verden af overforbrug og overflødig voldpuling af jordens resourcer.Sleepy

Måske er du syg og kan ikke tilpasse dig den moderne verden Ermm
Okay, hvis du mener at denne verden ikke er plaget af overforbrug og udplyndring af jordens resourcer, så er det dig som er syg og kan du ikke forstå det så har du godt nok et problem i din meget begrænset åndsverden.
 
Mvh
Jim.
Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 13:24
Ouch
Citat: EsbenL

Citat: Creekking

.Sleepy


Måske er du syg og kan ikke tilpasse dig den moderne verden Ermm
 
Tilpasse mig den moderne verden. Nej fanden heller om jeg vil, hvis det betyder at jeg skal kassere en velfungerende telefon, den kan lige præcist de 2 ting man har brug for - ringe og sende en simpel sms, - en sjælden mms, hvis man har fiskelykken med sig.Smile
 
 Det er jo netop sygt, Esben, at flertallet (som denne undersøgelse desværre beviser) drøner af sted mod enhver lille ligegyldig gimmick, hver gang den teknologoske udvikling barsler med en ligegyldig nyhed. Der findes fold, der oplever det samme fysiske velbehag i hjernen som under sex og religiøs overbevisning, hver gang de ser et nyt produkt fra Steve Jobs & co. Det er fandme da skørt og ja, SYGT. De døde laks flyder med strømmen...... Det er i min overbevisning, en holdning, som den du giver udtryk for, der sandsynliggør, at vi er den sidste generation på jorden, som vi kender den!Ouch
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 13:31
Ville verden se anderledes ud, hvis vi alle gik rundt med en 5 kilo tung Ericsson mobiltelefon med bærehåndtag og telefonrør - i stedet for en smartphone? Eller skal vi længere tilbage, eventuelt til et tidligere tidspunkt i evolutionen, hvor ryggen stadig var krum og knoerne slæbte hen ad den lavabelagte jordskorpe?
 
Og der er vist ikke nogen af denne tråds debattører, som kan sige sig fri for IKKE at have del i det omtalte overforbrug og udplyndring af jordens resourcer.
 
Jeg har stor glæde af min Iphone, den er udstyret med mange fede funktioner og app´sLOL - min kalender står på 2011, og jeg vedkender mig min del af overforbruget og udplyndringen, men jeg har 55 km til arbejde - hver vej, så jeg ønsker mig ikke tilbage til væltepeter og hestevogn - eller murstenstelefonen.
 
Så jeg er nok også sygWacko 
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 13:43

Citat: Rådhede

Ville verden se anderledes ud, hvis vi alle gik rundt med en 5 kilo tung Ericsson mobiltelefon med bærehåndtag og telefonrør - i stedet for en smartphone? Eller skal vi længere tilbage, eventuelt til et tidligere tidspunkt i evolutionen, hvor ryggen stadig var krum og knoerne slæbte hen ad den lavabelagte jordskorpe?
 
Og der er vist ikke nogen af denne tråds debattører, som kan sige sig fri for IKKE at have del i det omtalte overforbrug og udplyndring af jordens resourcer.
 
Jeg har stor glæde af min Iphone, den er udstyret med mange fede funktioner og app´sLOL - min kalender står på 2011, og jeg vedkender mig min del af overforbruget og udplyndringen, men jeg har 55 km til arbejde - hver vej, så jeg ønsker mig ikke tilbage til væltepeter og hestevogn - eller murstenstelefonen.
 
Så jeg er nok også sygWacko 

Thumbs Up

Tænk sig at harcelere over udviklingen. Og så endda fra lystfiskere der benytter den ene snedige gadget efter den anden. Eller står i måske stadig i bar røv og napper fisk med hænderne ?
Til top
Nikolai Kaad Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolai Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Mariagerfjord, Randers, Djursland, Gudenåen og Mandalselven
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:00
Citat: Jabber


Citat: Rådhede

Ville verden se anderledes ud, hvis vi alle gik rundt med en 5 kilo tung Ericsson mobiltelefon med bærehåndtag og telefonrør - i stedet for en smartphone? Eller skal vi længere tilbage, eventuelt til et tidligere tidspunkt i evolutionen, hvor ryggen stadig var krum og knoerne slæbte hen ad den lavabelagte jordskorpe?
 
Og der er vist ikke nogen af denne tråds debattører, som kan sige sig fri for IKKE at have del i det omtalte overforbrug og udplyndring af jordens resourcer.
 
Jeg har stor glæde af min Iphone, den er udstyret med mange fede funktioner og app´sLOL - min kalender står på 2011, og jeg vedkender mig min del af overforbruget og udplyndringen, men jeg har 55 km til arbejde - hver vej, så jeg ønsker mig ikke tilbage til væltepeter og hestevogn - eller murstenstelefonen.
 
Så jeg er nok også sygWacko 

Thumbs Up

Tænk sig at harcelere over udviklingen. Og så endda fra lystfiskere der benytter den ene snedige gadget efter den anden. Eller står i måske stadig i bar røv og napper fisk med hænderne ?
 
Ja, bar røv og SAGE Big smile
 
Ærligt talt så er vores samfund bygget op omkring forbrug - og hvis vi blot sørger for at skille os af med de gamle brugte dimser på en fornuftig måde, så er der vel ikke noget i vejen med det?
 
Jeg ønsker mig heller ikke tilbage til hverken commodore 64 eller sodastream (ups den lever vist endnu?) men nyder de smarte opfindelser, som gør livet lettere - og nogle gange sjovere
 
mvh
 
Nikolai
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:14
Mærkelige svar-muligheder i den her undersøgelse.....
 
Jeg er så en af de lystfiskere, som ikke kan se formålet med en smartfon til almindelige mennesker - om den er fanzy eller andet ligegyldigt, hvem fanden går op i sådan noget.... En smartfon er vel egenligt bare en afhængigheds dims til mennesker, som har tilvænet deres hjerne til altid at være lidt stresset og som følge deraf bliver disse mennesker rastløse, hvis der går for lang tid, hvor de ikke foretager sig noget med en masse impulser hele tiden.
 
Til top
Michael Storgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lo2n3ss

Tilmeldt:: 08 Aug 2009
Geografisk: Århus C
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lo2n3ss Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 14:27
Sjovt nok folk sagde sikkert den samme smøre da fjernsynet blev opfundet... 
Steen du har helt sikkert ret med omkring rastløshed ved folk der har vænnet sig til at have det hele ved hånden. Men så igen har du nok det samme når der er gået for langtid imellem dine fisketure eller hvis der gået for lang tid hvor du ikke har været på 123nu og lavet en stor diskution ud af ingenting...

Stram Line
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 15:57
ELSKER folk der er så meget imod teknologiske fremskridt Big smile
Syntes det er hyldende grinagtigt, at der er nogen der direkte HADER smartphones, og alt det andet "gøgl" ! Approve

Følg nu med! Folk der erhverver sig sådan en telefon, tror jeg ikke på ikke bliver afhængig af de tusindvis af muligheder den tilbuyder, og hvor meget den egentligt hjælper dig i hverdagen og ikke mindst som lystfisker !
Adgang til DMI og lign, er jo en kæmpe hjælp, med vindretning, bølgedata, strømforhold, you name it ! Og så direkte på fiskepladsen ! Ej men det er da guds gave til lystfiskeren Heart
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 16:18
Citat: Creekking

Ouch
Citat: EsbenL

Citat: Creekking

.Sleepy


Måske er du syg og kan ikke tilpasse dig den moderne verden Ermm
 
Tilpasse mig den moderne verden. Nej fanden heller om jeg vil, hvis det betyder at jeg skal kassere en velfungerende telefon, den kan lige præcist de 2 ting man har brug for - ringe og sende en simpel sms, - en sjælden mms, hvis man har fiskelykken med sig.Smile
 
 Det er jo netop sygt, Esben, at flertallet (som denne undersøgelse desværre beviser) drøner af sted mod enhver lille ligegyldig gimmick, hver gang den teknologoske udvikling barsler med en ligegyldig nyhed. Der findes fold, der oplever det samme fysiske velbehag i hjernen som under sex og religiøs overbevisning, hver gang de ser et nyt produkt fra Steve Jobs & co. Det er fandme da skørt og ja, SYGT. De døde laks flyder med strømmen...... Det er i min overbevisning, en holdning, som den du giver udtryk for, der sandsynliggør, at vi er den sidste generation på jorden, som vi kender den!Ouch


Da de første mobil telefoner kom på markedet tænkte du sikkert sikke noget moderne pjat.... Internet er en døgnflue...... GPS... Hvad skal vi med det....... Bruger undersøgelser omkring service af grejbutikker.... 

Jeg troede grauballemanden var død.......

/Esben
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 16:24
Kære alle !
I lader ikke en eneste, nok så uskyldig, chance lade gå forbi, for at være uenige !
Super flot, keep up the good work ( håber det er rigtig stavet, eller bliver jeg vel lynchet ?)
 
 
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 16:40
Det er sjælendt at folk er enige på et debatforum Wink det ville da også være kedeligt..

Her er der nærmere tale om en generationskløft
markante forskelle i holdninger, opførsel og smag, som hænger sammen med generationernes forskellige historiske erfaringer; bruges som forklaring på de nye samfundsmæssige og familiemæssige konflikter, der fulgte i kølvandet på fremkomsten af en selvbevidst teenagekultur fra 1950'erne. Glosen blev knæsat ca. 1970.

/Esben
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 17:40
Citat: jimjensen

Kære alle !
I lader ikke en eneste, nok så uskyldig, chance lade gå forbi, for at være uenige !
Super flot, keep up the good work ( håber det er rigtig stavet, eller bliver jeg vel lynchet ?)
 
 


Clap
lige præcis
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 17:46
Så sidder í og brokker jer over smartphones og ny teknologi og dimser,, og hvor gør i det fra, jeres COMPUTER.. Som sikkert også er fyldt med tekniske dimser
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 18:25
Citat: stefanskovbo

.... hvor meget den egentligt hjælper dig i hverdagen og ikke mindst som lystfisker !
Adgang til DMI og lign, er jo en kæmpe hjælp, med vindretning, bølgedata, strømforhold, you name it ! Og så direkte på fiskepladsen ! Ej men det er da guds gave til lystfiskeren Heart
Hvad er det lige en smartfon hjælper med af nødvendigheder i hverdagen for almindelige mennesker???
Alle de lystfiskere jeg kender, de tjekker da vejrudsigt o.l. hjemmefra før de tager på fisketur, og når man først er på fiskepladsen, så kan man da selv se, om der er optimale forhold eller ej.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 18:47
Citat: Stone05

Alle de lystfiskere jeg kender, de tjekker da vejrudsigt o.l. hjemmefra før de tager på fisketur, og når man først er på fiskepladsen, så kan man da selv se, om der er optimale forhold eller ej.
Nå ja, men så er det jo den endegyldige sandhed, og så gør vi da alle bare sådan.Dead 
Vi lægger smartphonen i graven - sammen med lystfiskerietClown
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 19:08
Citat: Stone05

Citat: stefanskovbo

.... hvor meget den egentligt hjælper dig i hverdagen og ikke mindst som lystfisker !
Adgang til DMI og lign, er jo en kæmpe hjælp, med vindretning, bølgedata, strømforhold, you name it ! Og så direkte på fiskepladsen ! Ej men det er da guds gave til lystfiskeren Heart

Hvad er det lige en smartfon hjælper med af nødvendigheder i hverdagen for almindelige mennesker???
Alle de lystfiskere jeg kender, de tjekker da vejrudsigt o.l. hjemmefra før de tager på fisketur, og når man først er på fiskepladsen, så kan man da selv se, om der er optimale forhold eller ej.


Jeg ved ikke med dig, men jeg ynder og skifte meget plads under mit kystfiskeri og jeg kan sku ikke huske strømforholdende på 10 pladser på en gang ;) + man kan se bundforholdende på nye pladser på google earth !
Med henblik på hverdagen, så kunne man jo løse problemet mellem køber og sælger, i forbindelse med vunden auktion, altid har sin mail ved hånden
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 19:12
Citat: Rådhede

Citat: Stone05

Alle de lystfiskere jeg kender, de tjekker da vejrudsigt o.l. hjemmefra før de tager på fisketur, og når man først er på fiskepladsen, så kan man da selv se, om der er optimale forhold eller ej.
Nå ja, men så er det jo den endegyldige sandhed, og så gør vi da alle bare sådan.Dead 
Vi lægger smartphonen i graven - sammen med lystfiskerietClown
Du tjekker måske ikke vejrudsigten ud hjemme fra og planlægger et par dage i forvejen ud fra denne samt evt. månefaser m.v. - Hm! det lyder i mine øre noget useriøst ikke at gøre det ... i mine øjne vil det være lidt tåbeligt at tage på natfisketur til Stevns, hvis ikke man hjemmefra ved f.eks. om vejrudsigten lover relativt skyfrit og evt. måne op/nedgangs tiderne er gunstige.... Jeg kan ikke rigtig se, hvad formålet skulle være først at tjekke disse info, når man er ude ved vandet en time før solnedgang.... Men hva fanden, vi kan jo ikke alle være lige seriøse i vores tilgang til fiskeriet.
 
 
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 19:31
Nu er det jo lige så meget, med konstant Update. Det ændre sig jo ofte, flere gange !
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 19:57
@Steen - jeg forventer ikke du skal forstå det, for alle er jo tåbelige i din verden, undtaget er naturligvis dig selv
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 20:06
Thumbs Up
knæk og bræk
Thorvald
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 20:18
Overforbruget i overflodssamfundet begyndte allerede da jeg var knægt...
 
I mangel af mobiltelefoner (som ikke fandtes dengang) kommunikerede vi af og til mellem to papkrus med en tråd i mellem...
 
Hvilket svineri når jeg tænker over det i dag... typisk køb og smid væk mentalitet... !
De to papkrus blev smidt ud bagefter, jeg kan ikke engang huske om tråden blev genbrugt...
 
Ying Yang
 
Mvh
Rasmus Hansen
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 20:28
Thumbs Up
Citat: rasmushansen.com

Overforbruget i overflodssamfundet begyndte allerede da jeg var knægt...
 
I mangel af mobiltelefoner (som ikke fandtes dengang) kommunikerede vi af og til mellem to papkrus med en tråd i mellem...
 
Hvilket svineri når jeg tænker over det i dag... typisk køb og smid væk mentalitet... !
De to papkrus blev smidt ud bagefter, jeg kan ikke engang huske om tråden blev genbrugt...
 
Ying Yang
 
Mvh
Rasmus Hansen
 
Wink
Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 20:45
Citat: Rådhede

Citat: Stone05

Alle de lystfiskere jeg kender, de tjekker da vejrudsigt o.l. hjemmefra før de tager på fisketur, og når man først er på fiskepladsen, så kan man da selv se, om der er optimale forhold eller ej.
Nå ja, men så er det jo den endegyldige sandhed, og så gør vi da alle bare sådan.Dead 
Vi lægger smartphonen i graven - sammen med lystfiskerietClown
Ingen grund til at lægge smartphonen i graven, den lever længe endnu Wink
 
Mvh
Jim.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 20:59
Jeg har to Bibler Thumbs Up den orginale - som Heinzzzt har døbt mig  ekvipistal bibelvrider - og så mit HTC HD 2 inter tv frame -med link til selv min wc rulle med optælling på hvor mange stykker der er tilbage på rullen - Thumbs Up så vi er helt ude ved frontet af forlæædert på skooen  - Thumbs Up fik du den Heinzzzt ......
en ny abb jeg lige har downloadet er at den kan huske de bedste fiskepladser - dem hvor jeg har fanget fisk Thumbs Up en anden lille nyttig abb er at jeg har Biblen indlagt med søge muligheder mm - jeg har også TV så når jeg er optaget på WC følger jeg med på Abben Thumbs Up så Henrik gamle ven der er muligheder i sådan en Ab telefon Cool så jo vi er hel til hest Big smile og så er der GPS så den kan altid finde hjem  - mm


Redigeret af Bruno Andersen - 01 Jun 2011 kl. 21:09
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 21:01
Citat: rasmushansen.com

Overforbruget i overflodssamfundet begyndte allerede da jeg var knægt...
 
De to papkrus blev smidt ud bagefter, jeg kan ikke engang huske om tråden blev genbrugt...
 
Ying Yang
 
Mvh
Rasmus Hansen
 
Det var der nogen der gjorde, de blev fluefiskere!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 21:17
Citat: Bruno Andersen

Jeg har to Bibler Thumbs Up den orginale - som Heinzzzt har døbt mig  ekvipistal bibelvrider - og så mit HTC HD 2 inter tv frame -med link til selv min wc rulle med optælling på hvor mange stykker der er tilbage på rullen - Thumbs Up så vi er helt ude ved fronte af forlæædert på skooen  - Thumbs Up fik du den Heinzzzt ......
en ny abb jeg lige har downloadet er at den kan huske de bedste fiskepladser - dem hvor jeg har fanget fisk Thumbs Up en anden lille nyttig abb er at jeg har Biblen indlagt med søge muligheder mm - jeg har også TV så når jeg er optaget på WC følger jeg med på Abben Thumbs Up så Henrik gamle ven der er muligheder i sådan en Ab telefon Cool så jo vi er hel til hest Big smile
 
Min gode pastor
Jeg har aldrig kaldt dig "ekvipistal bibelvrider" - intet ville ligge mig fjernere!
Ud over livets andre store spørgsmål - har mystikken over hvem denne Bruno Andersen med det der 'solformørkelses-logo' egentlig var - men pyh, du var ikke gået hverken heden eller i kloster - du sidder bare der med dine bivlske aps'er og lurepasser i anonymiteten - men velkommen imellen både de klippede og uklippede lamseben.
Guds fred og god himmelfartsferie !
HeinzHandshake
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 21:26
Citat: duck power

Citat: rasmushansen.com

Overforbruget i overflodssamfundet begyndte allerede da jeg var knægt...
 
De to papkrus blev smidt ud bagefter, jeg kan ikke engang huske om tråden blev genbrugt...
 
Ying Yang
 
Mvh
Rasmus Hansen
 
Det var der nogen der gjorde, de blev fluefiskere!
 
Okay, så det var dig jeg snakkede med i papkrustelefonen dengang hvor forbindelsen pludselig blev afbrudt... LOLLOLLOL
 
Godt at du også blev fluefisker !!!
Til top
jens kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jenskr

Tilmeldt:: 22 Maj 2006
Geografisk: brejning
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenskr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:17
Herligt med al den diskussion, der må være god plads ude ved fiskevandet ;-))
Nå, nu vil jeg tage min iPhone, på med headsættet, og se en god fiskefilm på youtube.

Knæk og bræk   til jer alle

Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:37


Nogle følger bare ikke med tidenDead dog har min far (64 år) lige investeret i en Iphone 4 og han er begejstret meget enddaClap så mon ikke der er nogle af de gamle nisser herinde der skulle prøve at se lyset og komme lidt længere end brevdue og morse signalerWink

Nu får jeg nok også verbalt tæsk, men hva faen når det sker står jeg ved vandet med flex på klingenThumbs Up

K&B til alle der skal ud i morgen
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 22:56

Rasmus du får da ikke tæsk Thumbs Up så lang tid vi står på fiskepladsen er det os der har den Thumbs Up -fint at din Far er på - hatten af for detBig smile men som Hr.Heinz siger -at han aldrig har sagt- det vil vi andre aldrig sige for Abben husker det for os Thumbs Up men i kampens hede skal man lige slå koldt vand i blodet for lige at gå ind i sådan en tlf- men med den nye tale Abb kan du sige ring Heinzzz op og vupi Grejsamlernes Over rouler er levende i den anden ende af hyttefadet Cool

så jo det har sin pris -dårligt klima dræber agurger -kogalskab og ingen fisk - så er det det helle vær næææææææææææææææ...................... 
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 23:10
Citat: scott

Citat: EsbenL

Citat: Creekking

Nej Nej og atter nej. Og det har intet at gøre med at den er for fancy eller lign. Jeg kan med min bedste vilje ikke se hvad dælen jeg skulle bruge den til. Ordet App hænger mig så langt ud ad halsen, at jeg næsten snupler over det.Dead

 
Det er noget opreklameret bavl, og et symptom på at vi lever i en syg syg verden af overforbrug og overflødig voldpuling af jordens resourcer.Sleepy

Måske er du syg og kan ikke tilpasse dig den moderne verden Ermm
Okay, hvis du mener at denne verden ikke er plaget af overforbrug og udplyndring af jordens resourcer, så er det dig som er syg og kan du ikke forstå det så har du godt nok et problem i din meget begrænset åndsverden.
arrogant svar !!!!!
manden har jo ret ,,,,det er sku dig der er syg du skal vel også altid have den sidste nye stang selv om du ikke kan udnytte den mere en 60 procent men lad verden producere en mere til dig du har vel brug for den ....flot svar til ham
men du besvarer jo snart også stort set alt ....ikke alle gider høre detAngry
 
Mvh
Jim.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 23:15
Et godt gammelt ordsprog siger at "efter den søde kløe kommer den sure svie"...meget symbolsk for den fremtidige verdensorden vel sagtens.
Så galt var det næppe gået hvis der var færre som fulgte med tiden.
 
Mvh
Jim.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2011 kl. 23:23
hvem gider se Lassi film mere >Ingen< Disapprove hvem gider overhoved prøve på at oprette den gamle synder brugte verden  >Ingen< Disapprove  hvem gider brokke sig over det går ad Helved til >de fleste< hvem gør noget ved det >næsten ingen< så hvad er det lige der er forskellen  >de fleste < så hvad kan vi gøre  ikke en skid andet en flyde med lorten ud  - Bufarst Fars fede gris - jo Toksaparasitten har virklig fået drejet vores begreber - sørgeligt .....................
 
Så kan vi jo altid lade os imponere af disse nye minni verdner af en  tlf med helle verden i  Thumbs Up 


Redigeret af Bruno Andersen - 02 Jun 2011 kl. 00:48
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 06:08
Citat: stefanskovbo

Jeg ved ikke med dig, men jeg ynder og skifte meget plads under mit kystfiskeri og jeg kan sku ikke huske strømforholdende på 10 pladser på en gang ;) + man kan se bundforholdende på nye pladser på google earth !
Med henblik på hverdagen, så kunne man jo løse problemet mellem køber og sælger, i forbindelse med vunden auktion, altid har sin mail ved hånden
Okay!, en smartfon er altså til lystfiskere med begrænset kapacitet til lagring og bearbejdning af info i deres hjerner.
 


Redigeret af Stone05 - 02 Jun 2011 kl. 06:31
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 08:43
Citat: Stone05

Okay!, en smartfon er altså til lystfiskere med begrænset kapacitet til lagring og bearbejdning af info i deres hjerner.
 
Nu henvender en smartphone sig jo ikke specifikt til lystfiskere, men det er du simpelthen ikke kvik nok i pæren til at kunne rumme.
 
Men tør øjnene, og båt du bare videre på din murstenstelefon i bevidstheden om, at din hjernes lagringskapacitet er flere hundrede GB større end alle andres.
 
Og så er det jo ikke nogen skam at erkende, at man bare ikke magter de mange funktioner i en smartphone, for lagringskapacitet og teknisk flair og indsigt er som bekendt ikke det samme.
Du er ikke alene kan jeg se, der er mindst 40 andre i denne afstemning i samme båd som digLOL
 
Hvem ved, måske kommer der en kram-en-svane app en dag, det må da lige være noget for digBig smile
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 09:48
 
[/QUOTE]
 
Og så er det jo ikke nogen skam at erkende, at man bare ikke magter de mange funktioner i en smartphone, for lagringskapacitet og teknisk flair og indsigt er som bekendt ikke det samme.
Du er ikke alene kan jeg se, der er mindst 40 andre i denne afstemning i samme båd som digLOL
 
[/QUOTE]
 
Så så Ole, den der sammenligning bryder jeg mig sgu ikke om. LOL Måske skulle der i den (lidt tåbelige) undersøgelse have været en svarmulighed derbare hed: Nej !! Min Nokia E52 kan  det meste men nogen Smartphone er det jo ikke. Og skifte mobil hvert år gider jeg ikke !! Så hellere købe et par gamle Cardinaler Wink
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 10:48
Citat: Rådhede

Citat: Stone05

Okay!, en smartfon er altså til lystfiskere med begrænset kapacitet til lagring og bearbejdning af info i deres hjerner.
 
Nu henvender en smartphone sig jo ikke specifikt til lystfiskere, men det er du simpelthen ikke kvik nok i pæren til at kunne rumme.
 
Men tør øjnene, og båt du bare videre på din murstenstelefon i bevidstheden om, at din hjernes lagringskapacitet er flere hundrede GB større end alle andres.
 
Hvem ved, måske kommer der en kram-en-svane app en dag, det må da lige være noget for digBig smile
Nu har jeg ikke skrevet, at smartfonen specifikt skulle henvende sig til lystfiskere, hvor har du dog det fra??? - jeg har alene sammenfattet udfra de udsagn, som jeg citerede fra... hvad med om du gjorde det samme.
 
- Min mobiltelefon er nu mindre end smartfonerne, så den der med murstenstelefon, den holder ikke - og apropos ikke at holde, så er det efterhånden blevet et vartegn for dine udsagn.
 
 
 
 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JB Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2011 kl. 15:35
Ved ikke rigtigt hvad "fancy" betyder hvis ikke det sidder i enden af et "fluenavn". Det klinger dog lidt af nedgørelse af stemmeafgiveren, lidt som om han er for ubegavet eller bare uvidende, og ikke kan bruge den himmelråbende dyre elektroniske dims. Jeg tror ikke den er for "fancy" til mig, da jeg er både begavet og klog (i hvert fald i egne øjne), men jeg ser intet som helst som sådan en dims vil kunne bibringe min dagligdag ekstra kvalitet - slet ikke i forbindelse med fiskeriet. Derimod er det grænseløst irriterende at tale til en fiskekamerat for at opdage, at han er helt opslugt af tastaturet på sin dims, og dermed ikke tilgængelig for omgivelserne. Folk vader rundt i deres lille smartpfoneverden og banker panden ind i lygtepæle eller hvad der ellers står på deres vej.
 
Det virker som om der er en form for "online-afhængighed Confused
 
-   men der er godt-nok mange, der går volsomt højt op i dimserne  -  selv 10-årige børn har dem! Fred være med det - bare jeg så i fred kan få lov til at gå lisså højt op i fluegrej Wink
Mvh JB
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres