Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

små å spinnere

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: små å spinnere
    Sendt: 15 Maj 2011 kl. 16:10
jeg har et mål om at i år skal der en havørred på land i åen.. det drejer sig om de mindre åer som elling å, sæby å, bangsbo å, og længere oppe i skærum å og åsted å..

jeg har indtil nu fisket med mepps i str 2 og 3, og enkelte abu reflecs.. dog synes jeg de tit går i stå og nærmest skal slås i gang for ikke bare og gå med bladet hen langs siden..

jeg har også prøvet en enkelt cavair fra savage gear som jeg synes gik bedre end mepps modellerne og var nemmere at få til at rotere ved opstrøms spin..

hvad spinnere kan i anbefale i vægte fra 2-7 gram, og som skal bruges til opstrøms spin.. kan lige så godt få kvalitets spinnere i æsken i stedet for gang på gang gå og købe for billige spinnere som ikke går rigtigt i vandet..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Kasper Johansson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kasper J Avatar

Tilmeldt:: 16 Okt 2004
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kasper J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 16:42
Mepps laver også spinnere i str. 0-2 - vælg modellerne med et bredt blad til opstrøms fiskeri!
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 16:50
Citat: Kasper J

Mepps laver også spinnere i str. 0-2 - vælg modellerne med et bredt blad til opstrøms fiskeri!


kan godt være jeg er svær at stille tilfreds..

men synes bare de skal have et ryk med stangtoppen for at slå i gang ved indspinning..

kunne være fedt med en spinner man bare ved roterer hele tiden under indspinningen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 17:48
 hej rene.  ja jeg   vil altså mene at det er  meeps,  anglia LONG.  som virker til opstrøms spin..!   mvh. steen.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2011 kl. 18:09
og long modellen skal ikke have et slag for at slå i gang??

jeg bruger idag aglia fra mepps og synes som sagt de er svære at få i gang, og kræver tit et nøk med stangen før de begynder og rotere..

men kan godt være man skal ind på grejonline og bestille 10 af de long hvis de er meget bedre..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:12
andre der har nogle spinnere de kan anbefale til opstrøms spin i vande med mindre kraftig strøm..

så det skal gerne være spinnere som roterer selv ved forholdsvis lav hastighed for at fiske langs bunden i de dybe huller..

og er der nogle som har prøvet de nye savage gear rotex spinnere, de får jo stor ros af forhandlerne for at rotere så snart de er i vandet Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:19
Min foretrukne spinner er Mepps aglia (ikke long, den er bedst til nedstrøms fiskeri efter min mening), men helt op i str 5 alt efter forholdene. Har også prøvet mange spinnere som ikke roterer ordentligt, og det er til at få spat af når de ikke starter med det samme, men det har jeg aldrig oplevet med Mepps (eller de gamle Vibrax, de nye er crap)
 
Har prøvet Savage Gears spinnere, og de er nok bedre i reklamerne end ved fiskevandet...
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:37
har prøvet caviar fra savage gear og den synes jeg gik ganske fint i vandet..

er jeg den eneste der oplever det med at mepps lige som skal slås i gang for at starte med at rotere??

specielt nu her hvor jeg har været ude ved lav vandstand har jeg tit kunne se hvordan spinnerne bare går med bladet langs siden..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:48
Mepps Long er beregnet til nedstrøms spin= fladere vinkel på kroppen.
Mepps Aglia er jo normal standard til opstrøns spin, men ellers ville jeg prøve at lede efter Rublex spinnere der mere har Indiana -agtige spinnerblade = stor vinkel på kroppen . De var vist nogle af JPH´s favoritspinnere.
Jeg tror ikke du kan finde dem i Danmark men de fåes her
 
K&B
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 21:55
de rublex ser bestemt ikke dumme ud..

og betragtningen med at for at fiske opstrøms skal bladet godt ud fra kroppen for at gå godt når der spinnes ind minimalt hurtigere end strømmen flyder..

og for at undgå forvirring er opstrøms for mig fiskeri hvor der kastes op mod strømmen og spinnes ind med strømmen.. og nedstrøms hvor der kastes ned med strømmen og spinnes ind mod strømmen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
christian dyhrberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dyhrborg Avatar

Tilmeldt:: 12 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyhrborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 22:11
en af mine favoritter er en sølv vibrax 2, og den almindelige mapps agila, i samme farve, de køre bare! fik for øvrigt en bækørred på 1,68 på vibraxen.
Til top
Lars Enkelund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Enken Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2003
Status: Offline
Beskeder: 334
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Enken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2011 kl. 22:25
Hej René
 
Ud over de nævnte spinnere har jeg haft stor glæde af de svenske Myr spinnere. Findes i en lang række forskellige udformninger og farver.
 
Ved ikke om de kan fås i dit lokal område, men ved at Korsholm og Jagt & Fiskerimagasinet har dem.
 
Specielt i den vægtklasse du angiver vil den model der hedder Wip gøre sig gældende.
 
 
God jagt
 
Lars
Til top
Bjarke Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bjelke Avatar

Tilmeldt:: 24 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 147
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bjelke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 06:53

Hej Rene.

Efter min mening får du ikke en spinner som roterer lettere end en almindelig Mepps aglia. Jeg er også ret sikker på at den har den største vinkel fra kroppen af mepps spinnerne, med 60 grader, mod en comets 45 grader og en long som kun har 30 graders vinkel.
Men i netop de nævnte åer, som jeg også har lidt erfaring med, er der vel ingen grund til udelukkende at kaste opstrøms? Jeg har selv fanget en 3kg havørred ved nedstrøms fiskeri med en Mepps 3 i elling å. Kun ved meget høj vandstand eller i de dybeste huller kaster jeg udelukkende opstrøms, ellers kan jeg sagtens komme godt ned i vandet, og står man et behageligt sted kan man lige så godt kaste til begge sider. Brændenælderne er jo ret omfattende derude.
 
mvh
Bjarke
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 07:12
tak for alle de gode svar..

synes bare at kaster man nedstrøms så går spinneren meget meget højt i vandet..

derudover er jeg stadig rimelig begynder ud i å fiskeriet, så er noget nemmere at finde huller osv ved opstrøms fiskeriet..

fik for øvrigt rejst en havørred for et par uger siden i næsten ingen vand, var sku fedt og se den gå efter spinneren hen over sandbunden i den meget lave å..

men tror der skal eksperimenteres lidt, mepps er jo behageligt billige, også eksperimentere med caviar fra savage gear også..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 12:09
Jeg har efterhånden prøvet en del spinnere, og jeg tilslutter mig de af jer som mener Mepps er bedst til opstrømsfiskeri. De starter altid med det samme for mig, men nu stopper jeg også gerne spinneren i luften så den stopper brat og dermed spinder i samme sekund den rammer vandet.
 
Fisken på mit avatar er taget på mepps 4 aglia. Det må snakke for sig selv Sleepy
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 14:07
kan godt være teknikken bare skal pudses af, så man starten indspinningen før den rammer bunden af åen..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 14:58
Kære Morten Lehmann!
Ja, i stærk konkurrence med adskillige andre kandiderer du til en topplacering i danmarksmesterskabet om forvoksede kæmpe-hænder...
Kære Rene HC!
Går ud fra et du bruger en tynd line - og undgår svirvler med hægte, hvor især de større modeller ødelægger gangen på dine spinnere.
K&B     Orla
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 15:06
Hej Rene ,
prisen er ikke grunden til at det hvert år landes et hav af ørreder på Mepps spinnere Wink - str. 3 til 5 er perfekte til havbasserne optrøms. Hvad gør det forresten at de skal have et lille nøk for at starte ?
 
vh
Peter
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 15:07
Citat: obn

Kære Morten Lehmann!
Ja, i stærk konkurrence med adskillige andre kandiderer du til en topplacering i danmarksmesterskabet om forvoksede kæmpe-hænder...
Kære Rene HC!
Går ud fra et du bruger en tynd line - og undgår svirvler med hægte, hvor især de større modeller ødelægger gangen på dine spinnere.
K&B     Orla
 
Hej Orla,
jeg bruger not-a-knot til spinnerne - virker fortrinligt Smile
 
vh
Peter
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 16:21
jeg bruger godt nok svivler til mine spinnere, og under forhold i søer har det aldrig været et problem..

men kan godt være det var smartere og undlade dem, og binde ny knude hver gang, men stangen kan transporteres hel i bilen så ikke mange knuder der skal bindes på en sæson alligevel..

synes bare det er trælst man skal huske og give et nøk med stangen for at være sikker på den roterer, og hver gang man rammer bunden give nyt nøk med stangen..

selvfølgelig tager mepps mange fisk, men kunne jo være der var nogle lidt oversete spinnere som var meget bedre, og kun kostede marginalt mere..

men må rode lidt mere med mine mepps kan jeg godt høre..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 17:42
hvad med at lave dine egne spinner, det er rigtig god forenemelse at fange fisk på noget man selv har lavet.
jeg fanger laks/havørreder i vardeå med en spinner der lavet af små fødelseflag+krympfiks +et hammerslået messing bladWink
det virker. spinneren vejer ikke særlig meget, men jeg monterer ca 25gr bly til
åens dybe huller, ved at spinneren ikke vejer mere end den gør roterer den med
det samme du begynder at spinne ind ved opstrøns fiskeri
 
 
hilsen Torben.
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 17:55
Citat: obn

Kære Morten Lehmann!
Ja, i stærk konkurrence med adskillige andre kandiderer du til en topplacering i danmarksmesterskabet om forvoksede kæmpe-hænder...
Kære Rene HC!
Går ud fra et du bruger en tynd line - og undgår svirvler med hægte, hvor især de større modeller ødelægger gangen på dine spinnere.
K&B     Orla


Kære Orla,

Jeg ved ikke hvad du prøver at opnå med ovenstående...

Fisken vejer 5,6 kg. og selvfølgelig er det ikke en kæmpe fisk, men jeg kender da ingen åfisker som ikke vil være stolt over at have den på repertoiret.

Min pointe er blot at meeps er en fantastisk spinner ud fra mine erfaringer, men som der også bliver nævnt, skal den selvfølgelig fiskes rigtigt som alt andet agn.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 18:56
Citat: brodersen

hvad med at lave dine egne spinner, det er rigtig god forenemelse at fange fisk på noget man selv har lavet.
jeg fanger laks/havørreder i vardeå med en spinner der lavet af små fødelseflag+krympfiks +et hammerslået messing bladWink
det virker. spinneren vejer ikke særlig meget, men jeg monterer ca 25gr bly til
åens dybe huller, ved at spinneren ikke vejer mere end den gør roterer den med
det samme du begynder at spinne ind ved opstrøns fiskeri
 
 
hilsen Torben.

det var selvfølgelig en mulighed..

har da også overvejet og handle ind til selv at lave mine egne spinnere, men tror desværre bare de vil ligne fabriks spinnerne for meget, og forskellen vil være for lille..

men fornemmelsen af at få fisk på eget endegrej opvejer det måske alligevel Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Maj 2011 kl. 21:56
Vi har stumperrne til egne spinner fremstilling
 
 
mvh Jørn
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 05:50
Citat: Jørn Mortensen

Vi har stumperrne til egne spinner fremstilling
 
 
mvh Jørn

Hej Jørn

du har helt sikkert meget lækkert grej på siden, og sikkert også flere ting som vil vække min interesse..

men når jeg ser en side som din, så opgiver jeg med det samme, tingene er meget uoverskuelige, der er ikke system i tingene og jeg skal bruge unødvendig lang tid på at finde det jeg skal bruge..

ville nok overveje og få lavet siden om, se gerne rundt omkring hvor nemt en side kan stilles op, og hvordan man hurtigt kan finde det man skal bruge Wink
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Lars Troels Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lars T. Avatar

Tilmeldt:: 27 Aug 2009
Geografisk: Møldrup
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars T. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 09:12
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 11:34
HEj
 
hvis man står med et katalog. hvad vil man så gøre? Slå indholdsfortegnelsen op.
 
Her ser du efter  spinne blade tryk på linket og vups så er man på siden hvor det findes.
 
Hvor svært kan det være..
 
mvh Jørn
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 12:11
i en indholdsfortegnelse står tingene i alfabetisk rækkefølge..

og længst til venstre i indholdsfortegnelsen kan jeg ikke finde spinneblade..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 12:21
Citat: René H.N.

i en indholdsfortegnelse står tingene i alfabetisk rækkefølge..

og længst til venstre i indholdsfortegnelsen kan jeg ikke finde spinneblade..
Det er fordi, at du ikke kigger i den rigtige indholdsfortegnelse
Spinneblade scroll ned på denne:
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 13:48
okay..

synes nu stadig at siden kunne trænge til et lift..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 15:10
 Helt enig en fantastisk spinner, min favorit hedder Myr-phanter, måske skal du bytte krogen ud til en örneklo-type.
K&B  Steen
Citat: Enken

Hej René
 
Ud over de nævnte spinnere har jeg haft stor glæde af de svenske Myr spinnere. Findes i en lang række forskellige udformninger og farver.
 
Ved ikke om de kan fås i dit lokal område, men ved at Korsholm og Jagt & Fiskerimagasinet har dem.
 
Specielt i den vægtklasse du angiver vil den model der hedder Wip gøre sig gældende.
 
 
God jagt
 
Lars
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2011 kl. 17:35
så idag at brasholt har fået myr spinnere hjem.. ved faktisk ikke om de har haft dem i længere tid..

var derinde for at købe ny wf line, men havde ikke lige med til en håndfuld spinnere idag også, så må inden om her inden alt for længe og hente lidt forskellige myr spinnere til test i åen..

Citat: sovereign

 Helt enig en fantastisk spinner, min favorit hedder Myr-phanter, måske skal du bytte krogen ud til en örneklo-type.
K&B  Steen
Citat: Enken

Hej René
 
Ud over de nævnte spinnere har jeg haft stor glæde af de svenske Myr spinnere. Findes i en lang række forskellige udformninger og farver.
 
Ved ikke om de kan fås i dit lokal område, men ved at Korsholm og Jagt & Fiskerimagasinet har dem.
 
Specielt i den vægtklasse du angiver vil den model der hedder Wip gøre sig gældende.
 
 
God jagt
 
Lars
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres