Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multi-træf, Stevns

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Multi-træf, Stevns
    Sendt: 23 Maj 2011 kl. 22:26
Jeg laver lige en ny tråd hvor jeg vil prøve at se om vi kan lave et træf på Stevns kyster, hvor vi kan kan lure hinandens tricks og ideer af omkring opsætning af multihjul og kasteteknik.

Jeg vil foreslå søndag d. 19. Juni. Tidspunktet vil jeg lade være åbent til jeg hører om der er tilslutning denne dato.
Jeg kommer selv fra Kbh. V og kører i bil derned, så der er mulighed for et lift (Ole er selvskrevet hvis han kan komme).

Til at starte med synes jeg i skal melde ud i denne tråd og hvis det viser sig der er tilslutning kan vi senere køre det over i mails, så vi ikke "forstyrrer" unødigt herinde.

Kom frisk :o)

/Peter
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 01:31
Jeg er på!
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 10:11
Jeg kommer gerne, men er nødt til at tage et lille forbehold, min datter bliver student lige omkring dette tidspunkt.
 
Mvh. Peter
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 15:40
Ja, jeg melder til.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 15:42
Jeg er desværre i USA den uge.
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 19:29
Aj Jesper, det er da lidt ærgerligt...
Lad os se hvordan tilmeldingen bliver. Hvis der kommer flere tror jeg vi forsøger at lave et ekstra træf (en god grund til at komme ud og fiske) og ellers flytter vi det bare Smile

Mvh.

Peter
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 20:14
Citat: Hook

Aj Jesper, det er da lidt ærgerligt...
Lad os se hvordan tilmeldingen bliver. Hvis der kommer flere tror jeg vi forsøger at lave et ekstra træf (en god grund til at komme ud og fiske) og ellers flytter vi det bare Smile

Mvh.

Peter
Ja, USA lyder jo spændende men det er arbejde men en tur i BassPro bliver det til så måske kommer jeg hjem med et nyt multihjulWink
Til top
Kristian Ørsted Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
zziplex Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2003
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zziplex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2011 kl. 21:35
Det vil jeg da også gerne deltage i ;-)

Mvh Kristian 
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 09:09
Jeg trækker lige denne tråd frem, hvis der er flere der skulle have lyst til at deltage Smile
Til top
vladimir maric Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
vladimir

Tilmeldt:: 19 Feb 2008
Geografisk: vestsjællend
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vladimir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 11:14
Jeg vil gerne være medClap
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 11:32

vil meget gerne deltage, men det kommer an på om min far kan, som sagt er der en kommende student i huset som er i første række.

Christian M. larsen
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 13:59
Måske skulle man i virkeligheden give det en chance mere med fletline. Trods alt er der så mange der siger at det sagtens kan fungere.
Tror at jeg for sjovs skyld køber noget fletline og sætter på et af mine hjul. Så må vi se om man kan suge lidt færdigheder til sig. Venter mig nu ikke så meget. Så bliver skuffelsen heller ikke så stor, hvis blinket efter 2 kast ligger og sover blandt fiskene med en stump fletline hængende efter sig og blafre svagt i dønningerne.
 
Peter, jeg vil selvfølgelig gerne køre med. Det er hurtigere end at cycle.
 
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 16:31
Ole du skal nok få lov til at prøve mit revo med invisibraid, hvis du har lyst.
Så kan du jo indtil da spare pengene Wink

/Peter
Til top
Søren Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Suulut

Tilmeldt:: 16 Mar 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Suulut Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 16:31
Det lyder spændende.
Kunne godt have brug for at få pudset kasteteknikken lidt af.
Jeg dukker gerne op.
Mvh Søren
Til top
Freddy Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fnmulti

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Guldborgsund kommune
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fnmulti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 18:40
Arbejder lidt på "hjemmefronten" mht datoen. Så må lige vente lidt med en endelig tilmelding. 
Til top
Peter Lindegaard Duus Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Duus

Tilmeldt:: 04 Feb 2008
Geografisk: lolland/falster
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Duus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 19:29
ville meget gerne deltage men kan desværre ikke den 19. juni  
Til top
Brian Dalskov Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dalskov

Tilmeldt:: 06 Mar 2007
Geografisk: Nord for Kbh
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dalskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Maj 2011 kl. 20:07
Jeg må desværre også melde pas til det ellers gode initiatv.
Til top
Kristian Ørsted Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
zziplex Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2003
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zziplex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 21:30
Jeg kan godt den 19. juni...

mvh. Kristian
Til top
Freddy Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fnmulti

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Guldborgsund kommune
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fnmulti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 06:23
Har desværre brækket et par riben(fodboldsjov!), så det er ikke så sandsynligt, at undertegnede kan deltage - sorry!
Til top
Freddy Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fnmulti

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Guldborgsund kommune
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fnmulti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 14:22
Ps! Hvis ribenene kan holde til det, så har jeg mulighed for at deltage. Men ikke pt!
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 15:09
Freddy, vi lover at vi ikke tackler dig midt i et kast. Kom du bare....
Til top
Freddy Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fnmulti

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Guldborgsund kommune
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fnmulti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 16:45

Prøver at se om det ikke kan lade sig gøre. Om ikke andet så for hyggens skyld!

Ps! Er der aftalt et mødetidspunkt?
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2011 kl. 17:08
Nej vi har ikke aftalt noget endnu, men jeg regner med at det bliver en sen eftermiddags/aftentur. Så kan det da være at en af os også fanger en fisk Wink

/Peter
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 01:10

hvor henne/plads på stevns?

Christian M. larsen
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2011 kl. 07:00
Hvis vejret arter sig forestiller jeg mig at vi mødes ved Holtug, men jeg er ikke selv nogen "Stevns-ekspert" så i har lov til at byde ind hvis i har noget erfaring fra området.
 
/Peter
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 21:35

P.t. lover DMI 8 mm nedbør, samt 10 m/s vind fra vest-syd-vest.

Hvis vi vælger et sted med modvind finder vi da ud af om teknikken er i orden. LOL
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
duck power

Tilmeldt:: 27 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér duck power Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jun 2011 kl. 21:40
Der er ikke mange steder på Stevns hvor der er pålandsvind i vestenvind...
Til top
Freddy Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fnmulti

Tilmeldt:: 11 Aug 2009
Geografisk: Guldborgsund kommune
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fnmulti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 06:03
Må desværre melde pas til Søndag!
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 06:51
Vinden er ikke noget problem, men jeg ved ikke hvor spændende det er med vandet.
Normalt ville et regnskyl ikke holde mig hjemme fra en fisketur, men det her er jo ment som lidt mere end en fisketur.
Hvad siger i andre der har planlagt at dukke op ?
 
Med vindretningen i tanke kunne Holtug være et udemærket sted at mødes, men det skal nok være sidst på eftermiddagen, hvis vand prognoserne holder.
 
Mvh.
 
Peter
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 09:31

Det generer ikke mig om det regner.

Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2011 kl. 09:47
Godt, så tager vi af sted, Ole.
Jeg mangler også nogle fisketimer på kontoen Wink
Men jeg håber det passer hvis det bliver en eftermiddag/aften-tur. Dog ikke for sent, da vækkeuret ringer kl. 5.00 Dead
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2011 kl. 18:59
Vejret ser nu ud til at blive nogenlunde fornuftigt.

Hvad siger i til at vi mødes ved Holtug kalkbrud kl. 16.00.
Vi kan mødes på p-pladsen ved det gamle kalkbrud, så vi ikke skal vandre rundt på stranden og lede.

Ole, jeg regner med at forlade vesterbro omkring kl. 15.00.

Hvis der er en anden der skal bruge et lift er der plads. eneste krav er at du kan fragte dig selv til Kbh. V eller et sted på vejen mellem Kbh. V og Holtug.
Send mig evt. en mail hvis du vil med i bilen.

Jeg håber vi bliver en lille flok, så der kan udveksles erfaringer og røverhistorier.

Jeg har ikke selv den store erfaring med Stevns, men kan se at vandtemperaturen ligger på 17-18 grader, vandet er stigende og ganske lidt over normalen ifølge DMI (Rødvig). Vinden bliver fra sydvest og der kommer lidt regn (jo længere man bliver jo mere kommer der, DMI) og lufttemp. skulle ligge på omkring 12-13 grader.
Havde det været et sted jeg kender lidt længere sydpå, havde jeg nok sagt at det ikke var så ringe endda Wink men som sagt kender jeg ikke Stevns.

I må meget gerne melde ud igen hvis i er sikre på at i dukker op så vi evt. venter på hinanden. Hvis i er interesseret i at udveksle tlf. nr. for nemhedens skyld, kan i sende mig en mail.
 
Jeg er til rund fødselsdag lørdag, så jeg er først "disponibel" efter kl. 12 søndag Wink

Mvh.

Peter

Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2011 kl. 10:15
Jeg er som aftalt selvfølgelig med. Det skal nok blive sjovt.  Smile
Til top
carsten larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chl

Tilmeldt:: 22 Maj 2011
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2011 kl. 11:47
Er det for alle ?
hvis det er har i en adr man kan bruge på sin gps
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2011 kl. 13:54
P-pladsen ved Holtug kalkbrud ligger for enden af Holtug Linieve.
Og ja det er for alle med interesse i multihjul Smile

/Peter
Til top
peter andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kraghdet

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: holmegaard
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kraghdet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2011 kl. 14:23
i skal nok ikke sætte næsen for højt var der onsdag nat og i nat også det er helt dødt de andre der var der mærked heller ingenting :-(
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Jun 2011 kl. 14:27
Nu tager vi jo ikke af sted for at fange fisk, men for at multi-nørde ;o)
Men er der nogen der fanger er det jo bare en bonus...

/Peter
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 10:08
Bump....LOL
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 13:06
Kommer! Thumbs Up
Til top
Søren Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Suulut

Tilmeldt:: 16 Mar 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Suulut Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 14:49
Angry  Det er med stor beklagelse at jeg er nødt til at melde afbud så sent.
 
Håber i får nogle hyggelige timer dernede.
 
mvh Søren
 
Att. Ole TC, jeg sender nogle blink afsted til dig i stedet.
 
Til top
Ole Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole Christensen

Tilmeldt:: 13 Nov 2002
Geografisk: Københavns amt
Status: Offline
Beskeder: 238
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2011 kl. 23:44
Søren - mange tak.
Har du min adresse? Husk at sende kontonummer med.
 
Desuden vil jeg sige tak til Peter for at arrangere en hyggelig tur. Jeg fik prøvet lidt andet grej samt talt om og prøvet fletline.
Endelig fik jeg, takket være at jeg besidder det mest topmoderne og ultimative kvalitetsgrej (et par Ron Thompson gummistøvler), som den eneste fanget en lille hornfisk. Behøver jeg sige mere??? Cool
 
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 00:09
Samt en lille rimte!
Christian M. larsen
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 07:39
Citat: Ole Christensen

Søren - mange tak.
Har du min adresse? Husk at sende kontonummer med.
 
Desuden vil jeg sige tak til Peter for at arrangere en hyggelig tur. Jeg fik prøvet lidt andet grej samt talt om og prøvet fletline.
Endelig fik jeg, takket være at jeg besidder det mest topmoderne og ultimative kvalitetsgrej (et par Ron Thompson gummistøvler), som den eneste fanget en lille hornfisk. Behøver jeg sige mere??? Cool
 
 
Også tak herfra! Jeg og Christian blev lidt længere. Omkring 21.30 kom der aktivitet i vandet, men vi kunne ikke rigtig bestemme hvilke fisk der var på spil. Jeg fik et enkelt hug på wobler, men den sad ikke fast. Men efter skift til bombarda plus en polarmagnus flue skete der endelig noget. Fast fisk og, nå ja, dagens overraskelse, en lille rimte på land, ca. 30 cm. Der er åbenbart mange rimter på stevns? Det er i hvert fald min første. Men der var mange af dem på det tidspunkt.
 
Mvh. Peter
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 10:07
Der er rigtig mange rimter på Stevns her i forsommeren og et par måneder frem, endda rigtig store af slagsen tilmed. Der er fanget rimter op til 3 kilo fra kysten af i nyere tid.
 
 
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jun 2011 kl. 10:22
Hvad fanger i rimterne på dernede ?
Er det fluer eller rejer ?
 
/Peter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum