Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af slangeøje på fluestang

 Besvar Besvar
Forfatter
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reparation af slangeøje på fluestang
    Sendt: 29 Maj 2011 kl. 23:31
Hej,
 
Efter en hjemkomst fra en tur til åen her til aften, opdagede jeg, at det ene "ben" på et af slangeøjerne på den øverste sektion til min G Loomis Eastfork 9" #5 er knækket - ØV.....Cry
 
Er der nogen på forum, der kan give et råd til hvordan/hvor jeg kan få dette fixet? Jeg har MacNab og Korsholm i rimelig afstand fra min bopæl - hvad vil det koste at få dem til at ordne det - sådan cirka?
 
Mvh
 
Mads
 
 
 
 
 
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2011 kl. 23:36
Hej Mads.
 
For nogle år siden fik jeg skiftet 4-5 slangeringe på min Scott STS, dette kostede kun omkring 350,- mener jeg at det var.
Og det bedste af det hele...det kunne ikke været lavet flottere hos Scott selv.
 
Mvh
Jim.
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2011 kl. 23:43
Hej Jim.
 
Tak for svar.
 
Hvor fik du det gjort henne - på Sjælland? Er der nogen, du kan anbefale i Sydjylland?
 
Mvh
 
Mads
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2011 kl. 23:46
korsholm har en god stangbygger som kan lave det tag stangdelen med til dem og få dem til og lave det de laver godt arbejde 
k&b
christian t.
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2011 kl. 23:48
Jeg har fået skiftet en slangering gennem Korsholm. Jeg tror det kostede 125,-
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres